-09-

700 53 32
                                    

Bu bölümü de ben yani Ece admin yazacak hızımı alamadım da lxösşdöaşxçsçdçsd

Baji, Chifuyu'yu yavaşça motara bıraktı, kendi de bindi ve Chifuyu'nun evine doğru yol almaya başladılar. Evleri çok uzak değildi, kendi evinin 2, 3 sokak arkasındaydı.

Apartman'ın önüne gelmişlerdi. Baji motoru park edip Chifuyu'yu kucağına aldı ve içeriye girdi. Chifuyu 8. Katta oturuyordu, asansöre binip yukarıya çıkıyorlardı ki 6. Kattan birisi de asansörü çağırdı ve 6. Katta durdular kapı yavaşça açıldı, bir kadın ve bir erkekle göz göze geldiler. Asansörün dolu olduğunu görünce asansörün dışından kolay gelsin dediler. Chifuyu çok fazla utandığı için kafasını Baji'nin boynuna gömdü saçları arasında saklandığını düşünüyordu.

Baji asansörden çıkıp Chifuyu'dan almış olduğu anahtar ile evin kapısını açtı ve kedisi onları karşıladı.

(kedinin rengini, cinsiyetini ve adını unuttum aw şu andan itibaren kedi dişi, rengi Siyah adı da hmmm Zeytin? Hoş oldu bence değiştirmemi istersiniz söyleyin ha 3 saniye düşündüm bu ismi)

Baji: Ooo Zeytin Hanım görüşmeyeli nasılsınız?

Zeytin: Miyawvarım Welanıv.

Baji, Chifuyu: Ha?

Baji: Chifuyu sana da konuştu gibi geldi mi..?

Chifuyu: Evet evet bana da öyle geldi...

Baji: Bir daha bu kediyi tek bırakmayalım bence...

Chifuyu: Bence de..

Baji kapıyı ayağıyla kapatıp yatak odasına gitti ve Chifuyu'yu dolabın karşısına olacak şekilde yatağa oturttu, dolabı açtı ve önünden çekildi.

Baji: Biliyor musun, senden 1 gün bile ayrı kalmak istemiyorum.

Chifuyu: E-Eh ama bir gün kendi evlerimizde kalmamız gerekecek Baji-san.

Baji: Hmm Zeytin'i de alıp benim evde kalmaya ne dersin. Annem de evde yok zaten iş gezisinde uzun bir süre gelmez. Ne dersin?

Güzel bir teklifti Chifuyu da Baji'nin yanından ayrılmak istemiyordu.

Chifuyu: Olabilir aslında. Kıyafetlerimi hazırladıktan sonra Zeytin'nin eşyalarını hazırlayalım o zaman.

Baji: Tamamdır.

Chifuyu: Baji-san şu dolabın arkasından büyük ve küçük valizleri verebilir misiniz?

Baji: Vereyim tabi.

Baji valizleri alıp açarak yatağın ucuna koydu ve Chifuyu'nun söylediği kıyafetleri kırıştırmadan valize yerleştirdi. Valiz hazır olunca küçük valize de Zeytin'nin eşyalarını yerleştirdi.

Baji: Sen biraz evde otur ben valileri benim eve bırakıp geleyim sonra da gideriz tamam mı?

Chifuyu: Tamamdır Baji-san.

Baji evden çıktı. Chifuyu yavaş yavaş yürüyerek evi dolaştı, lazım olacak bir şey var mı diye bakıyordu etrafa. İyice emin olduktan sonra salona geçip yere oturdu ve Zeytin ile oynamaya başladı.

15, 20 dakika sonra Baji geldi Zeytini taşıma kutusuna koyup Chifuyu'ya verdi ve Chifuyu'yu da kucağına alıp evden çıktı.

Buluşma yerine ilk varan onlar olmuştu, onlardan sonra Hakkai ve Mitsuya, Draken ve Mikey ardından diğerleri de geldi. Hakkai Zeytin'i görünce Chifuyu'nun yanındaki taşıma kutusuna doğru yöneldi, küçük küçük olan deliklerden dokunuyordu Zeytin'e. Hakkai'nin Zeytin'i sevdiğini gördüğü anda Chifuyu ve Baji'nin yanına koştu Mikey'de. Biraz sohbet ettiler (detaylara fazla girmeyeceğim şuanlık ehe) ve motorlarına binip gezmeye karar verdiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sunshine ❥ BajiFuyu [DÜZENLENİYOR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin