Ce ii cu viata mea? Ce se întâmplă cu oamenii din jurul meu? Uneori nu ii mai recunosc!Lavinia s-a îndrăgostit și acum nu îmi mai acorda atenție, parca nu am fi cele mai bune prietene. Jur ca nu o înțeleg! Ar dura prea mult sa încep cu începutul, asa ca am sa fac un rezumat. Ma numesc Ayana și sunt în clasa a 11-a la un profil de engleza, nu prea sunt multe de spus despre mine, dar un lucru e sigur, faptul ca sunt cea mai normala dintre prietenele mele. Dragostea le-a luat și creierul și timpul.
L-L-ai văzut, l-ai văzut?
A-Pe cine?
L-Pe David. Cum adică pe cine, vorbesc despre el de jumatate de oră! Tu nu ai ascultat nimic?
A-Ba da, primele 5 cuvinte pana sa pomenești numele unui băiat. Pe bune m-am saturat sa aud to la 2 secunde de băieți. Nu pot sa trăiesc și singura?
L-Absolut nu! Trebuie să îți găsesc pe cineva!
A-Nu, nu trebuie! Știi bine ca mi-a plăcut un singur băiat și a sfârșit prin a se întoarce la fosta, înainte sa mă anunțe și pe mine. Nu am nevoie de băieți, sunt prosti. Am unul care de o săptămâna nu ma lasă în pace pe snap, e de la noi din oraș, e cred cu un an mai mare decât mine, dar nu înțelege ca nu am nevoie de băieți.
L-E drăguț? Te combin eu!
A-Nu, mulțumesc. Știi și tu ce simt nu poate fi schimbat!
L-Inca nu ai uitat de Valentin? Ești imposibila!
A-Crezi ca eu nu știu? Ce pot sa fac? Nu îmi place de nimeni altcineva.
L-Ar trebuii sa uiți! Apropo cum îl cheamă pe ala de pe snap?
A-Christian, e venit din America și sta aici pentru studii, apoi va pleca din nou,așa mi-a spus.
L-Hai la ora!
A-Ok.
După școală, urmează deobicei o plimbare prin parc cu Lavinia, certându-ne pe același subiect. Nimic nu pare mai normal decât doua nebune care se cearta într-un parc plin de oameni.
Timpul a trecut repede și când am ajuns acasă, am și adormit.
CITEȘTI
Greșesc pentru că te iubesc
RomanceTrădarea nu poate fi iertată, așa cum obsesia nu poate fi vindecată. O să îi faci față?