The wrong person-7

14 1 0
                                    


     Am ajuns acasă și am adormit in bratele lui Christian, pe canapea. Dupa o săptămână am fost chemată la judecătorie. M-am îmbrăcat într-un costum ca cel al avocaților, dar crem deschis , cu o cămașă de un alb impecabil si nu mai arătam așa rău,mai ales cu certificatul de absolvire a facultății de drept incepute in urma cu 4 ani. Am fost rugata să ajung mai repede, viitorul fost soț vroia să îmi vorbească, de data asta in camera de suspecți penali.
V-Te-ai făcut mai frumoasă, așa repede? Îți vine bine costumul!
A-Știu asta, altceva?
V-Ești mai bine?
A-Nu îmi vine să cred că aud asta de la tine!
V-Am auzit că ai fost la spital.
A-Asta nu va mai fi problema ta.
V-Chiar nu o să mă ierți?
A-Nu știu, poate.Trebuie sa mergem in sala de judecată, vreau sa scap de povara asta.
V-Am înțeles, vrei să scapi de mine, nici nu îmi mai pasă, dacă nu mai ești cu mine, nu mai lupt.
A-Bine faci. Haide!
      Am ajuns in sala de judecată. După vreo oră totul era in favoarea mea, însă am vrut să sufere, așa cum am făcut-o eu.
A-Domnule judecător, mai am o dovada, care trebuie pusa in evidenta. Acum o săptămână am leșinat si am fost dusa la spital, unde mi s-au făcut diferite teste și am descoperit faptul ca sunt însărcinată..
V-Cum?(ce față a făcut)
C-Cum?
A-Ce dragă, nu îți amintești ce ai făcut acum trei săptămâni?
V-Nu ai spus nimic!
Dej-Liniște in sala!
A-Domnule judecator, odată cu acest caz, vreau să cer custodia totala a copilului după naștere, tatăl lui nu poate fi un pușcăriaș.
V-Nu sunt de acord!
A-M-am gândit și la asta, îi puteți scurta pedeapsa dacă va accepta.
Dj-Având in vedere cele spuse de domnișoara Alexandra, custodia va fi a dânsei, iar tu domnule Valentin, te condamn la 3 ani de închisoare cu executare silită.
V-Vreau să vorbesc cu Alexandra,10 minute, vă rog!
Dj-Bine, lăsați-l.
     Am mers in sala de întrevederi.
V-Cum ai putut ascunde așa ceva de mine?
A-Nu vroiam să ai timp să te pregătești.
V-Când te-ai transformat?
A-Încă nu îți dai seama?
V-Adică? De ce ar trebui să îmi dau seama?
A-Totul era planul meu, mai puțin bebele. Nu îți face griji, am să mă descurc, pot să îl cresc, nu o să te cunoască vreodată. Bye, bye, tăticule!

Greșesc pentru că te iubesc Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum