The wrong person-6

15 1 0
                                    


  Am ajuns repede și m-am trântit in pat cu capul într-o pernă, nemaiputând sa îmi stapanesc lacrimile.
A-Cum pot fi o asa proastă? Zii! Cum?
C-Nu ești, el e!
    Ma ia usor in brațe.
A-Și acum ce o sa fac? O sa mă găsească! Mereu o face. Nici nu știu cum, dar o face.
C-Nu te teme, nu te mai ia nimeni de lângă mine.
      După ce ies tot ușor de stramsoarea lui. Mi-am închis telefonul si am inceput sa ne uitam la ceva filme, iar dupa scurt timp am adormit.
Dimineața :
C-Neata, rază! Cum ai dormit?
A-Neața! Spre surprinderea mea, super bine!
C-Ce ai vrea să facem?
A-Chiar nuj, nu îmi place sa stau în casa, as vrea sa ies. Vii cu mine?
C-Sigur, nu te mai las singura. Dar nu crezi ca părinții tai se vor îngrijora?
A-Ai dreptate! Am o idee:o sa ii sun repede sa le spun ca sunt bine.
C-Bun.
   Convorbire telefonică :
A-Alo, mamă?!
M-Darga mea, ce faci? Unde ești? Mai speriat!
A-Sunt bine, mamă, dar nu pot sa spun unde sunt, vreau sa mă liniștesc un timp. Vreau sa stau departe de ceea ce ma face sa sufăr!
M-Draga mea, Valen.. V-Dați-mi telefonul, va rog!
V-Unde ai dispărut? De ce nu te întorci sa pot sa îți explic? Te rog!
A-Ce ai vrea sa imi explici? Cum te-ai culcat cu ea? Sau ce nu ai apucat să faci pentru ca am venit eu? Stii ceva lasă-mă!
V-Sa nu inchiz...
   Convorbire telefonică încheiată.
A-Sper ca nu o sa ma găsească!
C-Nu au cum!
  A trecut aproape o săptămână de cand sunt la Christian si ma simt mult mai bine, cred că el chiar tine la mine, asa cum nu o sa o facă nimeni.M-am obișnuit cu progamul lui de serviciu si ne petrecem restul timpului împreună, va trebui să divorțez, dar nu vreau sa dau ochii cu Valentin.Urasc sa ma gândesc la el, dar nu m-a găsit ceea ce ma face sa ma simt bine. Il aud pe Christian parcandu-si mașina si ma duc sa il întâmpin.
A-Hei, ai ajuns?!
C-Da, cum ești?
A-Super.
       Se aud alte cateva zgomote de mașini, iar Christian imi spune să ma ascund in baie.Zis si făcut. Totuși puteam sa aud foarte clar discuțiile de acolo, oo,, nuuu.
C-M-ai urmarit? Atât de greu te apasa vinovăția?
V-Da, sa trecem peste formalități, unde e?
C-Cine?
V-Știi bine despre cine vorbesc! Si nu vreau sa repet.
C-Crezi ca imi e frica de tine? Crezi ca nu pot apara ce ai distrus tu? Imi e frica de un pistol?
    Cand am auzit, am fugit spre intrare, unde se aflau ei.
A-Nu ii fa niciun rău. O sa o ai de-a face cu mine!
V-Se pare ca funcționează cu amenințări, acum să mergem!
A-Cu tine? In niciun caz!
V-Familia ta poate avea probleme mai mari decât el dacă nu vii cu mine.
A-De ce ești așa crud? De ce vrei sa ma distrugi? De ce nu ma lași în pace?
V-Pentru ca țin la tine!
    M-a luat de mână si m-a târât până la mașină. Nu am mai scos niciun zgomot, eram sătulă. In scurt timp am ajuns la acea imensa vila de unde am fugit si speram sa nu ma mai întorc. Mi-a deschis ușa și am plecat cu pași rapizi spre camera mea, unde am blocat ușa,acum nu mai puteam fugii, erau paznici peste tot.
V-Chiar nu ai de gând sa ieși?
A-Nu in viața asta.
V-Nu mai fi asa copilaroasa. Până la urmă acum suntem împreună din nou.
       Deschid ușa nervoasa.
A-Si asta de ce m-ar face fericita? Ma ameninți! De ce nu ma lași în pace? E vina ta ca  nu mai țin la tine.
       Ma ia de mana si ma impinge pe pat, începând sa imi sărute gatul. In scurt timp am reușit sa il împing.
A-Ești un idiot! Unul mare! Te urăsc!
        După ce a plecat, am adormit plângând. A doua zi, razele soarelui s-au strecurat prin draperie, forțând-ma sa ma trezesc. Am făcut un duș, pentru că arătam oribil si am coborât jos, unde el lua micul dejun.
V-Haide, mănâncă cu mine!
A-Nu, mulțumesc. Nu vreau să mănânc cu silă!
   In momentul următorul m-a luat de mână si m-a dus in camera mea, unde a profitat de mine
Când a dat să plece, s-a întors către mine, uitându-se in ochii mei speriați si tot odată plini de ura si a zis:
V-Tu ai vrut-o! E numai vina ta! (după care a plecat nervos, trântind ușa).
       Am inceput sa plâng si sa strig, ma uram pentru simplul fapt că existam.Dupa câteva ore in care ma străduiam sa nu ma arunc de la fereastra, insfarsit știam ce am de făcut. Mi-am luat telefonul și am apelat singura persoană pe care o știam drept cea mai de încredere.
A-Hei!
C-Hei, cum ești? Ți-a făcut ceva? Nu ma lasă paznicii sa intru nici măcar in curte.
A-Christian, ascultă-mă bine! Am de gând sa ma răzbun.
C-Zi!
A-Mai ții minte contul meu cu economii?
C-Da, imi amintesc.
A-Îți voi trimite cardul si pinul, prin poștă. Te rog sa folosești câți bani e nevoie pentru ai duce pe ai mei in Anglia si sa îi ții în siguranță. După ce termini, îmi dai un mesaj, oricât durează, abia atunci am să îmi pun planul in aplicare.
C-Am înțeles, nu te voi dezamăgi!
A-Am toată încrederea în tine, hai că plec, cred că îl aud, ne vedem în curând.
       La două săptămâni după conversație, primesc acel mesaj și îi spun să vină la vilă. După ce i-am trimis răspunsul am sunat la politie, nu înainte de a aranja un nou,, spectacol" cu asa zisul meu soț, care m-a lăsat cu destule dovezi.
112-Care este urgenta?
A-Am nevoie de un echipaj de poliție pe strada Richard 69,soțul meu m-a agresat, vă rog grăbiți-vă, îmi e frica, se poate întoarce!
112-Am înțeles, echipajul va ajunge in curând, nu vă faceți griji.
     Nici nu am apucat sa pun telefonul in pat, căci vila era înconjurăta de poliție si ambulanțe. După câteva minute cineva bate in ușă și o deschid ușor.
Polițistul -Sunteți bine?
A-Vă mulțumesc ca a-ți ajuns, îmi era foarte frică.
     Pe Valentin l-au luat, iar eu am fost chemată sa dau explicații.
Anchentatorul-Imi puteți detalia ce s-a întâmplat?
A-Am să încerc (spun eu tremurând, nu sunt rea la actorie).Eu și soțul meu suntem căsătoriți de mai bine de doi ani, însă de câteva luni nu ne mai prea înțelegem și acum 1 lună m-a înșelat si am plecat la un prieten bun in care aveam încredere. Nu la mult timp după i-am trimis actele de divorț,  acesta a venit si m-a răpit, probabil pentru că terminase relația respectivă, l-am refuzat de mai multe ori(lacrimi de actrița) și așa s-a ajuns la abuzuri.
An-De ce nu l-ați denunțat mai repede?
A-Sunt soția lui, speram că se va schimba si totul va fi mai bine, dar când a început sa fie din in ce mai violent nu am mai suportat. Am si dovada discuțiilor purtate înainte de abuzuri.
An-Am înțeles, acum sunteți in siguranță, avocatul dumneavoastră va rezolva tot, doar sa fiți prezentă.
A-Sigur, pot sa il văd, vreau sa fiu sigura ca sunt in siguranță?
An-Bine, dacă asa o sa va simțiți mai bine.
       Am intrat într-un hol, până am ajuns in fața celulei lui, i-am făcut semn polițistului sa ne lase 5 minute.
A-Îți stă mai bine acolo.
V-Nu vrei sa mi te alături? Nu ești nici tu așa curata!
A-Ai dreptate, dar eu am plătit pentru faptele mele, acum e rândul tău.
V-Mai iubit vreodată?
A-Da, am făcut-o si încă o fac, dar nu pot trece peste ce mi-ai făcut. O sa am nevoie de mult timp!
     Dau sa plec, dar:
V-Dacă execut această pedeapsa, mă vei aștepta? Promite-mi, te rog!
      Chiar vroiam să spun da, însă :
A-Nu fac promisiuni degeaba.
         Am plecat să mă întâlnesc cu Christian, dar cum am ieșit pe poarta secției mi s-a făcut rău și am leșinat. Mai târziu m-am trezit într-un salon de spital.
Asistenta - V-ați trezit! Sunteți bine?
A-Da, ce s-a întâmplat?
As-O să chem doctorul.
Doctorul - Cum vă simțiți?
A-Sunt mai bine, dar cum am ajuns aici?
DC-Păi ați leșinat si unul din gardieni a sunat la ambulanță, o femeie însărcinată nu trebuie sa adune atâta stres, oboseala si ce e cu vânătăile? Caz de agresiune fizica?
A-Da,.. Stați, ce?.. Eu... însărcinată..?
DC - Nu știați?
A-Nu, nu știu nimic despre nicio sarcina.
DC-L-am sunat pe domnul Christian, trebuie să ajungă.
C-Aya, ești bine?
A-Da, (doctorul plecase) doar o cadere de calciu de la stres.
C-E bine atunci, nici nu ști cât m-am speriat.
A-Părinții mei?
C-Sunt bine, nu te îngrijora, am vorbit mai devreme cu ei.
A-Bine.
    
  

Greșesc pentru că te iubesc Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum