După 3 ani :
Compania de avocatura merge din ce in ce mai bine, azi ma ocup de un caz asemănător cu acela in care am fost eu,o retraire a gloriei. Azi vom semna cu o companie pentru adunarea dovezilor, o sa fie mult mai ușor.
-Mamiii!
A-Luca! Ce ai făcut azi?
L-Am fost la Zoo, cu Christian si mi-a luat înghețată, mi-a fost dor de tine si am venit la birou.
A-Oo, dragul meu.
Da, l-am născut pe Luca, chiar dacă am vrut să renunț, Christian m-a sprijinit. Și in scurt timp m-am angajat la o firma, am preluat firma de la proprietar care a murit si mi-a lăsat-o mie, pot zice că am avut noroc. Gata cu poveștile, trebuie sa vina proprietarul companiei de cercetare. Il trimit pe Luca acasă cu Christian și apuc să beau o cafea, apoi se anunță venirea acestuia, prin secretara mea.
A-Da, va rog, poftiț...
Imi ridic capul si:
V-A trecut ceva timp, Alexandra!
A-Ce cauți aici?
V-Contractul..
A-Tu ești?
V-Absolut.Baiatul care a ieșit era?
A-Da, era băiatul tău.
V-Am înțeles. Nu vad nicio verigheta? Nu erai, cu ăla? Cum il chema?
A-Christian și nu e treaba ta. Ai venit pentru contract, nu?
V-Sincer?
A-Duh.
V-Nu, nu pentru asta, o sa te superi, dar eu știam unde și la cine vin.
A-Cum..
Nu mai apuc sa zic nimic, că mă prinde de talie si ma săruta flamand. Ma lipește de ușă, vreand sa o blocheze. Asta nu e bine, nu ma impotrivesc, ba chiar îmi place. Văzând asta continuă. Il uitasem, totuși imi lipsise.La un moment dat ma retrag nemaiavând aer.
V-Și ție ți-a fost dor?
A-Contractul..nu venisei pentru el?
V-De ce nu te-ai recăsătorit?
A-Nu știu, probabil am fost prea ocupată si...
V-Deci nu ai uitat de promisiune?!
A-Promisiune, care promisiune?
V-Puteai să te recăsătoresti, dar mai așteptat. Uite! Am plătit pentru faptele mele, fa-o și tu!
A-Adică?
V-Pentru faptul ca nu mai vizitat, nu mai lăsat sa îmi văd băiatul și pentru durerea din sufletul meu. Mereu imi treceai prin minte alături de alți bărbați și simțeam ca mor.
A-Deci acum vezi cum m-am simțit eu?
V-Sunt un egoist. Îți cer sa te întorci, nu pot rezista fără tine.
A-Cred ca fiului nostru o sa ii fie mai bine fără tine.
V-Știu, dar m-am schimbat, tu ai făcut asta, din cauza ta nu aș putea sa imi alin dorul de tine cu nicio alta femeie. Te rog, ajuta-ma, doar tu o poți face.
A-Și de ce aș face-o?
V-De dragul a tot ce am trăit la început, de dragul fiului nostru, de dragul tău, se vede ca nu ți-a fost ușor fără mine la fel ca mie.
A-Nu știu..
V-O lună dă-mi, nu osa fac nicio greșeală, dacă o să fac, îți voi da tot, tot ce am, de la afaceri la avere.
A-Bine fa un contract si o să încerc.
Totul a fost foarte ciudat la început,îmi aducea flori, s-a apropiat si de Luca, nu puteam sa am încredere, deși trecuseră o săptămână, două, trei, tot imi era greu sa cred, era gelos, insa isi putea controla gelozia acum. Asa a trecut un an apoi doi si totul mergea bine și am decis să ne recăsătorim, mai ales pentru ca urma sa devim părinții unei fetițe, de atunci trăim ca într-o poveste cu un final fericit și infinit. Oamenii se pot schimba, doar cu voința și iubire.
CITEȘTI
Greșesc pentru că te iubesc
RomanceTrădarea nu poate fi iertată, așa cum obsesia nu poate fi vindecată. O să îi faci față?