four

4.9K 158 1
                                    

Carla

A hajó oldaláról figyeltem mosolyogva, ahogy a többiek nekifutásból beugranak a vízbe, majd nevetve felszállnak és újra megteszik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A hajó oldaláról figyeltem mosolyogva, ahogy a többiek nekifutásból beugranak a vízbe, majd nevetve felszállnak és újra megteszik. Újra és újra, kifáradthatatlanok.

- Kezd lemenni a nap, még mielőtt besötétedik vissza kéne érnünk - ült le mellém hirtelen Charles. Mióta nekicsapódtam, próbálom elkerülni őt, nehogy felhozza, hogy ott akkor mi is történt.

Bólintottam, de ugyanabban a pozícióban maradtam.

- Nem vagy valami beszédes lány, Carla - mondta rám nézve.

Haján még pár vízcsepp ott figyelt, amiket a lemenő nap gyönyörűen körvonalazott.

- Inkább csak unalmas vagyok - vontam meg a vállam és rátámaszkodtam a kezeimre.

Mert igen Carla, unalmas vagy. Ugyanazt csinálod reggel, ha elmész kávézni ugyanazt iszod, ha találkozol valakivel mindig ugyanazt a sablonos kérdéseidet teszed fel.

- Meg akarlak ismerni - felelte kisvártatva.

Hangja nem utalt a szokásos iróniára, de még csak vigyorogni sem vigyorgott.

- Nem, nem szeretnél - ráztam a fejem és a többiek irányába pillantottam.

- De, igen! - kisfiúsan nézett rám, próbálva palástolni zavarát.

- És, ha én nem szeretném?! Lehet nem vágyok, másra csak egy kis magányra! - feleltem és felállva ülő helyzetből, fogtam a törülközőmet elbattyogtam.

Leültem a kis kabinban kialakított ágyak egyikére, felöltözni. Mikor már éppen végeztem, Pierre csörtetett le.

- Nincs kedved kijönni a következő futamra?

Életemben nem voltam még versenyhéten, a Forma -1 világában. Nem nagyon érdekelt eddig, ez az egész, de Pierre-t jó barátomnak tartottam, ezért beleegyeztem. Legalább helyben maradok, itt Monacoban.

Lesétálva a stégről, mindenki némaságba burkolózott és egészen a autóig abba is maradtunk.

Della mellém lépett és suttogóra fogta magát, két szóra.

- Ma nálunk maradsz? - kérdezte, miközben hajában végigfuttatta az ujjait. - Valamelyik vendégszobába bekuckózhatsz és adok valami pizsi félét.

- Ha szeretnéd - bólintottam.

Visszafelé kellemesen lassan mentünk és egyre nehezebbeket pislogtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Visszafelé kellemesen lassan mentünk és egyre nehezebbeket pislogtam. Az ablaknak nekidöntve a fejem, próbáltam nem elaludni.

Monaco már ki volt világítva így estére, hiszen a nap már rég lement. Az emberek az utcán nyüzsögtek, kutyások, gyalogosok, biciklisek, kisgyerekek. Aztán megláttam őt, akivel egyből összegabalyodott a tekintetem.

Wyatt ott állt, feltehetőleg a buszra várt. Teljesen lesápadt, ahogy valószínűleg én is. Hányingerem támadt, de visszafogtam magam.

Gyorsan visszakaptam a fejemet, és nagyot nyeltem. Az agyam csak kattogott, múltot hozta fel, és a tipikus mi lenne, ha...

Megráztam a fejem és az ülésbe belesüppedve belenéztem a visszapillantóba. A busz éppen leparkolt, de Wyatt csak ott állt, megsemmisülve, miközben az arcán ezernyi fény játszadozott. Kapcsolva hirtelen felszállt a buszra és én nagyot sóhajtva próbáltam ellazulni.

Charles végig az ellenkező irányba fordult, valamit szitkózott. Az út csendben telt, a rádió pedig le volt halkítva.

Verd ki a fejedből őt, Carla.

Wyatt, teljes egészében egy hiba.

Már mindenki meg volt fürödve, mikor Della felajánlotta, hogy nézzünk valami filmet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már mindenki meg volt fürödve, mikor Della felajánlotta, hogy nézzünk valami filmet. Természetesen egyből ránk tapadtak a fiúk, így Pierre és Della között ülve vártam a csodát.

A pizsim egy egyszerű fekete rövidnaciból és egy elnyűtt Rolling Stone-s pólóból állt. Már lemostam a sminkem a Dellától kapott cuccokkal, így igen zombinak festhettem.

Apropó zombik. Minden a halálán volt már, George egyre hosszabbakat pislogott, Pierre nekem dőlve már szutymorgott.

Lando és Della valamin megint összevesztek így a lány ült a szélén, és Lando törökülésben földön.

Charles még pakolt fennt.

Az éhezők viadala ment a Tv-ben mikor odakapcsoltunk, de már  senki nem figyelt rá. Pierre kezdett rólam lecsúszni, amint ezt megérezte visszarakta a fejét. Lando nagyon csöndben maradt és egy idő után felkelt majd jóéjt-et kívánva elköszönt tőlünk. Della rám mosolyogva megforgatta a szemét, lassan felkelt, és Norris után ment.

Tizenegy körül járhatott az idő, mikor a filmnek vége lett, én egészen addig bámultam a Tv-t. A két fiú már régóta elterülve aludt mellettem, így halkan elosontam, és lekapcsolva a villanyt hagytam el a helyiséget.

 A két fiú már régóta elterülve aludt mellettem, így halkan elosontam, és lekapcsolva a villanyt hagytam el a helyiséget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

sziasztook!

Ez egy kicsit rövid rész lett, sajnos nem vagyok otthon, így az írásra sem tudok jelenleg annyi időt szánni, remélem ezt megértitek. <3 -Sky

Javitva: 21.12.15

Vállald be || charles l.Where stories live. Discover now