1.bölüm

311 22 229
                                    

Bir videodan esinlendim ama video buraya konulmuyor -.- Başlangıç kısmı gelecekten bir kesit.

Choi Soobin ve Choi Yeonjun ayrıldıklarını açıkladılar! Dünyaca ünlü çiftin ayrılma sebebi neydi? Fanlar ayrılma sebeplerinin Kang Taehyun olduklarını düşünüyorlar. Choi Soobin'nin yeni ilişkisi doğru mu? Bütün sorularınızı cevaplanması için bugün Choi Yeonjun ve Choi Soobin'i bir araya getirdik. Evet Choi Soobin'den başlayalım. Soobin shii neden ayrıldınız?

Sunucunun sorduğu soru ile göz devirmiştim. Cidden bu soruyu sormak için mi bizi toplamışlardı? Gerçi başka ne için toplayacaklardı. Nerdeyse 1 haftadır ayrılma olayımız gündemdeydi. Her insan gibi normal bir şekilde bizde ilişkimizi bitirmiştik... Ne kadar normal bittiyse orası ayrı bir konu. Sunucuyu fazla beklettiğimi düşündüğüm için dudağımı yalayıp arkama yaslandım. İlgisiz bir tavırla "anlaşamadık" diye kısa bir cevap verdim yeonjunun tısladığını duymuştum. Bu sefer olmazdı. Kırıldığımı göstermiycektim. O nasıl beni umursamadıysa bende onu umursamıycaktım. Yada öyle davranacaktım. Sunucu tatmin olmadığı belli bir yüz ifadesi ile bana baktı. Cidden resmen sabrımı sınıyordu ayrıldık işte! Neyi merak ediyorlarsa.

- Sadece bu kadar mı? Hangi konuda anlaşamadınız 4 yılınızı hemen çöpe mi attınız?

Sorduğu soruya sinirlenmiştim. Hiçbir şey bilmeden öylece eleştiriyordu. Hakkı olduğunu pek sanmıyorum.

+ Evet öylece 4 yılımızı çöpe attık. Ayrılan tek sevgili biz değiliz. Kaç yıllık ilişkilerini "anlaşamadık" diye bitiren bir sürü çift var. Sorun bizim popüler olmamızda mı?

Canlı olmadığı için herşeyi rahatlıkla söylüyor, istediğim gibi tersliyordum sonuçta bu kısımları kesebilirlerdi ve dünyaca ünlü birisiydim bana bir laf söylemezlerdi. Boğazını temizleyip bir sonraki soruya geçti.

+ Choi Yeonjun'un yeni albümü hakkında ne düşünüyorsunuz fanlar şarkıların size ithafen yazıldığını düşünüyor.

Dudağımı kenara kıvırıp biraz düşündüm. Şarkıları biraz gözden geçirdikten sonra kafamı olumsuz anlamda salladım.

- Yeni albümü bence güzel. Ne kadar eski sevgilim olsa da bu onun başarsını göz ardı edeceğim anlamına gelmez ve bana ithafen yazılma konusuna gelince bizde aşkla ya da nefretle ilgili şarkılar yazıyoruz şarkıların bana ithafen olduğunu düşünmüyorum.

Sunucu başını olmulu anlamda salladıktan sonra Yeonjun'a baktı. Sonunda bende ona bakma fırsatı bulabilmiştim. Duygudan yoksun bakışlarıyla bana baktı. Bir süre göz göze geldik ve gözlerini benden ayırıp sunucuya baktı. Öfkesini bastırmaya çalıştığını anlmıştım. Kameranın karşısında olduğu için eskiden yurtta yaptığı gibi bağırıp çağırmazdı. Sunucu ona bakıp gülümsedi ve sorusunu sordu.

+ yurttan ayrılıp ayrı eve çıkmışsınız bu doğru mu?

Yeonjun olumlu anlamda başını salladı ve beklemeden cevabını verdi.

× evet doğru bir süre uzaklaşmam gerektiğini düşündüm. Şirkette veya programlarda yan yana olsakta yurttan ayrılmam en azından biraz mesafeyi korumam da yardımcı olur diye düşündüm.

+ anladım arkadaş kalmaya devam edecek misiniz? Bu son bulan ilişki grubunuzu etkiler mi?

× özel hayatımız özel kalır. Grubumuz bizim işimiz. İş hayatına özeli katamayız. Diğer üyeler ile kardeş gibiyiz. İlişkimizin bitmesi onları etkileyemez ve büyüdük artık arkadaş kalabiliriz sanırım.

+pekala albüm hakkında siz ne diyeceksiniz. Şarkılar gerçekten Choi Soobin'e ithafen miydi?

Yeonjun bir süre durdu ve bana baktı. Gözlerimin içine bakarak sırttı.

hot girl bummer / YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin