4. Bölüm

124 12 84
                                    

Bir süre Soobin'e baktıktan sonra daha fazla bu konuyu düşünmek istemediğim için ordan uzaklaşmıştım. Eninde sonunda yanıma gelip benle konuşacaktı. O zaman bu tavrının sebebini sorabilirdim. Çadırların yanında duran açılıp kapanan sandalyelerden birini aldım ve çocukların yanına yerleştirdim. Oturmadan önce masadaki yiyeceklere bakıp gördüğüm jelibonlarla kocaman gülümsedim. Paketi elime alıp şirinlik yaparak Taehyun'a uzattım.

Yeonjun: Açar mısın ~.

Taehyun göz devirip nefesini dışarı vermişti. Göz devirmesi istediğim şeyden dolayı değil, yaptığım şirinlikten kaynaklanıyordu. Hiç birimizin yaptığı şirinliğe katlanamıyordu. Ben ise bilerek bunu daha fazla yapıyordum. Sinir etmek doğamda var sanırım. Taehyun paketi açıp bana uzatmışı.

Taehyun: Bazeneleri sen mi hyungsun yoksa ben mi emin olamıyorum.

Yeonjun: Bu iyi bir şey. Bir nevi senden genç gösteriyorum demek. Yani 2003'lü gibi duruyorum?

Taehyun: Hyung... Lafı güzel çeviriyorsun.

Kahkaha atıp jelibonlardan bir tane ağzıma attım. Sandalyeme geçip oturdum ve etrafı izlmeye başladım. Telefonu cebimden çıkartıp dizime yerleştirdim. Ormanda olduğumuz için internet çekmiyordu ama telefonumda bulunan oyunlardan oynayabilirdim. Telefonumu açıp oyunlardan oluşan klasörüme girdim. Biraz bakındıktan sonra çiftlik oyunumu oynamaya karar verdim. Oyuna tıkladım ve açılmasını beklerken ağzıma bir tane daha jelibon atmıştım.  Oyun açılmıştı bir süre oyundaki bahçemle ve hayvanlarıma ilgilenmiştim. Sıkıldığımda telefonu kapatıp tekrar cebime koymuştum. Jelibon yemek için elimi pakete sokmuşum fakat elime jelibon gelmediğine dudağımı büzmüştüm. Biten paketi çöp poşetimize atmak için yerimden kalkmışım. Çöpü attıktan sonra çocukların yanına gitmiş mızmızlanarak "Hala bitmedi mi?" diye sormuştum. Beomgyu çattık kaşı ile masayı işaret ettiğinde sofranın hazır olduğunu yeni fark etmiştim. Dudağımı o şekline getirip masaya baktım. Masadaki meyvelerden bir tane alacakken omzuma konan elle duraksayıp yanıma baktım.

Soobin: Biraz konuşalım mı bebeğim?

Kafamı olumlu anlamda sallayıp onunla birlikte yürümeye başladım. Biraz ilerde durup bana döndü. Elimi tutup kesilmiş parmağıma öpücük bıraktı.

Soobin: çok acıyor mu?

Yine tutarsız davranıyordu. Anlamıyordum bazenleri çok iyi bazenleri çok acımasız. Elimi çekip kaşlarımı çattım.

Yeonjun: Kestiğim zaman umrunda bile olmadı şimdi mi soruyorsun Soobin?

Soobin biraz duraksamış ve ağzını arada bir şey söyleyecekmiş gibi aralayıp tekrar kapatmıştı. Bir şey demeden yanımdan uzaklaştı. Cidden amacı neydi? Olayın fazla üzerinde durmadan çadırların yanına ilerledim. Biraz uyumak istiyordum. Çadıra girdiğimde dağınık olduğunu görmemle kaşlarımı çattım. Kendi çadırları yetmiyor gibi gelip birde bizimkini dağıtmışlardı. Toparlamak yerine her şeyi sağa sola itip şişme yatağa uzandım.

__

Beomgyu'nun sesine gözlerimi açmıştım. Etradı bulanık gördüğüm için gözlerimi ovaladım. Yeni uyandığım için Beomgyu'nun dediklerinden pek bir şey anlamasamda kafamla onayladım ve çadırdan çıkışını izledim. Dışarı baktığımda havanın aynı olduğunu gördüğümde çok uyumadığımı anlamıştım. Dışarı çıkıp hazır olan sofraya oturdum. Pek iştahım yoktu. Çocukları kırmak istemiyorudum. O yüzden birazda olsa yemeye çalıştım. Doyduğumu hissettiğimde yemeyi bırakıp arkama yaslandım. Soobin'e baktığımda önündeki yemekle oynuyordu. Biraz daha ona baktıktan sonra Taehyun'un seslenmesiyle ona döndüm.

Taehyun: Hyung, hemen doydun mu?

Yeonjun: Evet tatlım, daha fazla gitmiyor.

Taehyun: Anladım. İstersen biraz yürü çünkü sevdiğin tatlılardan da var.

Yeonjun: Olur bebeğim.

Sandalyemden kalkıp biraz yürümeye başladım. Asla cebimden çıkarmadığım kulaklığımı alıp bluetootha bağladığım sevdiğim şarkılardan biri olan "Justin Bieber- Stay"  açıp dinlemeye başladım. Biraz yürüdükten sonra yorulmuştum. Yere oturup arkamdaki ağaca yaslandım. Gözlerimi gökyüzüne dikip derin bir nefes almıştım. Gözlerimi kapattıktan sonra nefesimi dışarı verdim. Aklım hala Soobin'deydi. Kafama çok fazla takıyordum. Elimde olan bir şey de değil. Fazlasıyla seviyordum onu. Bir çok kez aşık olmuştum ama o özeldi. Her şeyimde ilkim oydu. Özeldi benim için fazlasıyla.

Elimi cebime atmış kulaklığımın kutusunu çıkarmıştım. Elimde oynayacak bir şey istiyordum. Parmaklarımın arasına alıp çevirirken gözlerim kulaklığımın üzerine yapıştırılmış stickera kaymıştı. Mavi tavşan stickırıydı. Soobin yapıştırmıştırdı. Her şarkı dinlediğimde aklımda olması gereken tek kişiymiş. Öyle demişti. Her gün düşündüğüm tek kişi o değil sanki. Aptal çocuk. Şarkı bitmiş yerine yine sevdiğim bir şarkı başlamıştı. "Blackbear - @ my worst" şarkının nakarat kısmına eşlik ederken kulaklığım kulağımdan çıkmış yanıma da biri oturmuştu. Kafamı çevirip baktığımda sevgilimi görmüştüm.

Yeonjun: Ya! En uyuz olduğum şey.

Soobin: Bu yüzden yapıyorum zaten.

Yeonjun: Gıcık.

Kaşlarımı çatıp ona bakmaya devam etmiştim.
Soobin bana bakıp gülümsemiş ve burnumu sıkmıştı.

Soobin: Bakma öyle öperim.

Dediğine gülümseyerek karşılık vermiştim. Soobin aniden boğazını temizleyip ortamın havasını değiştirerek ciddi bir hal almıştı. Gözlerini benden çekip yere bakmıştı. Yerden aldığı çubuğu kırarken konuşmaya başlamıştı.

Soobin: Şey elini kestiğinde yanına gelmediğim için özür dilerim. O kadar derin olduğunu bilmiyordum.

Beklemediğim bir şey olduğu için bir süre duraksadım. Ardından bende konuşmaya başladım.

Yeonjun: Gelmemene tabi ki kırıldım Soobin ama ordaki herkes benle ilgilenirken sen kılını bile kıpırdatmadın.

Soobin: Özür dilerim.

Olayı çok uzun sürdürmek istemediğim için özürünü kabul edip ona sarılmıştım. Şarkı hala devam ederken gözlerimi kapatıp Soobin'in kokusunu içime çekmiştim. Ayrıldığımızda Soobin ağaca yaslanıp gökyüzünü izlemeye başlamıştı. Onun gibi arkama yaslandım ve gökyüzüne baktım. Soobin kafasını bana çevirip konuşmuştu.

Soobin: Yeon, beni en kötü halimle sever misin?

Yb beklediğiniz gibi olmayabilir üzgünüm bunun için soranlara açıklamıştım ama burdada açıklamak istiyorum yks için hazırlanıyorum 2. Kez hazırlandığım için buralarda çok takılamam ama yaz tatilinde her şeyi telafi edeceğim sizi bekleyen 70i geçik kurgum var yazın hepsi sizinle %99u yeonbin biraz taegyu felan neyse bölümde hatam varsa öpüşelim düzelsin  <3 best soobin kaçar

hot girl bummer / YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin