3. Bölüm

142 16 95
                                    

Yeonjun kollarını sevgilisinin boynundan  çekmiş ve yüzüne bakmıştı.

Yeonjun: Seni seviyorum.

İkili birbirlerini ne kadar sevdiğini anlatırken Kai cipsini yiyerek onları izliyordu. Beomgyu çantasını yere bırakıp yanlarına yaklaştı Kai'nin ensesine vurup ellerini beline yerleştirdi.

Beomgyu: Böldüğüm için pişman değilim. Ayrılın hadi. Bize yardım edin.

Soobin gözlerini devirip sevgilisinden ayrılmıştı. Yeonjun kıkırdayıp Taehyun'un yanına yardım etmeye gitti. Beomgyu bu sefer Kai'ye dönmüş tek kaşını kaldırmıştı.

Beomgyu: Sen neye bakıyorsun.

Kai sadece Beomgyu'nun duyacağı bir ses tonuyla konuştu.

Kai: Acaba Jisung ve ben de böyle olcak mıyız?

Beomgyu yüzüne buruşturup Soobin'e baktı. Dilini yanağına bastırıp aklından geçen şeyle sırttı.

Beomgyu: Bence böyle tek taraflı aşk olacaksa olmaması daha iyi.

Soobin duyduğu şeyle tek kaşını kaldırarak Beomgyu'ya bakmıştı.

Soobin: Ne ima ediyorsun sen?

Beomgyu: Hiiç ne ima edebilirim ki.

Ardından Kai ve Soobin'in yanından ayrılıp Taehyun'ların yanına gitti. Hep birlikte çadırları yapıp kimin nerede kalacağını ayarlamışlardı. Yeonjun Soobin'le Kai, Beomgyu ve Taehyun'da getirdikleri 8 kişilik büyük çadırda kalacaklardı.Böyle olmasını zaten maknae line kendi istemişlerdi. Çadır işleri bittiğinde şişme yatakları da halletmişlerdi. Yastık olarak Yeonjun şişme yatağın yastıklarına boyunları tutulur diye izin vermemiş üyelere evden  getirdiği yastıkları vermişti. Şimdi yemek sırasıydı kendine yemek konusunda güvenen tek üye Taehyun'du yardımcı olarak kendine Soobin'i seçmişti çünkü Kai ormanı yakabilir, Beomgyu üyeleri zehirleyebilir, Yeonjun ise yemek yapmaktan daha çok yapılan her şeyi yiyebilirdi. Herkes görevlere ayrılmıştı. Taehyun ve Soobin yemek yaparken Beomgyu ve Yeonjun odunları toplayacaktı. Kai ise yemek masasını ayarlıyordu. Üyeler böceklerden korktuğu için yerde yemek yerine masa getirmeyi tercih etmişlerdi. Her şey çok güzeldi. Tabi şimdilik...

_____

/Yeonjun/

Yeonjun: Hmmmm Lavanta.

Beomgyu: Sıra sende.

Yeonjun: hmm en sevdiğin kitap?

Beomgyu: Birden fazla söylebilir miyim?

Yeonjun:olur

Beomgyu: Bir kabusun anatomisi, kafes, nasıl seri katil oldular, ters yüz...

Beomgyu​ saymaya devam ederken  yüzüm şekilden şekle giriyor, Beomgyu'nun psikolojisini merak ediyordum. Bu kitapları okuması normal değildi.

Yeonjun: Dur tamam yeter.

Beomgyu: Bende sıra. Hmmm gitmek istediğin ülke?

Yeonjun: uh benimde bu soruya tek bir cevabım yok... Vietnam, Norveç, İsveç, Fransa, Kanada, Hollanda... Aslına bakarsan dünyayı gezmek istiyorum.

Beomgyu: Umarım böyle bir imkanın olur.

Yeonjun: Umarım bebeğim. Neyse bende sıra. En çok ilgini çeken gezegen.

Beomgyu : 55 cancri e çünkü elmastan oluşuyor. Jüpiter'i de merak ediyorum çünkü yaşam var. Okyanus gezegen de çok ilginç. Kepler 10-c de dünya ile birebir aynı nerdeyse. Bütün gezegenler ilgimi çekiyor ama sanırım en çok bunlar.

hot girl bummer / YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin