TEPKİ#4

287 12 3
                                    

Yanlarında otururken karnımıza ağrı girse tepkileri

Slenderman: Noldu? Neyin var S/A? (S/A=Senin Adın)

Jeff The Killer: Karnına ağrı girdi değil mi? Ben sana diyorum çok kola içme diye,dinleyen kim?

Liu: (Koltuktan kalkar) Yat koltuğa
S/A. Geçer birazdan ağrın.

Masky: (Slenderman'i çağırdı ve seni iyileştirdiler.)

Ben: (Bunun umrunda olmaz,oyun oynuyor sonuçta)

Puppeter: Noldu S/A? Anladım,karnın değil mi? Tamam,ben kalkayım sen yat koltuğa.

Toby: Kanka n'oldu sana? Karnın mı ağrıyor? Ozaman gel seni odana götüreyim. Uyursun geçer.

Dark Link: Hadi karnın ağrıyor diye kalkıyorum koltuktan,yatabilirsin. Bugün de iyisin.

Hoodie: (Slenderman'i çağırdı ve seni iyileştirdiler.)

Jane The Killer: İyi misin S/A? İstiyorsan odana götüreyim seni,yat dinlen.

Nina The Killer: Kanka iyi misin? (Koltuktan kalkar) Yat kanka geçer birazdan.

Clockwork: (Senin kötü olduğunu fark eder etmez seni kucağına aldı ve doğruca Zalgo'ya götürdü. Seni iyileştirdiler.)

Elizabeth: (Kötü olduğunu anlayınca sana baktı bir süre,sonra koltuktan kalktı.)

Alice: Ne oldu? Yediklerin bastı mı miğdende? Odana git ozaman.

Yume: (Kötü olduğunu anlayınca koltuğa yatman için koltuktan kalktı. Sonra sana şarkı söyleyip karnının ağrısını unutturdu.)

Red Angel: Karnın mı ağrıyor? İstiyorsan benim odama gel. *Olmaz*

Offenderman: Göster bana neren ağrıyor,bakıcam oraya. *Ne diyosun kardeş*

İstek tepkilere evet...

CREEPYPASTA TEPKİLER (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin