#32

190 11 1
                                    

Çok güzel tabanca kullandığımızı görüyorlar:

Slenderman: (Sadece izliyor.)

Splonderman: (Tebrik etti.)

Trenderman: (Tebrik etti.)

Offenderman: En iyisi buna bir daha asılmayayım. Şimdi kafamızda koca bir delik olur falan.

Jeff The Killer: (Bunu bir meydan okuma olarak gördü ve o da birilerini öldürürken tabanca kullanmaya başladı.)

Jane The Killer: S/A, silahı ne kadar da güzel kullanıyorsun öyle...

Liu: S/A, çok güzel silah kullandığını gördüm. Bana bir iki teknik öğretebilirsin aslında...

Masky: (Bu da silahı iyi kullandığı için beraber iyi bir ekip oldunuz.

Hoodie: (Masky ile aynı.)

Kate The Chaser: Cidden bu konuda çok başarılısın. Aslında, beraber çalışabiliriz.

Ticci Toby: (Tebrik etti.)

Nina The Killer: Kankamdan bekleneceği gibi...

Puppeter: (Umrunda değildin.)

Dark Link: (Oyun oynuyor.)

Kagekao: İç bi şarap abicim/ablacım.

Clockwork: Düşündüğümden de yeteneklisin. (Beraber antrenman yaptınız.)

Suicide Sadie: (Tebrik etti.)

Bloody Mary: (Sadece izliyor.)

Eyeless Jack: (Bundan iyi bir böbrekçi olur diye düşünüyor.)

Laughing Jack: (Tebrik etti.)

Bloody Painter: (Size elinizde tabancalı bir şekilde çizdiği resmi gösterdi.)

Judge Angels: S/A cidden bu konuda uzmansın. İnsanları benimle beraber yargılar mısın?

Nurse Ann: (Tebrik etti.)

Zalgo: (Sizden iyi bir Zalgoid olurdu diye düşünüyor.)

Lazari: (Zalgo ile aynı.)

Ben: (Oyun başında...)

Sally: (Tebrik etti.)

Red Angel: Her zaman becerikli birisini becermek istemişimdir ama bu fazla yetenekli sanki...
En iyisi uzak durmak, sonra kafamı yarar falan...

CREEPYPASTA TEPKİLER (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin