TEPKİ#22

189 10 3
                                    

Onlarla lokantaya gitsek ne yaparlar?

Slenderman: Baba olduğu için parayı bu ödedi.

Jeff The Killer: Normal bir şekilde yemek yiyip çıktınız.

L.J: Orada yanlış hatırlamıyorsam 3 saat kadar kaldınız. L.J burayı sevmiş çünkü.

Masky: Eğer aşırı sevdiği biriyseniz tüm parayı bu öder.

Liu: Yemeğinizi yedikten sonra çayınızı içip çıktınız. Sevdiği biriyseniz tüm parayı bu öder.

Ben: Tüm parayı siz ödediniz.
*Çocuk o*

Puppeter: Fazla durmadınız. Yemeğinizi yiyip çıktınız.

Toby: Siz ne zaman gitmek isterseniz o zaman lokantadan ayrılırdınız.

Dark Link: Fazla durmadınız. Yemeğinizi yiyip çıktınız.

Hoodie: Eğer aşırı sevdiği biriyseniz tüm parayı bu öder.

Eyeless Jack: Neredeyse hiç durmadınız çünkü yemek yemek için geldiğiniz lokantada E.J görevlilerin böbreğini yedi.

Kagekao: Yemeğinizi yiyip üstüne şarap içtiniz. Sevdiği biriyseniz tüm parayı kendisi ödedi.

Bloody Painter: Yemeğinizi yemekle kalmayıp bir de resim çizdiniz.

Jane The Killer: Eğlenceli geçti. Yemeğinizi yiyip çayınızı içtiniz, üstüne birde dedikodu yaptınız, ilaç gibi geldi. Sevdiği biriyseniz tüm parayı öder.

Nina The Killer: Jane The Killer ile aynı.

Clockwork: Jane The Killer ile aynı.

Kate The Chaser: Fazla konuşmadınız ama istediğin herhangi bir şeyi hemen aldı. Çayınızı içip çıktınız. Sevdiği biriyseniz parayı sizin için öder.

Suicide Sadie: Kate The Chaser ile aynı.

Judge Angels: İstediğin bir şeyi hemen aldı. Tüm parayı senin için ödedi. *Sözü vardı.*

Sally: Tüm parayı siz ödediniz.
*Bu da çocuk.*

Lazari: Zalgo size güzel yer ayarlamıştı. Yemekten sonra bir de çay içtiniz. Borcunuzu Zalgo ödedi.

Zalgo: Sizin için tüm parayı bu ödedi.

Elizabeth: Size istediğinizi alırdı. İkiniz de kendi borcunuzu öderdiniz.

Alice: Elizabeth ile aynı.

Yume: Ne zaman gitmek istersen o zaman giderdiniz. Sevdiği biriyseniz tüm parayı öder.

Red Angel: Fesat bir şey olmadı. Normal eğlendiniz.

Offenderman: Slendy Offenderman'a sizinle gezmeyi yasakladığından beraber gitmediniz.

CREEPYPASTA TEPKİLER (TELİF HAKKI SERBEST)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin