Multe fete viseaza ca intr-o zi sa fie conduse catre altar.Isi imagineaza de mici rochia de mireasa.
Stau si privesc invitaii cum umplu curtea iar eu astept cu nerbdare momentul special.
-Perrie...*imi spune Selena care intra pe usa
-Da?
-E timpul*zice si zambesc slab
Ma ia de mana si iesim din camera.Cobor treptele cu grija ca nu cumva sa-mi rup vr-un toc.
Jos ma astepta tata care era imbracat intr-un costum foarte sofisticat.
-Esti pregatita?*intreaba
-Da*zic si ochii lui incep sa sclipeasca*Tata plangi?
-Pfff...nu*zic si si le sterge si incep sa rad.
-Haide domnisoara*zice si imi intinde bratul
Il accept si cu cealalta mana imi iau rochia si buchetul.
Mergem in curtea din spate si imediat muzia aceaa se aude.Pasec sigura spre altar unde domnisoarele adica: Jesy,Jade,Leigh si domnisori :Liam,Zayn,Niall,Louis si Luke stateau de-o parte si de-a alta a lui Harry care avea un costum negru si o cravata tot neagra.Curtea era frumos decorata scaunele erau puse in asa fel incat sa faca un culoar prin care sa trec. Harry ranjeste pervers cand ma vede iar eu ii arunc o privire urata si inghite in sec iar eu zambesc.Cand ajung in fata altarului tata imi da drumul si se duce langa Meli. Harry ma ia de mana si acum preotul zice discursul ala idiot.
-Harry Edward Styles o iei de sotie pe Perrie Edwards?*intreaba preotul
-Da
-Perrie Edwars il iei de sot pe Harry Styles?
-Normal
-Puteti saruta mireasa*zice si in urmatoarea secunda buzele lui Harry se lipesc de ale mele.
Toata lumea aplauda si fluiera dar acum doar Harry conteaza.Nu pot sa cred ca mai demult ne uram de moarte,absolvirea,X Factorul,si dupa accidentul care ne-a unit pe toti... Si cum si-au riscat toti viata pentru mine de la intamplarea din padure.Nu stiu ce se intampla daca nu apareau baietii si fetele in viata noasta.Cred ca era una monotona dar noi ajungem chiar si alergatii de babe screlozate :))
Viata mea e una fooooarte nebuna si...ma bucur :)
Revenind...Harry ma ia de mana si urcam in masina unde nu puteau sa lipseasca nebunele.
-Fato te-ai maritat nebuno*zice Jade razand
-Cresc atat de repede*zice Louis si mimeaza o lacrima falsa
-Multumim*zice Harry si ma saruta scurt
-Aoleuuuu nu in fata noastra*zice Zayn
-Zayn lasa-i !*il mustreaza Leigh si ii da una peste cap
-Auuuuu
-Oh mai taci*zice Liam
Cand masina se opreste Harry iese si imi intinde mana:
-Mersi*zic si intram in restaurant
Un chelner ne conduce la masa unde logic ca baietii si fetele stateau si ei.
-L-a vazut cineva pe Zayn?*intreaba Luke
-N*zice Jesy dar o intrerupe cineva
-HOLA LUME!! DJ MALIK LA PLATANEEE*zbiara Zayn*DANSUL MIRILOR!*si incepe o melodie lenta
Harry ma ia de mana si mergem catre ringul de dans.Toata lumea sa dar intr-o parte facandu-ne loc!
Hazz sau sotul meu isi pune mainile pe soldul meu iar eu in jurul gatului sau.Ne leganam usor pe ritmurile lui Dj Malik.
Dupa dans imediat au inceput ritmurile adevarate.
-HAIDE*imi zice Sel si ma trage afara
-Ce-ai femeie?
-Fur mireasa duuuh.C'mon*si ma impinge in masina
-Luke?
-Da?
-Ce faci?
-Conduc nu vezi?
-Pai nu ca Selena ma cam legat la OCHIIIII*le zic enervata
-Selena ai inebunit?!Dezleag-o!*si imediat imi da dracia aia de la ochi
-Unde mergem?
-La cumparaturi*zice Sel
-E 12 noaptea!!*zic
-Mdaaa ai dreptate...Luke la M'C!Tanananana!
-Offff*zice Luke
Cand ajungem Luke incepe sa comande:
-8 meniuri de M'C Toast, 5 de M'C Puisor, 13 sucuri Coca Cola,4 gogosi cu visine,9 gogosi cu ciocolata si 14 portii de cartofii prajiti*zice si aia se uita umita la noi*Avem familie mare
Dupa 10 minute ne aduce comanda,platim si porim
-Acum unde mergem?
-Aaaaa nu stiu.Luke opreste!!
Ne punem pe mancat pana ii suna telefonul lui Selena.Cred ca-i Harry.
Harry Pov.
-Unde-i Per?*il intreb pe Liam
-Nu stiu
-Hey!Ai vazut-o pe Perrie?*o intreb pe Jesy
-Nup
-HEY HEY! VREAU SA VA ANUNT CA S-A FURAT MIREASAAAAAAA*anunta Malik
-O sun pe Selena*zic iar baietii si fetele vin in jurul meu
Trrrr....trrrrr
-Alo?*zice Sel
-Ce vrei pentru iubirea mea?
-Aaaaa...Luke ce vrem pentru iubirea lui Harry?
-4 sticle de wisky, 5 de tequila, 1 tort, 4 briose, a siiii o rochie pentru Sel*zice Luke
-Ok*si inchide
Perrie Pov
Dupa ce Luke si Selena iau cerut briose,o rochie si sticle de bautura ajungem la restaurant.Imediat Harry le da Selenei si lui Luke cele cerute iar pe mine ma ia in brate si ma invarte.
Mergem pe ringul de dans si incepem sa dansam.
-Ohh draga aici erai*aud pe cineva si cand ma intorc era mama
-Mama*zic si o iau in brate
-Ohhh scumpo ce mare te-ai facut
-Da mama am crescut...
-Eu trebuie sa merg acasa
-Asa devreme?
-E 4 dimineata.
-Ohhh da ai dreptate.Te pup pa
-Pa!
Incetul cu incetul invitatii plecau si am ramas numai noi (Luke,Zayn,Niall,Liam,Louis,Sel,Jade,Jesy si Leigh).
-Perrie vrei sa te schimbi?
-Da hai*merg cu Jesy in baie si imi da o rochie alba cu niste chestii auri pana la mijloc.
O imbrac ,imi iau rochia si mergem cu totii acasa. Intru in camera alaturi de Harry si pun rochia de mireasa pe umeras in dulap.Hazz vine langa mine si incepe cu saruturile pe gat. Ma pune usor in pat si de aici va dati voi seama.
Heyy lumeeee!!! Am revenit cu minunata continuare.Va multumesc pentru voturi,vizionari si comentari din cartile anterioare si sper a se va repeta si in acesta carte.Va iubesc byee!
CITEȘTI
Little mix & One Direction Book |||
FanfictionDupa ce Perrie si Harry se casatoresc duc o viata de sot si sotie perfecta pana acum.Apar noi personaje si unele vechi care le vor strica casatoria.Aflati noua lor viata in Little mix & One Direction Book ||| !