Planul

580 40 8
                                    

Ma trezesc buimaca cu o durere de cap groznica.Aud ceva foinduse langa mine si ii observ pe Darcy,Raiden si Ryan urcati pe mine.
Ma ridic usor ,ca sa nu-i trezescsi merg in baie.Imi dau jos pijamaua si intru in dus.Las bobitele de apa sa se prelinga pe corpul meu tonifiat iar aroma spumantului cu capsune sa-mi acapere trupul.Eu cu Harry tot nu ne-am impacat,chiar daca Zayn mi-a promis ca ma va lega si expedia cu Harry pana in Miami...dar cine-l crede?
Imi infasor un prosop in jurul corpului si ma indrept spre dulap.Arunc o privire rapida spre pat unde copii dormeau dusi! Aleg un maiou albastru cu buline,pantaloni scurti albi si niste tenesi albi.
Imi dau de doua ori cu peria prin par si-l las sa cada valuri pe spate.
Ies usor din camera ca sa nu-mi trezesc puiuti si cobor in living.
Ah!Victoria care vorbeste la telefon.Trec nepasatoare pe langa ea si merg in bucatarie unde erau doar fetele.

-Unde-s baietii?

-La piscina

-Si chestia aia de pe canapea?

-Habar n-avem*spune Sandra

-Siii voi ce faceati inainte sa vin?

-Paiiiiiiiii*spune Selena si da sa plece dar oprind de gluga hanoracului

-Ne ne ne!A fost un paii luung ,ce ati facut?
-Paiiii*si ma uit urat*Scuze!Vorbeam de cum Victoria sta dupa curu lui Harry!
-Ihh!Nu poate sa plece de unde a venit?!
-Se pare ca nu!
-Neata mamii!*spun puisori mei cand intra in bucatarie
-Neata*spun zambind
-Sandra o salata dietetica!*spune Victoria care intra in bucatarie pe tocurile ei de 15
-Tu n-ai maini?
-Am fost la manichiura!Ceva ce voi nu stiti!*spune zambind
-Ghearele alea le numeti tu unchi?Greseala nostra*zic zambind la randul meu
-Sunteti insuportabile!
*Ding dong*
Nu deshide nimeni?Nimeni?Ok!Ma ridic greoi de la masa si pornesc spre usa.O deschid si...
-Luke!*spun si-l iau in brate*Cece?!
-Buna Perrie*spune ea zambind
-Ce faceti voi aici?*spun zambind si ii invit in casa
Voiam sa-l invit numai pe Luke dar ar fi fost nepoliticos daca nu o invitam si Barbie
-Am venit sa va vizitam!
-Unchiule Luke*spune Darcy si il ia in brate*Ih!Si tu!
-Darcy*soptesc si ea ridica mainile in devenisva
As fii lasat-o sa continue dar dupa mi-ar face tata capul calendar!
Dupa multe rasete,amintiri apare si Victoria cu niste pungi de cumparaturi.
-Victoria?
-Cece?*spune Vic cu ura
Okkk asta-i ciudat!
*afara la piscina*
Harry Pov
-Baietii diseara actionam!Zayn multumesc mult de ajutor!
-Daca asta trebuie sa fac ca sa fiti din nou impreuna atunci merita!
Perrie Pov
*dupa 4 ore in casa*
Eram atat de fericita ca Tuti asta sa dus la culcare ca imi venea sa dau petrecere!
-Aia e Victoria de care imi povesteai?*sopteste Luke catre Cece dar l-am auzit
-Da...
-Hei!Ce se intampla?
-De ce e ea aici?*imi raspunde Cece cu o alta intrebare
-Eu am fost prima!
-Iar eu a doua!
-Toché!Fie...la aniversarea copiilor si a lui Louis,Harry si baietii ca sa ajunga in L.A din San Diego au dat peste satena care ia ajutat!Si acum nu mai pleaca odata!Randul tau!
-Am fost cu ea in liceu inainte sa ne mutam aici in L.A.Mi-a furat iubitul si acum am chef de razbunare!
-Spune sista cutitu sau toporu?*spun dand din gene
-Ambele*spune si incepem sa radem
-Ma speriati!*zice Luke
-Bu!*sare Raiden din spate iar Luke se tavaleste pe jos de frica
-Asa parinti asa copii*spune Luke care acum era tavalit pe jos
-Gramada cere varf*tipa Darcy iar toti copii din aceasta casa sar pe Luke
-Sa-l ajutam?*intreaba Cece
-Neaa!
Selena Pov
Eram pregatiti cu toti pentru planul ce va uram eu cu Sandra,Sophia si Jade sa ne ocupam de bilete iar baietii so ia pe Perrie.I-am adus special pe Cece si Luke ca sa-i distragem atentia de la ce facem noi!M-am bazat pe Cece ca o va da afara pe Victoria!
Heii lume!Imi pare atat de rau ca nu am postat de o luna si ceva doar ca nu-mi mai mergea wattpad-ul,dupa am plecat la mare,munte,mi-am dezinstalat wattpad-ul cu gandul ca va mergem dar pe naiba!!Nu mergea sa mi-l iau din nou!Dupa jumatate de luna a mers si l-am reinstalat iar dupa nu am mai avut inspiratie!Asa ca astazi mi-am storicit creieri sa scriu aici ceva!In plus numarul de vizionari si aprecieri a scazut asa ca nu ma motiva destul.Dar dupa m-am uitat la comentari si m-am apucat de scris!Scuze din nou ca v-am lasat atat sa asteptati!
Acuum sa trecem la fapte :))
Care credeti ca este planul sa-i impace pe Harry si Perrie?Au aparut Luke si Cece in peisaj care dupa cum se vede/citeste ii vor ajuta pe ceilanti la plan!V-or reusi sa scape de Victoria?
A sii asa in final lucrez la o noua carte!Va voi anunta cand o voi posta!

Little mix & One Direction Book |||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum