Familia mea?Interesanta.De mica am crescut cu faimoasele trupe Little Mix si One Direction.Cand ne-am nascut eu si fratii mei Jesy si Leigh-Anne,fostele colege de trupa ale mamei si a matusi Jade,au murit intr-un accident de masina.Dar sa lasam chestile astea lacrimogene! Poate credeti ca la cei 36 de anii parintii mei si ceilantii sau maturizat...dar nu!Nebunia e cuvantul cel mai bun pentru ai descrie.Tata,Louis,Zayn,Niall si Liam inca sparg topurile si fura inimile fanelor.Mama?Lucreaza impreuna cu matusa Jade la Victoria Secret si castiga banii frumusei pentru a defila de colo colo cu haine de renume.Sophia,Selena si Sandra?Si-au deschis o casa de discuri in care incurajeaza copii sa isi urmeze visele muzicale.Relatia mamei si a tatei decurge foarte bine.Stiu ca ei erau la un pas de divort,cand eran noi mici, dar decand unchiul Zayn ia expediat in Miami relatia lor merge brici.Dupa acel incident fiecare familie sa mutat la casa ei iar casa in care stateau ei odata au pastrat-o amintire.Toata lumea o duce bine dupa cum vedeti.Si sa nu uitam de fratii mei mult iubitii!!
Clonele mele s-au mutat la varsta de 14 ani in New York,la unchiul Luke pentru a "studia" mai bine fotbalul.La scoala mea si fosta lor scoala nu exista echipe de baschet,fotbal,volei,majorete etc .Deci ei au decis sa plece iar eu ramanand aici.
Asta sunt eu...Darcy Styles!
Heii!Am postat si eu dupa 193893003!Imi pare rau...Dar am postat acest capitol fiiiindcaaaaa...
SA BATA TOBELE...........Nimic!Glumeam! :D Am facut un an decand am postat primul capitol in "Little mix & One Direction"!!Yay!!!In seara asta sper sa mai postez inca un capitol...sper!!!Aaa si apropo am schimbat distributia iar in poza de la media este Darcy.
CITEȘTI
Little mix & One Direction Book |||
FanfictionDupa ce Perrie si Harry se casatoresc duc o viata de sot si sotie perfecta pana acum.Apar noi personaje si unele vechi care le vor strica casatoria.Aflati noua lor viata in Little mix & One Direction Book ||| !