Vestea cea mare *cap special*

913 61 2
                                    

Justin Pov
-Tonul domnule*zice nenea doctor
-BA TATATIE*zic dar tata ma trage inapoi
-Scuzati-l pe fiul meu*si imi arunca o privire urata* Cum se simt fetele?
-Jesy si Leigh sunt intr-o stare foarte grava...au rani adancii la nivelul capului*zice si citeste niste fise
-Perrie Edwards?*intreb cu glas stins
-Sunteti vreo ruda?
-Pe tine asta te intereseaza acum?!?!?*zic nervos
-Tonul!!
-Offf*ma dau batut
-Continuati*il indica dady
-Dimnisoara Perrie e....*face o pauza
Calmeaza-te Justin!Calmeaza-te!Calmeaza-te! Baii imi vine mie sa-l bat pe asta!!! Stiu nu?!
-Voi trece direct la subiect!Domnisoara este....
-CE?!*tresar
Nu!Nu!Nu! De ce?!?! Ultima mea speranta sa dus pe apa sambetei!!Nu pot sa cred!!!
Perrie Pov
Sunt blocata in intuneric! Dupa ce asa-zisi copii ai mei au disparut...stau si ma uit in gol.Amintirii din toata viata mea imi invadeaza mintea.Imaginile se miscau ca un film prin fata mea. De cand eram in soala generala si am fost exmatriculata,la liceu unde eram badjocorita de catre baietii,absolvirea,preselectiile X Factor,petrecerea unde ne-am intalnit cu baietii, cursa castigata,cunoasterea lui Justin,mutatul obligatoriu cu baietii,cand a dat masina peste mine si ne-a unit pe totii,castigarea X Factorului,aflarea ca Zayn imi e frate,cand maniacii aia pusi de Taylor ne-au alergat prin padure,cand tata sa casatorit,turneul,cand m-am despartit si impacat cu Harry,cunoasterea lui Elenor,cand am fost alergate de o baba ,bodiguarzi si caini prin oras,iesirea la iarba verde cu Niall,cand Kevin sa casatorit cu o porumbita,primul videoclip,cunoasterea Selenei,aflarea adevaratei fete a lui Elenor,cand m-am dat pe schijet,Kevin a fost felul principal la masa,noi fratii,confruntarea cu Barbie si mai ales cand Harry ma cerut in casatorie. (am enumerat chiar toate amintirile din celelante cartii)
Viata mea n-ar fii avut contur fara baietii si fete.
Imi doresc atat de mult sa-i vad!!
Te rog Selest!!!
O lumima se apropia rapid de mine.WTF?! Si dintr-o data imi simt tot corpul.OMG!M-am trezit din abis!Multumesc Selest!!!Imi misc usor mana si imi deschid cu greu ochii.
-Sa trezit!!*se aude o voce
Deschid pana la final ochii si vad ca eram intr-o camera de spital!In jurul meu era doctorii,asistente,Simon si JUSTIN?!
*dupa 3 zile*
Ma simt fresh!! Dar totusi plictisita!! Aflasem ca am stat in coma 2 zile,iar Cece,Zayn,Harry,Luke,Louis,Jade,Niall si Liam au fost externati fix in ziua in care m-am trezit...normal ca sau intors sa stea cu mine ca doar cum?!In legatura cu Jesy si Leigh nu stiu nimic doar ca sunt intr-o stare grava.Doctorul mi-a spus ca trebuie sa-mi spuna ceva important si sunt curioasa.Ahh uite-l cum intra!
-Perrie am sa-ti dau o veste importanta*zice zambitor
O fii de bine no?!
-M-ati chemat?*zice Harry si baga capu pe usa
-Da pudalule treci aici!*zice si Hazz vine ascultator pe scaun
Awww ce sot dracut am!
-Mai trebuie sa vina *vreu sa-l intreb si imediat intra baietii si fetele
-Da*spune Harry si rade
-Sssss!!!*facem liniste*Vreau sa va spun ca domnisoara Perrie este...*Liam il intrerupe
-BatMan
-Nu.Insarcinata voiam sa spun*zice si fac ochii mari
-S-Sunteti singur?Nu am avut nici macar o sintoma*spun
-Stiuu e ciudat dar sunteti*zice doctorul
-Stiam eu ca-i mai grasa*spune Louis si ii da una*Auuuu!!
-Harry?*il impunge Selena pe Hazz
Nu raspunde.
-Harry?
Nu raspunde.
-Hazz?
Nu raspunde.
-H*intrerupt
-AAAA!*tresare si ma ia in brate fericit
Aaaaaa!!Paste fericit unicornilor!! Asta-i un capitol scris speeecialll pentru voi. Mulumesc multumesc multumes,286739292 de multumesc fiindca imi cititi si apreciati cartea. Va pup! Bye!

Little mix & One Direction Book |||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum