-Urmatorul zbor spre New York decoleaza in 10 minute
-Firar!O sa pierd avionul!*zic cu voce tare si incep sa alerg
Deja ma dureau picioarele la cat alergasem dar ca sa stiti nu-i vina mea ca am intarziat!
Mama trebuia sa ma trezeasca la 5:30 pentru a ajunge la timp dar ea a trebuit sa plece de urgenta in Paris.Iar eu?M-am trezit la 7:45 iar la 8:15 aveam avionul.Cred ca asta va fi un record mondial!
Da,fiindca asta isi doreste Cartea Recordurilor: "Darcy Styles s-a impracat in 15 minute"
HEIIII!Nu fi rautacioasa!!
-Doamnelor si domnilor,va rog sa va puneti centurile de siguranta*anunta stwardeza.
New York pazea ca vin!!!!
*****
-Poftiti
-Multumesc
Ies din aeroport cu cele patru genti si ma asez pe o banca sunandu-l incontinu pe unchiul Luke.Trebuia sa ma ia de la aeroport.Stiu stiu....de ce nu i-am chemat pe unul dintre frati mei sa ma ia?Vreau sa le fac o surpriza asa ca ma culc o noapte la unchiul Luke si matusa Teressa,sotia lui,si dupa ma mut la baieti.Am fost surprinsa cand am auzit ca s-au mutat singuri in casa dar ce sa le ceri,au 17 ani!
-Darcy?
-LUKE!!*tip si ii sar unchiului in brate
-OMG sa mor aici de nu ai...care sunt cuvintele potrivite...crescut?Adica acum 3 ani cand am fost ultima data erai....*spune unchiul cu gura cascata
-Grasa,ochelari,aparat dentar?Mda poti spune ca m-am schimbat in bine*zic razand
-Hai sa mergem.Teressa moare de nerabdare sa te vada*spune si intra in masina
-Deabea astept s-o vad pe ea si pe baietii*spun entuziasmata
-S-ar putea sa nu te mai cunoasca dar daca inca aveti aceasi fata fac pariu ca o sa banuiasca cine esti.
-Oricum fac pariu ca eu nu o sa-i mai recunosc!
-Bine zis!Baietii au crescut muult!Chiar foarte mult!
-Iiiii mor de nerabdare
-Si am ajuns
-Tessaaaa!!
-Darcyy!!!
****
-Oo Doamne cum sa vrei sa arunci pe geam un coleg doar fiindca ti-a furat marul?!*rade Luke cu lacrimi
-Hei!!Scuze ca nu voiam sa ma ingras din nou!Oricum dobitocul ala merita cu varf si indesat toata exmatricularea*zic revoltata
-Exmatriculare?Tot pe el l-au exmatriculat?*rade uimita Teressa
-Aici nu a fost complet vina mea.Mai facuse el alte boacane iar cand mi-a furat mie marul fusese picatura ce a umplut paharul.
-O doamne*zice Luke razand iar eu ii dau una in umar
***
-Daca nu te trezesti acum jur ca te ud cu furtunul!!!
-CE?*tip si ma ridic in fund
-Hahaha!Sa-ti fii vazut fata!*rade unchiul Luke
-Deabea astept sa-ti vad eu fata dupa ce termin cu tine!!
-Ok ok bossulica!
Ia repede patura de pe mie si fuge dar il nimeresc la fix cu perna in cap.
Chiar daca are 38 de ani se comporta ca la 18.
Astazi!Este ziua cea mare!O sa-mi revad fratii!Fug repede la baie unde imi fac un dus rapid,ma spal pe dinti si fug cu un prosop in jurul meu spre geamantan.Imi aleg o pereche de blugi negri taiati in genunchi,un maiou alb pana deasupra buricului si tenesii negri.Ma imbrac repede cu ele si bag placa in priza lasand-o sa se incalzeasca cat timp imi dau cu putin fond de ten,rimel si luciu de buze.Dupa ce imi indrept parul,apuc in graba telefonul de pe pat si cobor repede scarile casei.In living isi bea linstita cafeaua matusa iar unchiul Luke sa uita la meci.
-Neata Dy!*imi spune Teressa zambitoare*Pregatita?
-Buna dimineata!Sa se pregateasca universul...Fratii petarda s-au intors!*zic ranjind si fug repede din casa apucand un mar de pe blatul din bucatarie
Aud din casa rasul colorat al lui Luke si al Teressei.Din cate am inteles scoala este la doar 10 minute de aici.Ma uit la ceas si vad ca mai am fix 20 de minute pana la inceperea orelor.Inecep sa merg agale pana la noul meu liceu iar cand ajung sunt intampinata de o cladire mare,dar totusi primitoare.In fata erau copii care deabea asteptau sa inceapa scoala.Pff...idioti!Intru in scoala si incerc sa gasesc secretariatul.
Slabe sanse!Cladirea asta e cat un stadion!!!Vad o tipa bruneta care pare de treaba asa ca ma indrept spre ea...poate ma ajuta sa gasesc secretariatul.
-Buna!Sunt noua pe aici si nu gasesc secretariatul.Ma poti ajuta?
-Sigur.Sunt Melanie,apropo*spune bruneta zambitoare
-Darcy
-Frumos nume
-Si al tau
-Sii am ajuns!
-Asa aproape era?*zic cu gura cascata
-Stiu,scoala aste e uriasa.Dar te vei obisnui.Hei!Daca vrei te astept aici
-Sigur*zic si ma intorc la usa din lemn de stejar pe care scrie mare "Secretariat"
Bat de doua ori si intru.
-Buna ziua,sunt Darcy Anne Styles,eleva noua.
-O buna Darcy!Ciudat,mai avem doi elevi cu acelasi nume de familie.
-Coincidenta?
Pe dracu
-Poate.Eu sunt directoarea Sarah Mendler.Ai aici cifrul dulapului tau,1010.Acolo vei gasi cartile,orarul si o harta a scolii.
-Multumesc!La revedere!
Ies repede si merg spre Melanie care statea plictisita pe scaunule de asteptare din fata secretariatului.
-Aleluia!Credeam ca te-a mancat!
-Am stat decat 5 minute.
-Si ce dulap ai?
-1010
-Haide e aproape de al meu,1018.
In nici 5 minute ajungem si scotocesc dupa hartia de la doamna directoare.Ma holbez la cifrele de pe hartie care cu siguranta nu-mi vor intra nici de cum in minte:03202603 .
Deschid dulapul si iau harta.Azi oricum nu v-om face ore doar v-om sta in clas asa ca nu imi iau manualele.
-Au venit!Au venit!Au venit*tipa lumea agitata
-Cine a venit?*intreb nedumerita
-Popularii!
Te rog sa nu fie ei,te rog sa nu fie ei,te rog sa nu fie ei!
Prea tarziu!
-In dreapta ests Austin,langa el este Chad iar in stanga este Raiden sau Ryan.
-Cum adica "sau"*intreb serioasa chaiar daca in interirul meu ma prapadesc de ras
-Sunt gemeni si nu-i pot deosebi.Se svoneste ca defapt mai au o sora si sunt tripleti.
-Interesant...apropo in stanga era Ryan*spun si ma fac disparuta
Nu stiu cum imi pot deosebi fratii fiindca si lui tata ii este greu si acum.Eu cu mama suntem singurele.Cand eram mici tata voia sa le scrie cu marker pe frunte numele dar a venit Super Sora si a zis ca mai bine le pune o bratara albastra lui Raiden si verde lui Ryan.Normal ca dupa baietii imi multumeau in truna dar dupa i-am taxat cu 5 dolari fiecare.
Dupa ore ma veti vedea fratilor.
LA MULTI ANI,LOUIS!!!!M-am chinuit mult sa scriu capitolul asta si sa-l postez astazi!Deciii multumiti lui Louis :))))Maine sper sa pun inca un capitol ca doar na...e CRACIUNUL!!!iiiii!Pupici cu sclipici!!
CITEȘTI
Little mix & One Direction Book |||
FanfictionDupa ce Perrie si Harry se casatoresc duc o viata de sot si sotie perfecta pana acum.Apar noi personaje si unele vechi care le vor strica casatoria.Aflati noua lor viata in Little mix & One Direction Book ||| !