Nebyl to nejstylovější příchod,kterého byla Stefanie Aresova schopná, rozhodně byl nezapomenutelný.
Její růžoví top a mini sukýnka boty na vysokém podpatku brali dech ne že by vypadala jak nějaká šlapka .
Spíš jako barbie .Mamka:
No tak zlatíčko ne zapomínej dýchat je to tvůj otec .Izabela:
Tobě se to řekne je tam i starší sestra která mě určitě nenávidí.Dívala jsem se z okna na pošmourný dubnoví den hlavou se mi honili všelijaký myšlenky jak to bude vše probíhat jak mě přijme moje sestra i když nevlastní.A ani jsem si nevšimla že mamka zajíždí na příjezdovou cestu k domu mého otce.
Tak jo hlavně klid ladně vystoupit ze zadního sedadla našeho opelu Astra bylo asi tak stejné proveditelné,jako kdybyste se snažili vytlačit slona z telefonu budky. Opravdu byl skvělí nápad si brát tuhle sukni a boty na vysokém podpatku nechápu proč jsem tu bláznivou Vendy poslouchala.
Tak jo to dám ale stejně jí uškrtil až ji dostanu do rukou.
Milují ji je fakt úžasně praštěná a já ještě víc protože ji vždycky poslechnu jako třeba minulé když jsme měli jít za družičky moji tetě maminy sestře. Ta bláznivá holka mě přemluvila ať si obarvíme vlasy já i ona máme špinavou blond teda měli jsme .Nakonec jsme chtli růžoví odstín málem mě švihlo samo že ta blbka se tlemila ,ale jen do doby než si sundala svůj ručník pak jsme se tlemila obě jen ta představa jak vystupujeme z auta u kostela v těch hrozných růžových šatičkách a růžovou barvu na vlasech by tetu ranila mrtvice .já jak lízátko a ona jak růžoví capcake.
Rozhledla jsem se kolem sebe není to špatný je to hezký rodinný dům se zahradou má dvě patra určitě je to uvnitř útulný vlastně se mi to líbí není to jako náš dům v tudorovském stylu na předměstí Harrogate plném zeleně.Dum byl na našem vlastním pozemku ,což bylo jasným důkazem mého nevlastního taťky úspěšné kariéry v pojišťovnictví.