No tak chlape jdi a pozvi jí někam .
Tobě se to řekne Jimine,ale co když se mí vysměje a pošle mě do háje.
Když se jí nezeptáš tak to ne zjistíš,tady máš kafe a běž budu ti držet pěsti.
Ok ,ale víš co tě čeká když mě odmítne.
Tae...
Ahoj ,tady ti nesu kafe,chtěl bych se zeptat co děláš tenhle víkend Belo.Nevím Tay asi budu doma nemám žádný plán .Vendy má rande s Hobim a ségra a Jimin jedou někam na výlet.
A co takhle kdybychom zajeli na pláž mohli bychom se válet v písku užívat si sluníčka a pak bychom si mohli zajít do kina a na něco dobrého k jídlu.
Navrhl Tay Izabel chtěl sní strávit víc času ,jen oni dva víc se poznat .Ale Izabel vypadala ohromeně když se jí Tay ptal.
Tay se zarazil , když viděl její reakci lekl se že to přehnal a že ho tet Izabel pošle do háje , přeci se ještě neznají tak dlouho .
Promiň já nechci tě do ničeho tlačit ,já jen myslel že,začal Tay koktat.Jsem ale idiot začal si v duchů Tea nadávat co jsem si já myslel že já blbec poslouchal Jimina že já nedržel hubu jen sem ji vylekal.Tay to je skvělí nápad moc ráda s tebou půjdu.
Opravdu, myslíš to vážně
Opravdu Tay už tet se moc těším,moc ráda s tebou trávím čas.
Když mu to Izabel řekla nemohl tomu uvěřit,nemohl uvěřit tomu že tak úžasná dívka sním chce strávit celý den.Ne že by za ním holky neběhali ,ale ani jedna ho neuchvátila tak jako Izabela.A tet spolu stráví celí den na pláži .Podívál se směrem k Jiminovi a úsměvem mu naznačil že je vše v pořádku.Jimin mu poslal z prstu srdíčko ,,