8.

9 4 2
                                    

Tae
*****
Čekám na Bel u školy.
Abych pravdu řekl tak jsem pěkně nervózní ,co když má přítele a já ji přidělám problém . Že já idiot poslouchal Jimina,to mám zato že ,sakra právě vyšla Izabela ze školy .
Musím říct že jsem úplně v háji
Krásnější holku jsem ještě neviděl i kdyby měla kluka tak mě to nezajímá musí být jen moje udělám proto všechno co budu moc  , budu jí nosit i na rukou když budete třeba.

Ahoj Taey jak se máš ,sem ráda že tě vidím a co tě přivádí do našeho krásného města.

Ahoj Bel ,ale kamarád potřeboval z něčím pomoc a tak jsem si říkal že když už jsem tady tak bychom se mohli sejít a dát si třeba kafčo,ale jestli nemáš čas tak neva.

Ne ,ne ,jasné že mám čas mám času Haba děj . Do boku mi šťouchlaa Vendy aby mi připomněla že i ona je tady.
Promiň dovol abych ti představila svojí kamarádku Vendy.

Ahoj já jsem Vendy nejlepší kamarádka Beli musela jsem to zdůraznit.

Rád tě poznávám já jsem Taehyung ale říkej mi Tae.

Tak vás zvu na kafe děvčata jelikož to tu neznám tak mě veďte do té nejlepší kavárny co tu máte.

Vendy
Je mi moc líto Tay ale nemůžu s vámi
Snad příště.

To je škoda ,ale slib že příště s náma půjdeš.

Dobrá slibujííí usmála jsem se na ně a odešla ,no ale co tet budu dělat toť otázka???

Vzala jsem Tae do naší oblíbené kavárny kousek od školy .Chodíme sem s Vendy  každý den.
Je to malá kavárnička moc lidí sem nechodí takže se tu můžete zašít když máte první hodinu telak. Obsluha je příjemná  a milá .

Posadili jsme se ke stolu v  rohu  kavárny .objednali jsme si kávu a zákusek který se jmenoval sladké potěšení . No já bych si dal jiný zákusek,
musel jsem se zasmát protože za tuhle myšlenku už bych jednu schytal od Jiná .

ShledáníKde žijí příběhy. Začni objevovat