13.

8 3 1
                                    

Právě jsem uložila poslední kousek oblečení do skříně.
Když v tom někdo zaklepal na dveře.

Dále,
mezi dveřmi se objevila hlava mé
sestřičky Stef.

Ahoj, Izabel můžu dál ,,

Jistě že můžeš , děje se něco.

Proč myslíš že se něco děje.,?
Nevím,jen mám pocit že kolem mě všichni tiše našlapují jako bych byla nějaká nášlapní mina.nebo porcelánová panenka.

Promiň jim to oni se bojí, nechtějí aby jsi se tu cítila špatně .

Ok , vlastně je i chápu jsem cizí holka , co se jim nastěhovala do domů,

Přestaň nejsi cizí jsi moje sestra a já jsem moc ráda že si tu a i taťka s mamkou jsou rádi,no nekoukej se tak opravdu máme radost že si tu snámá.

Omlouvám se,já nevím prostě se cítím tak divně.

To je jasný je to pár hodin co jsi se rozloučila s nejbližším člověkem na tomhle světě , protože máma je jen jedna a tvoje je úžasná .

To i tvoje ,moc ti děkuji Stef jsem ráda že můžu být u vás a ne u tetky v tom západákově.

Tak jo dost smutnění co takhle zajít si na nejlepší kapučíno a dortík .

Hádám že chceš vidět Jimina,ale i tak skvělí nápad.

Vsadím se o čoko dortík že tam už stepuje i Kim .

Myslíš ? Nemyslím,ale vím,tak pojď ať nedostane infarkt.

Počkej já se musím převléci , vypadám hrozně,

Vypadáš dobře,ok už mlčím,sejdeme se dole ju.   Ju ,:)
 
Hned jsem musela zavolat Vendy aby mi poradila co na sebe.
Ok,no tak holka neblázni sakra co  já vím co se mu na holkách líbí.. ..

Izabel poslouchej  svou nejlepší kámošku ať si vezmeš cokoliv tak si ten kluk sedne na zadek jasný.

Nakonec jsem si vzala černé rifle a bílé tričko.A šla dolů za Stef která už stála pod schody .

Mami tati jdeme ven ,začala Stef křičet přes celi dům.

Dobrá ,dávejte na sebe pozor a ať jste na večeři doma . Zavolala mamka z kuchyně .

Když jsme přišli do cukrárny už tam byla celá parta .Hned na nás začali mávat, pozdravili jsme se s Jiminem a šli se posadit ke klukům .

Tak tě unás vítáme doufám že se ti u nás bude líbit , přivítal mě Jin.

Děkuji za milé přivítání Jiné a sem si jistá že bude ,usmála jsem se na něj.
Posadila jsem se vedle Tae který se na mě usmál.

Jak ti je Izi jsi v pořádku musí to pro tebe bít těžký přestěhovat se a bez mamky . kdyby jsi něco potřebovala tak zavolej.

Dík, Tae jsi moc hodný,za tím mám smyšené pocity je to všechno noví.

Co si to tam vy dva šeptate .

Tak do toho ti nic není milí Jongkooku.vyplazl jsem na něj jazyk 😛

Jk
Izi nemáš náhodou nějakou hezkou kamarádku tady pro Tae,😛

Tae po Kookim hodil papír od cukru.

Pro Tae ne ,ale moje nejlepší kamarádka je singl myslím že by se ti mohla líbit Kooku . Kluci se hned začali smát a kook hnedka zbystřil a začal se na Vendy vyptávat.

Smůla milí brachu ozval se  Hobi  ,ale ta je už moje. Co? a jak to a kdy a proč ? 

No na mě nekoukej ani já to nevím o tom si ještě s Vendy promluvíme ,ale neboj mám kamarádek víc.

ShledáníKde žijí příběhy. Začni objevovat