Watyy kızı mısın?

92 14 375
                                    

Eveeeeeeeeeeeeeeeet, watty kızı mısınız ona bakıcaz.

- Mal mısınız?

- üvey evlat mısınız?

- tüysüz müsünüz?

- gidip sizi bin kere aldatan birine yine de sevgilim diyor musunuz?

- sabah kendiliğinizden çok güzel bir şekilde uyanıyor musunuz?

- her gün alarma lanet ediyor musunuz?

- her boka ağlıyor musunuz?

- yiyip yiyip, kilo almıyor ve şikayet mi ediyorsunuz?

- sürekli kendinizi rezil mi ediyorsunuz?

- herkesin her dediğine inanıyor musunuz?

- kötü kıza sürtük diyip, kendiniz çok farklı işler çeviriyor musunuz?

- kendiniz kasıklarınıza kadar kısa giyindikten sonra, etek giyen kıza orospu diyor musunuz?

- Ben hiç içki içmedim dedikten sonra mal gibi kafaya dikiyor musunuz?

- her zaman kötü çocuğa kafa tutan bir salak mısınız?

- İlk gördüğünüz gibi baş role aşık oluyor musunuz?

- Kötü çocuk sizi ne kadar taciz ederse ve şiddet uygularsa uygulasın hâlâ yanında kalmaya devam ediyor musunuz?

- Barbara Palvin olmanıza rağmen hâlâ çok çirkinim diye aynanın karşısına ağlıyor musunuz?

- Doğuştan anneniz ya da babanız sizden nefret ediyor mu?

- Kötü çocuk gibi olan diğer kötü çocuğa bok muamelesi yapıp, kendi sevgilinizin götünü kaldırıyor musunuz?

- en yakın arkadaşınız sizden hoşlandığında ona bir şans vermeyip, kötü çocuğun götünün dibinden ayrılmıyor musunuz?

- kötü çocuk sizi hamile bırakıp gittiği halde, hâlâ onu seviyor musunuz?

Tebrikler! Watyy kızısınız!

BIKTIM BIKTIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin