Medya canlı yayından bir ekran görüntüsü, izlerken aşırı duygusaldım. Koca adam yeni yaşına girdi :')- 100 tl karşılığında içinde hastalık, mikrop vs barındırmayan çamuru yer misin?
- 30.000 tl karşılığında sevgilinden ayrılır mısın?
- 50.000 tl karşılığında ömrünün sonuna kadar internet kullanmamayı kabul eder misin?
- 300.000 tl karşılığında sokakta 15 dk çıplak yürür müsün?
- 30.000 tl maaş ile Afganistan'da çalışır mısınız?
- sevgilinizi/ eşinizi mafyanın kaçırdığını düşünün, ya sizin canınız ya da onun canı dediler. Canınızı verir misiniz?
- Paraya ihtiyacınız var ve bir adam sizin böbreğinizi 1 milyon lira karşılığında istiyor, satar mıydınız?
- 30.000 tl karşılığında ömrünün sonuna kadar et yememeyi kabul eder misin?
- 10.000 tl karşılığında sevmediğin bir takımın formasını giyip sokaklarda gezer misin?
- 5.000 lira karşılığında nihat doğan ile 1 saat kültür ve sanat konulu bir tartışmaya katılır mısın?
- 5.000 lira karşılığında ocak ayında elbiselerin ile denize atlar mısın?
- 10.000 tl karşılığında zehirsiz ve boğmayan yılanların olduğu bir havuza girer misin?
-----------------------
Nasılsınız bebişler?
Ben iyi değilim çünkü hâlâ canlı yayının etkisindeyim...
Elim ayağım titriyor amk
Bugün koca adam yeni yaşına girdiiii
Bunlar sadece ekran görüntülerinin az bir kısmı xkxmflöspzşağcölffAnı olarak kalsın burada'🖤