Herkese selam, çok ama çok sinirliyim ve direkt olarak konuya giriş yapacağım.Şimdi şöyle ki, bugün kanal 7'i bilenler bilir saçma hint dizileri ile ünlüdür.
Normalde o kanalın haberlerini izlemem ve takipte etmem, inandırıcı değil çünkü.
Şansa ki, bugün annem dizisini izledikten sonra kanalı açık bırakmış ve birden beni çağırdı seninkiler çıktı diye.
Neyse gittim baktım, k-pop kötü etkiliyor diye bir başlık atılmış ve arka planda da BTS'in fotoğrafları gösteriliyor.
Konuyu biliyorum ama yine de sessiz kaldım ve izlemeye başladım. Haberde şöyle diyor, çocuklara zararlı olduğu düşünülen bu müzik türü insanları başka biri olmak için zorluyor ve psikolojik baskı yapıyor.
Ve bir kaç kişiye soruyorlar, erkeklerin söylediği şey şu; Kız gibiler, 12-13 yaşındaki kızlar dinliyor. Eğer ki ben yanlış bilmiyorsam araştırmalara göre en çok k-pop dinleyen yaş grubu 35-40 yaşındaki insanlar.
Kızların söylediği şey ise şu; onlar erkek mi? Kızlar onların şarkılarını değil, görüntülerini seviyor.
Bir baba diyor ki, kızlarıma asla dinletmem kötü etkilemekten başka bir şey yapmıyor.
İlk olarak, 12-13 yaşındaki kızlar dinliyor diyen erkekler için diyorum. Eğer biraz o beyninizi kullanıp araştırma yaparsanız her yaştan dinleyenin olduğunu görürsünüz.
İkinci olarak, kız gibi değiller açıp sikini göstersin istersen. Ayrıca görüntüleri için sevmiyoruz, cidden simge şarkı çıkarır aç koynunu gireceğim diye, woooooowww müzik. BTS'in Idol şarkısında kendimi sevmekten alıkoyamazsın beni der, kötü etkiliyor.
Cidden bu nasıl bir zihniyet? Lütfen kendinize gelin.
Üçüncü olarak, kızıma dinletmem diyen baba. Sen kızının dinleyeceği müziğe karışacak kadar aptal ve cahil bir insansın.
Ve unutmadan, Türkiye'nin %90'ı asyalı değil miydi? Bunu bilmeden konuşmaları ise ayrı bir konu...
Cidden Güney Kore bizi kardeş ülkesi olarak görürken, bize yardım ederken insanlarımızın dışlaması ne kadar utanç verici değil mi?
Başta BTS olmak üzere, BLACKPİNK, STRAY KİDS, ENHYPEN, gibi grupları kötü örnek olarak gösterdiler.
Sizin gibi toxic insanlardan midem bulanıyor.
Ah cidden kudurmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz...
Şükür bugün de kudurtmuşuz birilerini, siz havlamaya devam edin.
Çünkü hiç kimsenin, birinin müzik zevkine karışmaya hakkı yoktur.
İsteyen istediğini dinler, izler.
Bu size neden bu kadar batıyor? Saygı duymayı öğrenin.
Tekrar söylüyorum, kudurmaya devam edin.
---------------------------------
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bana hak veriyor musunuz?
Sövme köşesi, istediğinizi söyleyebilirsiniz.
Şuraya antileri daha fazla kudurtmak için fandomunda olduğunuz kalp rengini bırakın.
'💜
Seviyorum sizi, görüşmek üzere 💜