Am iesit rapid din camera mea, luand-o la fuga pe scari. Nu imi pasa daca tata este aici, trebuie sa ajung cat mai repede la spital, desi e cam greu deoarece va trebui sa iau autobuzul. Revenind, am coborat scarile dand de un tata nervos, dar nu era beat. A promis ca nu va mai bea, de cand s-a intors Lissa. Fara sa il bag in seama, mi-am luat geaca din cuier iar cand am vrut sa ies pe usa, vocea suava a tatalui meu ma opri.
-Unde crezi ca te duci, tarfa? Oh super! La aceste apelative nu a renuntat.
-Nu e treaba ta! Am spus taios inainte sa ies din casa. Am dat nas in nas cu Lissa care tocmai se intorcea de la cumparaturi.
-Lissa, te rog frumos, ma duci pana la spital? Am implorat-o si mai aveam putin si ii sarutam picioarele daca nu accepta.
-Sigur! Ce s-a intamplat? Intreaba nedumerita.
-Iti zic in masina, acum hai te rog! Fara sa mai spuna altceva, am mers rapid spre masina ei, urcand amandoua pe locurile din fata.
Dupa 10 minute in care i-am povestit Lissei despre ce s-a intamplat, am ajuns in fata spitalului. Am intrat impreuna cu Lissa iar eu m-am dus direct catre o asistenta. Aceasta, cum m-a vazut, mi-a zambit dragastos.
-Buna ziua! As vrea sa stiu si eu ce s-a intamplat cu pacientul Harry Styles, va rog! Am rugat-o iar ea a aprobat din cap, incepand sa caute prin calculator. Dupa cateva secunde, vocea ei se auzi:
-Tanarul Styles a suferit un accident de masina, in urma caruia s-a ales cu cateva arsuri pe spate, dar nu va faceti grij! Arsurile sunt minore.
-Il pot vedea? Am intrebat nesigura deoarece nu stiam ce raspuns imi va da, dar sper sa fie cel la care ma gandesc.
-Desigur. Este in salonul 44 de la etajul 1. Acestea fiind spuse, am plecat in cautarea salonului. Imediat ce l-am gasit, am ciocanit si am intrat, L-am vazut pe Harry impreuna cu prietenii sai care vorbeau. El era asezat pe pat, si se puteau vedea bandajele de pe spate. Cum m-au vazut, baietii au iesit, lasandu-ma pe mine singura cu Harry.
-Cum m-ai gasit? Intreaba nedumerit.
-Am fost sunata de catre un ofiter. Dar nu conteaza asta, acum sunt aici. Cum te simti? Ai nevoie de ceva? Intreb incercand sa ma fac utila.
-De fapt, chiar am nevoie de ceva!
-De ce anume?
-De un sarut!
CITEȘTI
Messages ( I.)
FanfictionHarry, tipul popular. Emily, tipa retrasa cu o familie depravata El, baiatul cu chef de glume mereu. Ea, fata care este batuta de tatal ei. Pana intr-o zi, cand ei devin unul. 06.03.2015 ~ 28.03.2015 Le multumesc tuturor celor care au citit aceasta...