A treisprezecea conversatie.

5.8K 463 85
                                    

Emily: "Harry tu esti sanatos la cap?"

Harry: "Ce am mai facut acum, nebuno?"

Emily: "Hmm.. Pai nu stiu.. Harry Styles vine la noi la scoala dupa o pitica de clasa a 11-a si mai mult de atat, o mai si saruta. Iar apoi toate fetele de clasa a 12-a sunt al naibii de nervoase pe mine :))"

Harry: "Va trebui sa te obișnuiești! Si nu numai tu, ci si ele! De acum in colo te voi duce eu la scoala."

Emily: "Tu sa faci ce?! Uite, Harry. Nu trebuie sa iti consumi benzina pentru fundul meu. Pot merge si pe jos."

Harry: "Păsărica aia mica si virgina a ta nu va mai trebui sa meargă pe jos. O sa vina viitorul ei iubit, Harryzilla, sa o ducă si sa o ia de la scoala :))"

Emily: "Dar tu nu ai scoala?!"

Harry: "Oh nu :)) am terminat-o anul trecut."

Emily: "Si atunci eu de ce stiu ca înca esti la scoala?"

Harry: "Pai.. Long story! Directoarea școlii este ca a doua mea mama, iar cum eu anul trecut eram căpitanul echipei de basket, m-a rugat sa mai ramân anul acesta.. Adica sa mai dau pe la scoala pe la antrenamente."

Emily: "Ahaaam.. Acum se explica tot.. Revenind, tu realizezi ca eu acum sunt subiect de bârfa, nu? "

Harry: "Eh! Oricum cred ca erai. Adica tu nu stii ce trăsnet arați"

Emily: "Aici te înșeli. Eu chiar nu sunt populară prin scoala aia. Adica sunt o fata normala, cu un prieten gay."

Harry: "Heeeei! Eu nu sunt gay!"

Emily: "Nu vorbeam de tine, prostule!! Vorbeam de Max! Dar daca tu te simti.."

Harry: "Futu-te-n gura!"

Emily: "_l_"

Harry: "Cum se da, asa se cere.. _l_"

Emily: "Marș!"

Harry: "Love you <3"

Emily: "Love you too! :*"

Messages ( I.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum