Lalu taufan berlari dengan laju sambil membawa beg Di tanganya..dia berlari sambil juga menangis...Hari dia sekarang telah hancur...Dia dah tak kuat untuk menahan semua ini
Dia ingin sangat melepaskannya...taufan Dahlah telah dibenci, dihina, dicaci, dimaki Dan Yang baru sahaja dia alami ialah dituduh...
Ya dituduh....dia dituduh kerana ini semua salah si pembuli tersebut...kalaulah taufan Tidak percaya dengan Kata Kata mereka Dah lama ini tidak Akan terjadi....
Taufan pov
Kenapa? Kenapa? kenapa?
Ini semua terjadi pada Ku...kenapa mereka semua menuduhku...padahal ini bukan salahku...Aku tak pernah melakukan hal keji tersebut...kenapa?..
Hikss..hikss..kenapa?..hikssAbang gempa, abang Hali...Dan semua saudara Ku kecuali thorn telah lebih membenciku...mereka Halau Aku Dari rumah...Hati Aku memang sudah hancur...mereka tak anggap Aku sebagai adiknya...ya sebenarnya mereka tak anggap Aku ni adiknya sudah lama....tapi kenapa....hanya kerana.lemah....alasan tak berguna ....hikss
Taufan pov end
Lalu setelah Lelah berlari taufan terduduk....secara tidak sedar dia telah memasuki kawasan hutan...ye dia terlajak lari Dan hanya memikirkan tentang perasaan dia sekarang...sampai tak tahu Hala tuju dia.
Tetapi taufan Tidak kesah dimana dia berada sekalipun...tetapi dia hanya ingin menangis
Taufan pov again
Hikss...hah..hah.hikss...reverse....mana kau....hikss...tolong temankan Aku...hikss
Lalu reverse keluar Dari badanku Dan lantas memelukku....Dan berkata...
R.taufan: "Menangislah ia bukan tanda kau lemah.... menjeritlah jika kau ingin...luahkanlah jika kau ingin meluahkan sesuatu"
Lalu taufan menggeleng
Lalu reverse berkata"Please lepaskan semua Yang kau pendam taufan"
Lalu.....................
Taufan: "hiks...hiks...huaaaaaa....a..Ku Lelah dengan semua.ini...hikss..a..aku dah tak kuat Aku memang d...Di lahirkan...hikss sebagai orang Yang lemah...hikss...mereka semua benci Aku...AKU LEMAH...AKU TAK PANTAS HIDUP DI DUNIA INI...hikss...AKU DITUDUH....HIKSS...MEREKA SEMUA MEMBENCIKU...AKU ADA HIKSS .PENYAKIT...HIKSS...HUAAAA....uhukkk.uhukkk....urghh"....
Itulah semua luahkan taufan...dia memang dah penat tapi dia tahan ....dia menangis dengan kuat berserta dengan menjerit...Dan dia batuk Dan muntah mengeluarkan darah Dan Bunga.....lalu pandangan matanya gelap...ye gelap lalu Di pengsan Di pangkuan reverse.
R.taufan: "Hikss...taufan kau tak lemah tau....kau kuat....Aku Akan selalu berada disisi kau...hikss...sepatutnya Aku Bala's sahaja dendam pada mereka...tetapi kau tak mahu...hikss...kau Yang kena tanggung sendiri hikss.."...lalu reverse pun baringkan taufan agar selesa untuk tidur..
Lalu reverse juga baring disebelah taufan Dan Cuba memeluk taufan agar lebih nyaman Dan hilang segala getaran Di badan taufan....
Keesokan paginya
Taufan pov
Aku membuka kelopak mata aku.....yang aku melihat adalah sinaran matahari.....aku cuba untuk membiasakan mata aku dengan cahaya tersebut.....apa yang terjadi pada aku?.........yang aku ingat aku dihalau dari rumah....kenapa aku berada di hutan.....a...apa yang terjadi.....aku langsung tak ingat apa yang terjadi padaku?
lalu lantas aku berdiri untuk melihat keadaan sekeliling....ok baru aku ingat.....aku sebenarnya di tuduh.....diusir....aku lari tanpa tuju hala sampai sampai aku dihutan.....aku suruh reverse menemani aku.....dia suruh aku meluahkan perasaan lalu aku meluahkannya....lalu aku pengsan kerana penyakit aku...
akan tetapi mana reverse....tiba tiba ada seseorang muncul dibalik semak semak tersebut....lantas aku menoleh ke arah tersebut dengan was was aku takut klau itu adalah penjahat.....kalau benar penjahat apa aku boleh menentangnya.....tak aku tak boleh....ya aku masih tak boleh kawal kuasa aku aku hrap ada orang sudi untuk mengajarku....sebenarnya saudara aku tak pernah mengajarku cara mengawal kuasa aku....aku pun tak tahu seteruk itkah mereka membenciku...
Taufan pov end
srakk srakk....orang di balik semak.......orang tersebut adalah.......drum drum drum.....reverse taufan yang sedang menggendong beberepa biji buah di tanganya untuk dimakan sebagai sarapan.....dia cari tu jangan tanya jelas jelas kat hutan....dan hutan itu ada pokok dan ada buah U_U
lalu Taufan menghela nafas..batin taufan: "hufff...reverse rupanya nasib".....katanya sambil mengusap dada
R.Taufan: "Haaa....dah abngun tak payah susah susah aku nak kejutkan kau"
Taufan😑.........R.Taufan: "Dah ni mkan tak payah nak buat muka macam tu hodoh nanti.....pfft-"
lalu Tuafan ambil buah tersebut dengan kasar....tanda tak puas hati....yok ufan ngembek😂
Lalu taufan ingin bertanya tapi ekhemm....malu....tut tut tut....malu juga eh Taufan ni
Lalu reverse tahu Taufan ingin bertanya....lantas dia berkata : "Hei kalau kau nak bertanya, tanya jelah....aku jawab kan....tak payah nak malu malu kucing sangat"
Mia: "Malu malu pulak adoii...Kan dah kena
Blaze: "Waah...taufan malukah"
Mia: "Shuh Sana ah Dahlah benci ama ufan"
Hali: "Qkqkw...sambung dah"
hal...itu membuat Taufan tersentak dan sedikit malu...tetapi Taufan beranikan diri tau....haa...jangn main main dengan dia ohohoo
Taufan : "ermm....kau ada kuasa ke....macam aku?"
Rverse menaikkan alisnya....lalu menjawab: "ya kenapa....aku kan dah bagitahu aku ialah kau dan kau ialah aku....jadi kita sam ye"
Taufan: "K..kau boleh ke...k...kawal kuasa tu"
R.Taufan: "Mestilah kenapa kau tanya aku soalan macam tu...mesti ada apa apa ni"
Taufan: "erm...a...aku...aaku.."
R.Taufan: "Haih tak payah gugup kata manly....aku tahu kau nak aku ajar kau kawal kuasa kau tu....boleh je aku boleh ajar kau jadi lebih kuat lagi dari hali dan solar ahahahah...amacam nak"....tawar reverse
Taufan: "NAK!!!!......yeay terima kasih Reverse".....lantas memeluk reverse
Reverse tersenyum lalu......Batin Reverse: "Sama sama.....asalkan kau bahagia taufan"
R.Taufan: "Jadi kau perlu berlatih dengan kerap untuk menjadi kuat...faham"
Taufan: "yeah Taufan faham"
lalu mereka saling membuat thums up 🤜🏻🤛🏻 you know hahaahah
Ok selesai part ini...harap korang suka lah...Mia pun taktshu best ke tak....
Jangan lupa
Mia: "Votes, share and comment this story...heheh sekarang Mia Pula cakap"
Tatata
YOU ARE READING
were sorry Taufan
FanfictionAku lemah Aku tak pantas hidup di dunia Aku dituduh Mereka semua membenciku Aku berpenyakit yang mematikan, aku merahsiakannya Walaupun mereka membenciku, tapi aku rela melindungi mereka "???!!...Jangan lakukan!!"- HALILINTAR "Maffkan aku semua aku...