Amint Jason ordibálni kezdett, a két szeretkező személy megijed és szétválnak az ágyon. Jessica Jason-re néz és megszólal.
Megtudom magyarázni.-Ijedt és rémült hanggal.
Akkor várlak kint, és azt a tetűt tüntesd el mielőtt ablakkal együtt dobom ki.-Mérges hanggal és mutogató ujjal válaszol Jason.Amint az idegen férfi elhagyja a lakást, Jessica Jason mellé ül nappaliban a kanapéra.
Sajnálom, nem akartam.-Szomorú hanggal mondja.
Mit sajnálsz?Hogy félrekúrsz vagy hogy lebuktál?-Idegesen és felemelt hanggal válaszol Jason.
Ezt az egészet, hogy nem voltam veled őszinte, hogy megcsaltalak.-Lehajtja fejét és elkezd sírni.
Még te sírsz???TE SÍRSZ BAZDMEG?Nem akarlak látni, soha többé, utállak...Hétvégén megfogod az összes cuccod és eltűnsz innen, és nem érdekel hogy hova.-Feláll a kanapéról, besétál a fürdőszobába és elkezd zuhanyozni.3 óra elteltével még mindig nem beszél Jason Jessica-val, rá sem néz, ignorálja, és levegőnek nézi, ez megy egész hétvégéig.
Hétvége-Szombat
Jason Szombat reggel 8-kor betoppan a bejárati ajtón részegen, szétdobálja ruháit és az egész házba egy szál alsónadrágban van.
Eltakarodtál már?De remélem előtte főztél.-Ingerült és részeg hanggal ordibál, épp pont amikor Jessica kilép a hálószobából megpakolt bőröndjével.
Kaja a hűtőben.-Szomorú sírós hanggal válaszol, és kilép az ajtón, azt nyitva hagyva.
Mi van barlangban laksz? Lábad széttudtad nyitni még be is csukni, de az ajtót nem te ribanc.-Idegesen, részegen kiabálja Jessica után.