Baj van.

4 0 0
                                    

Jason elsétál az ajtóhoz, Amanda a konyhapulton marad. Ahogy az ajtóhoz ér Jason, kinyitja azt.
  Igen?Segíthetek?-Kedvesen mondja a jól öltözött úriembernek.
  Szép napot, Amanda-t keresem, és tudom hogy itt van.-Kedves mosollyal válaszol az úriember.
  AMANDA, TÉGED KERESNEK.-Kiabálja át a konyhába Jason.
Amanda letolja magát a konyhapultról és az ajtóhoz siet.
  Ohhh, szia báttyus, hát te?
  Érted jöttem..Nem jöttél haza, azt hittem valami bajod esett.
  Ahhh dehogy...Ne legyél már hülye, és tudod hogy tudok magamra vigyázni.-Löki meg bátyja vállát testvériesen.
Az úriember csak megigazítja a nyakkendőjét, és komoly nézéssel Jason-re tekint.
  Elnézést, be sem mutatkoztam, Matt, Amanda bátyja.-Nyújtja kezét Jason felé.
  Örvendek Matt, Jason vagyok, a házigazda.-Kezetnyújt.
Erős kézfogással kezetfog a két úr.
  De ha nem gond, akkor én megyek is tovább...Fontos megbeszélésem lesz.-Elengedi Jason kezét és egy puszit nyom Amanda homlokára, majd belesúg Amanda fülébe. "Ha bántani mer, szólj." Amanda csak megrázza a fejét.

Két óra elteltével.
Amanda és Jason ülnek a nappaliban és beszélgetnek.
  Egyébként, a haveroddal mi van?Nem jelentkezett?
  Nem tudom, majd felhívom kicsit később.-Mosolyogva válaszol Jason.
  És most így hogy tovább?Lelépsz és többé nem is találkozunk?-Kérdően nézi Amanda-t Jason.
  Hát figyelj cukipofa, megadod a számod, és ha bulizni van kedved, átjövök.-Mondat végén Jason ölébe ül, még mindig csak egy bugyi van rajta és Jason kinőtt izompólója.
  Nanaa, nem foglak rongynak használni hogy csak úgy áthívlak, megbaszlak és elküldelek.-Komoly tekintettel válaszol.
  Pedig megbaszhatnál újra, újra és újra.-Perverz hangon, és kuncogva válaszol.
Jason csak nagy szemekkel néz, és érzi hogy Amanda keze elkezd egyre lejjebb csúszni mellkasáról.
  Hmm, tetszik, de én akkor is gondoltam valami reggelire, vagy ebédre, amit mondhatni randinak is.-Kacsint Jason.
  Akkor én most, reggelizek egy jót.-Rámarkol Jason férfiasságára, elkezdi lassan simogatni, és hirtelen lesmárolja Jasont.

Amanda letérdel Jason elé, épp hogy venné elő Jason férfiasságát, valaki hirtelen beront a házba. Amanda ijedtében felugrik Jason mellé, Jason eltakarja két kezével, eres, álló, kemény férfiasságát. Amint meglátja hogy Zack haverja az, elteszi férfiasságát.

  Hééé, mi a faszt csinálsz ember?-Idegesen vonja kérdőre Zack-et.
  Hav...Haver...Nagy gáz van.-Megrémült hanggal mondja, közbe törölgeti véres száját.

Minden elvan cseszve.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang