4

675 56 100
                                    

Artık tamamen sağırdı...
Duyamıyordu sevdiğini..
Sevdiğinin sesini...
Özlüyordu şimdiden...


Chaptcher Four - Yenilik:

Birden terler içinde uyanan genç kadın rüyasında duyduğu şeyleri anlamaya çalıştı.

Birden kapı çaldı ardından bir ses.

"Yume bu saatte uyanık mısın?"

Kızın gözleri dolmayan başladı.

"Yume giriyorum."

Genç kadın hala ne olduğunu anlamıyordu. Gözlerinden hızlı hızlı yaş akmaya başladı. O sırada içeriye Aizawa girdi.

Aizawa Yume nin ağladığını görünce onun yanına gitti.

"Yume sorun ne? Neden ağlıyorsun? Yume?"

Genç kız birden hüngür hüngür ağlamaya başladı. Sesli sesli ağlıyor ama neden ağladığını bilmiyordu. Aizawa yatağın kenarına oturdu.

"Yume kabus mu gördün? Neden ağlıyorsun."

Genç kadın birden Aizawa ya sarıldı ve ağlamaya devam etti. Aizawa kadına sarıldı.

"Tamam Yume. Sadece ağla. Eğer seni rahatlatacaksa ağla. Eğer iyi hissedeceksen ağla. Eğer biraz yardımcı olacaksa bana sarılmaya devam et. Yeter ki şu an iyi ol."

Adamın bu sözlerinden sonra genç kadının ağlaması durdu. Yvaşça geri çekildi ve yatağa girdi. Ardından adama baktı yan tarafını işaret etti. Adam anlamış olacak ki yorganı kaldırıp içine girdi. Genç kadın adama sarıldı. Adam kadına karşılık verdi. En sonunda rahat bir uykunun içine çekildi genç kadın.

Sabah

Genç kadın uyandı. Saate baktı. Saat 7.47 idi. Mutfaktan sesler geliyordu. Genç kadın yataktan kalktı ve mutfağa gitti.

Mutfakta Aizawa kahvaltı hazırlıyordu. Genç kadın yanına gitti ve ne yaptığına baktı. Aizawa salatalık doğruyordu. Yume nin (yazar-chan ilk kes Yume den Yume diye bahsetti. Tebrikler yazar-chan.) yanına geldiğini görünce konuşmaya başladı.

"Daha iyi misin?"

"Efendim?"

"Saat 4 gibi ağlıyordun."

"Ben... ağlıyor muydum?"

"Hatırlamıyor musun?"

"Hayır. Sadece rüyamı hatırlıyorum. Oh hayır onu da hatırlamıyorum. Ama rüyamda her ne gördüysem beni çok kötü hissettiriyor."

"Fazla kötü hissettirmiş ol alı ki konuşmuyordun bile. Sadece hareket ediyor ve gösteriyordun."

"Nasıl yani."

"Yatağın kenarına oturduğumda bana sarıldın. Daha sonra ağlaman durdu ve yatağa geri gidip bana baktın ve yan tarafını işaret ettin. Yanına yattım ve sanki hiç birakmayacakmışsın gibi bana sarıldın. Sabah ise dizlerini karnına çekmiş uyuyordun."

Genç kadın birden kızardı.

"Çok uykusuz bırakmadım umarım."

"Hayır. Sayende yarım saat daha geç kalktım."

"Özür dilerim. Telafi olarak kahvaltıya yardım edeceğim."

Genç kadın eline bir bıçak aldı ve domatesleri doğramaya başladı. Adam ise dolaptan yumurta, çekmeceden de tava çıkarttı. Tavaya yağ sürüp  iki yane yumurta kırdı. Genç kadın ise o sırada salatalık ve domatesleri tabağa yerleştiriyordu. Ardından dolaptan iki tane tabak ve iki tane bardak çıkarttı. Tabakları ve bardakları masaya yerleştirdi. Daha sonra çekmeceden iki tane kullanılmamış çubuk çıkarttı ve onları da yerleştirdi. Salatalık ve domatesleri de masaya yerleştirdi. O sırada yumurtalar hazırdı. Adam yumurtaları tabaklara yerleştirdi. Genç kadın dolaptan bal çıkarttı ve onu da masaya yerleştirdi. Daha sonra eline bıçağı ve ekmeği aldı ve ekmeği kesip ekmek sepetine koydu. Adam ekmek sepetini alıp masaya koydu. Kadında o sırada tezgahı temizlenmiş ve masaya oturmuştu. Adamda masaya oturunca yemeklerini yemeye başladılar.

Yemek bitince masayı topladılar ve sildiler. Bulaşıkları da topladıktan sonra hazırlanmaya başladılar. Aizawa her zamanki kıyafetini giymişti. Yume ise siyah bir tişört ve siyah bir pantolon giymiş üstüne de siyah ceketini giymişti. Tişörtünü pantolonun içine atmış ve beline de bir kemer bağlamıştı.

Evden çıktıklarında saat 9 du. 9.30 gibi oraya vardılar ve öğretmenler odasına geçtiler.

Tüm öğretmenler oradaydı. Yine bir kağıdın başında toplanmış plan yapıyorlardı. Genç kadın yanlarına gitti ve kağıda bakmaya başladı. Dünkü kağıdın aynısıydı ama dün belirttiği yerler değiştirilmişti. Kadının geldiğini görenler 'günaydın' dedi ve kadın da onlara aynı şekilde karşılık verdi. Midnight konuştu.

"Şuradan giriş yapamaz mıyız?"

Yume ilahi görüşünü kullanıp baktı.

"Hayır. Orası tamamen güvenlikli. Sanki o alanda özel bir şey var gibi alanı tamamen korumaya almışlar. Başka bir giriş olmalı. Bu arada bu plan ne için."

Midnight açıklama yaptı.

"Tutsak kalmış 3 çocuk tespit ettik. Kaybolan çocuklar. Onları kurtarmak için plan yapıyoruz."

"Anladım. O zaman araştırma zamanı."

Genç kadın ilahi görüşünü kullanırken birden bir duvara çarptı. Böyle bir şey daha önce hiç yaşamamıştı. Zemine doğru indi ve ordan geçmeyi denedi. Ama yine başarısız oldu. Gerilediği sırada bir villian a çarptı ve sanki o villian in içine girmiş gibi vücudu o villian ın içindeydi. Hareket etmeyi denedi ve başardı. Villian in bedeni tamamen Yume nin kontrolündeydi. Yürümeye başladı. Önceden çarptığı duvarı geçti. İlerlemeye başladı ve etrafı incelemeye başladı ve bir giriş aradı. Tam ilerlerken arkadan bir ses geldi.

"Hey, şu dosyaları incelemesi için Shigaraki ye ver."

Yume adamın verdiği dosyaları aldı ve yürümeye başladı. Dosyaları açtı ve bu dosyaların çocukların arşivleri olduğunu anladı. İncelemeye başladı. Ardındsn karşısına Shigaraki çıktı. O sırada Yume dosyayı kapatmış Shigaraki ye götürüyordu.

"Efendim incelemeniz için bunu size vermem söylendi."

Shigaraki dosyayı aldı ve gitmeni işaret etti. Oradan ayrıldığında bir anda bedeni uyuştu ve tekrar ilahi görüş moduna geçti. Hemen ilahi görüşten çıkıp normal haline geçti.

Herkes kadının başında toplanmış ona sesleniyordu.

"Yume hadi uyan. Yume?"

Kadın gözlerini kırptı ve koltukta yattığını fark etti. Hemen oturur pozisyona geçti.

"Sonunda Yume." Dedi Aizawa.

Kadın anlamamış gibi ona baktı.

"Bana ne oldu?"

"Ah şey... birden yere yığıldın. Gözlerin açıktı. Biz de seni koltuğa yatırdık. Sen iyi misin?" Dedi Midnight.

"Ah evet şey. Yeni bir şey keşif ettim sadece."

"Ne keşif ettin."

"Villianlar bana yeni özgünlükler verdiklerini söylüyordu. Özgünlüklerimin de level atladığını falan filan işte. Bana göre hiçbir şey değişmemişti ama şimdi tam şu an bir villian ın içinden çıktım ve çocukların kimliklerini ezbere biliyorum."

Herkes şok olmuş bir şekilde Yume ye bakıyordu.

"Yume o zaman bize tam olarak bir bilgi verebilir misin? Çocuklar ve merkezleri hakkında." Dedi Aizawa.

Genç kadın çocuklar hakkında bildiği her şeyi anlattı.

"Bu iş görür. Planlara devam edin. Şimdi derse girmeliyiz. Hadi Yume." Dedi Aizawa.

Yume ve Aizawa odadan çıktı ve ders için 2-A ya gitmeye başladılar.

____________

Normalden daha uzun bir bölüm oldu.

Umarım beğenmişsinizdir.

Görüşmek üzere...

27.07.2021- Salı

《 L I T T L E   L O V E 》《♡Aizawa Shouta x Reader♡》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin