son kez hepinize iyi okumalar dilerim <3
bu kitaba son kez bir sürü yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayıın <3×
"Derin nefes al ver!" Taehyung yüzü kızarmış eşinin bileğini tutarak endişeyle konuştu. Jennie kafasını iki yana sallarken kahverengi saçları iki yana doğru oynadı "Almayacağım!" diyerek hastane koridorunda bağırdı ve tekrar stresle konuştu "Vermeyeceğim!"
Kim Jennie ve Kim Taehyung (özellikle Kim Taehyung) zorlu bir 9 ay atlatmıştılar ve sonunda bu maceranın sonuna tanıklık edeceklerdi.
Lakin Jennie'nin pek fazla açılması olmadığı için doğumhaneye giremiyordu. Sancısı vardı ve kendisi çok acı çekiyordu lâkin acıdan çok korkudan ağlıyordu.
Açılma meydana gelmesi için ikide bir koridorda yürüyen Jennie 2 adım atıyor 5 kez kocasına vuruyordu.
Jennie 1 doğuracaksa, eşi Taehyung 9 doğurmuştu.
Jennie acıyla kocasının koluna sarıldı ve tırnaklarını eşinin koluna gömdü. Taehyung acıyla bağırırken gözlerini yummuştu "Ah! Kanıyor! Bu yaptığın suç!" Taehyung, eşini alnından itmeye çalışırken Jennie bu sefer hırsına yenik düşüp eşinin kolunu ısırmaya çalıştı "Asıl senin yaptığın suç!" koridorda sesi yankılanan Jennie'yi kimse umursamadı.
Ne de olsa buradakilerin çoğu kadın hamileydi ve yarısı baygın yarısının ise sesi kısılmıştı.
"Ben ne yaptı-ah!" Jennie dişlerini kocasından çekerken alnına yapışmış saçları itti ve paytak adımlarını durdurup kollarını beline koydu.
Koca karnı daha çok meydana çıkarken yaşlar akan gözleriyle konuştu "Utanmadan soruyor musun bir de? Beni hamile bıraktın!"
Taehyung korkuyla gözlerini açtı ve sağ el parmaklarının ucunu birleştirerek Jennie'ye doğru salladı "Ama biz evliyiz!" diyerek büyük bir savunma yaptı Taehyung.
Jennie gözyaşları ile alayla güldü "Bana mı sordun yaparken?"
"E ama istiyordun!"
Taehyung gergin gergin, bir aslandan daha korkutucu olan karısına açıklama yapmaya çalışırken dizleri titriyor, altına işeyecek gibi oluyordu. Meslektaşları görseydi şayet dalga konusu bile olurdu.
Jennie baygın baygın kafasını iki yana salladı ve ellerini karnının altına koyarak aşağı doğru çökmüş olan karnını yukarı doğru kaldırdı "A yok! Vallahi doğurmayacağım!"
Taehyung endişeyle karşısında ki karısının ellerini çekmeye çalıştı "Güzelim ne yapıyorsun!? Çocuğumuz büzüştü!" Taehyung oldu olası bu hareketi sevmiyordu.
Herhangi bir zararı yok diye bilinsede ya belki çocuğu içeride iki büklüm oluyorsa?
Jennie sinirle Taehyung'un eline vurmaya çalıştı, Taehyung ellerini Jennie'nin patilerinden kurtarmaya çalışırken Jennie pembe pofuduk terlikleri ile bu sefer tekmeler atmaya çalışıyordu.
"Doğurmayacağım Taehyung!" dedi kararlılıkla Jennie. Nefes alamıyordu.
Taehyung kaşlarını çattı ve ellerini beline koydu "Haha, hadi oradan doğuracaksın." dedi mahalle karıları gibi.
Jennie kocasının bu hâline baktı ve sinirle kahkaha attı. O Jennie'ye emir mi vermişti? Jennie sinirle ayağını kaldırmaya çalıştı.
Ayağı kalkmıyordu.
Koca karnı yüzünden.
Jennie hıçkıra hıçkıra ağlarken sinirle ayağında ki terliği yere doğru çıkardı ve eğilerek almaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love agent, taennie ✓
FanfictionKim Jennie, sırılsıklam aşık olduğu kocası Kim Taehyung'a artık güvenmiyordu. ©sevgilimerida | 27 Haz 2021.