🚨 SINIR VAR
+85 VOTE
+150 YORUM
Jennie oturduğu koltuktan panikle kalktı.
Siktir, onun olduğunu biliyor muydu?
Ne zamandan beri biliyordu?Ama bilse dahi onu aldatmıştı.
Öyle olmalıydı.
Jennie, telefonu koltuğa fırlatırken ellerini saçlarına götürüp çekiştirdi. Koridorda volta atıyordu.
Zile basılan kapı ile olduğu yerde derin bir nefes aldı "Sakin ol Jennie, boşanacaktın zaten. Sadece o senden önce davrandı." Jennie kendini avuturken bir yandanda koridorun uzun yolundan geçip dış kapıya varmıştı.
Eğer bu kapıyı açarsa her şey olabilirdi.
Eğer bu Taehyung, onun tanıdığı Taehyung değilse belki Jennie ondan ayrılmak isteyeceği için eve kilitleyebilirdi.
Belkide yanında bir silah vardır? Ya da kezzap.
Jennie bu düşünceler içinde elinin birini kapıya koyup kafasını kapıya dayadı. Böyle düşünmesi yanlıştı. Belki de Taehyung sevdiği kızın elinden tutarak gelmişti.
Belki de elinde boşanma kağıtları da olabilirdi.
Jennie, hızlı bir şekilde nefes alıp verirken Taehyung'un böyle biri olmadığını hatırladı ama Taehyung böyle biri değilse onu aldatmaması da gerekiyordu.
Jennie alt dudağını dişleyerek kafasını kaldırdı ve elini açmak için kapı koluna götürdü. Düşünmemeliydi ya da telefonu almak için içeri girmeliydi.
Jennie panikle ofladı ve gözlerini sımsıkı yumarak kapıyı açıp bir iki adım geri çekildi. Terli ellerini gözleri kapalı bir şekilde taytına sürüyor ve nefes almaya çalışıyordu.
Jennie'nin aksine Taehyung, numaralı gözlüğünü takmış, saçı başı dağınık bir şekilde koltuk arasına bir kaç kağıt parçası sıkıştırmıştı.
Jennie'ye doğru bakarak kendisini belli etmek amacıyla omuzuna hafifçe omuzu ile çarparak salona geçti. Jennie bu hareketle gözlerini açtı ve şaşkınca boş kapıya hemen sonra salona doğru yol alan Taehyung'a baktı.
Jennie hızla dış kapıyı kapatırken içeri geçti. Jennie artık susmamalıydı, koltuk ve siyah masasının arasında ayakta dururken Taehyung siyah masanın önündeydi.
Jennie ellerini beline koydu "Evime hoşgeldin, ne diyeceksen de sonra git. Yarın iş yerine boşanma kağıtları gelecek. Ne boklar yaptığından haberim var, elimde kanıtta var." Jennie duygusuz bir şekilde konuşma yaparken Taehyung gülümseyerek kafasını salladı "Güzel. Nafaka istiyorum o zaman."
Jennie kaşlarını kaldırdı ve yüzünü buruşturdu "Ne nafakası ya?" Jennie gergin sesini Taehyung'a yansıtmaya çalışırken Taehyung omuz silkti "Güvensizlik nafakası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love agent, taennie ✓
FanfictionKim Jennie, sırılsıklam aşık olduğu kocası Kim Taehyung'a artık güvenmiyordu. ©sevgilimerida | 27 Haz 2021.