oy vermeyi ve yorum yapmayı
lütfen unutmayın <3✧
"Saçmalama Nayeon, ben 25 yaşındayım. Aldatılırsam anlarım." Jennie telefonu yastık ve kulağı arasına sıkıştırarak yüz üstü bir şekilde televizyonda sıklıkla takip ettiği evlilik programına baktı.
Nayeon'u bildi bileli tanıyordu. Daha bir fetüsken -veyahut zigot- onunla arkadaştı. Doğrusu ikili sıklıkla tartışıyor hatta ve hatta bazen yaşına başına bakmayıp her ikiside birbirlerine giriyordu.
Lâkin iş o ya, ikiside bir türlü birbirlerinden kopamıyordu.
Nayeon, telefonun ucundan çilekli sakızını patlattı ve omuzu ile kulağı arasında sıkıştırdığı telefonla sağ eline gül kurusu renginde ojesini sürmeye başladı.
"Tamam da, ona bakarsan bende 6 yıllık evliyim. Bana göre sen ana rahmine düşmemiş bir şeysin." diyerek yakın arkadaşını küçümsedi.
Jennie çığlık atmak istede şuan bütün dikkati televizyonda iki ergen gibi bağırıp çağıran milyonlarca kişinin önünde kendini rezil eden insanlardan alamıyordu.
Jennie "Ne alaka?" diye gevelendi "Taehyung yapmaz." Nayeon, sinirle göz devirirken ağzındaki sakızı şapırtadarak tekrar konuştu "Bak tamam, en baştan alalım. Bu çocuk 2 aydır eve gelmiyor değil mi?" diyerek işaret parmağındaki tırnağına ojesini bulaştırdı.
Jennie, Nayeon göremese bile kafasını hafifçe oynattı "Yok canım, geliyor. 3'te ya da 5'te." diyerek kurumuş dudaklarını yaladı.
Nayeon alayla güldü "Yaa ne kadar düşünceli. Sağ olsun." Jennie, Nayeon'un dalga geçen sesine cevap vermedi aksine onaylayan bir şekilde kafasını salladı.
"Sen salaksın." dedi Nayeon derin bir nefes alarak, Jennie göz devirdi "Taehyung'a güvenmemin neresi aptalca?"
Nayeon, taşan ojesine sinirle bakarken konuşmayı ihmal etmedi "Eve 2 aydır geç gelen, sabahın köründe seni bile uyandırma gereği duymadan kalkıp güya 'işe' giden, üstelik eve geldiğinde saçı başı dağınık, ilk 4 düğmesi açık, bu da yetmezmiş gibi buruşmuş gömlekle gelen, üstüne üstlük izin gününde sadece uyuyup seninle çok konuşmayan bir adama güvendiğin için aptalsın." Nayeon tane tane konuşurken Jennie'nin ağzı açık kaldı.
Ardından sinirle yattığı yerden kalktı ve yerdeki kumandayı almak yerine televizyona yürüyerek televizyonu arkadan kapadı ve yavaşça bordo rengindeki çift kişilik koltuğuna tekrar uzandı.
"Alo, alo? Jennie? Alo? Kesin bayıldı, Jennie uyanman lazım. Şuan oje sürüyorum evine gelemem. Alo, Jennie?"
Nayeon durmadan konuşup Jennie'nin ses vermesine ikna etmeye çalışırken Jennie iç çekti "Biliyor musun? Yaklaşık 1 aydır sevişmedik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love agent, taennie ✓
FanfictionKim Jennie, sırılsıklam aşık olduğu kocası Kim Taehyung'a artık güvenmiyordu. ©sevgilimerida | 27 Haz 2021.