Merhaba Posie'lerrrr🌸
Konumuzzzzzzz PROGRAM!!!
Hadi başlayalım🌸Her başarı hikayesi program yaparak başlar. Bende bu gün sizlere program yapmakta yardımcı olacağım. İlk olarak hangi konuda yeteneklisiniz? Bunu belirlemeniz gerekiyor. Rap mi yoksa vokal mi? Örneğin Rapte iyisiniz o zaman rapi günde 2 saat çalışmamız gerekiyor. Diğer konuyu yani vokali ise 1 saat çalışmanız yeterli olacak. Dans en önemlisi bu yüzden dansı günde en az 2 saat çalışmanız gerekiyor. Gelelim dile, bir saat Korece bir saat İngilizce çalışmanız yeterli olacak. Aşağıya sizin için örnek iki program koyacağım. Biri okul zamanında dersleri saat 09:00'da başlayıp 13:30'da biten biri için biri yaz tatilinde kullanacağınız bir program olacak.
Okul zamanı için
Sabah 6 kalkıp bir saat jimnastik,yoga ve spor yapın.
Saat 7 olduğunda biraz dinlen ve 1 saat ders çalış.
Geriye kalan 1 saatte ne istersen yapabilirsin.
Dersten çıkınca yarım saat dinlen
1 saat dans et.
2 saat rap.
1 saat Korece
1 saat vokal
1-2 saat dans
1 saat ingilizce
1saat ders
Yatmadan önce biraz spor yapabilirsiniz
Yaz tatili için
Sabah 6'da kalkın
1 saat spor,jimnastik,yoga yapın
1 saat Korece
1 saat İngilizce
2 saat dans
1 saat vokal
1 saat dans
2 saat rap
1 saat dans
1 saat vokal ya da rap
Yatmadan önce biraz spor yapabilirsiniz.
Bunların sırasını değiştirebilirsiniz. Ama sabah erken bir saatte komşuları şarkı söyleyerek rahatsız edebilirsiniz. Bu yüzden bu sıra daha iyi.
Görevler arasına mola zamanları koyun.Sizi seviyorum kendinize iyi bakın♡♡♡♡ UwU
Medya: Hwang Yeji
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌸Kpop İdolü Olmak🌸
Non-Fiction"Bir hayalim yoksa neden nefes alıyorum" Min Yoongi Merhaba ben Rosie bu kitapta idol olmak ile ilgili her şey olacak. Hayallerin için savaş ve asla pes etme. Bunu başaracaksın. Sana güveniyorum. Ve şu...