🌸Bakım🌸

46 5 19
                                    

Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Çünkü siz benim lililoves'larımsınız.( Bunu okumadınız tamam mı)Kpop idolleri cidden bakımlı insanalar bu nedenle saçları ve ciltleri mükemmel görünüyor. Bende birazda olsa onlar gibi bakımlı saçlarımız ve cildimiz olsun diye bu bölümü yazıyorum. Evde yapabileceğiniz tarifler ve size önerdiğim ürünleri derledim.Onların kullandığı ürünler büyük ihtimalle bu ürünler değildir daha iyileridir. Çünkü onlar sık sık makyaj yapıyor ve sık sık saç renklerini değiştiriyorlar cilt ph'larını koruması için daha farklı ve daha kaliteli ürünleri kullanıyorlardır. Çok uzattım hadi başlayalım.

İlk olarak evde yapabileceğiniz tarifler vereceğim

1)Salatalıklı Göz Altı Maskesi

Malzemeler:

3 bütün makyaj temizle pamuğu,
1 salatalık.

Makyaj temizleme pamuğunu ortadan ikiye kesiyoruz( 3 bütün parçayı kesin). Ardından bir salatalığı rendeleyin. Eliniz ile rendelediğiniz salatalığın suyunu bur kaseye akıtın. Kestiğiniz pamukları salatalık suyuna batırın ve hafifçe sıkın. Bütün pamuklara aynı işlemi uyguladıktan sonra bir bir kabın içine ya da bir tabağın üstüne yerleştirip buzluğa atın. Bu işlem altı gün sürücek 1 salatalık ve 3 tam makyaj temizle pamuğu ile 3 gün boyunca bu işlemi yapabilirsiniz. Biraz buzlukta durduktan sonra alıp göz altlarınıza koyun. Bu işlem göz altı morluklarınızı ve torbalarınızı
yok eder. Geriye kalan posasını yüzünüze uygulayabilirsiniz israf olmasın.

2)Zerdeçal Maskesi

Malzemeler:

Zerdeçal,
Bal,
Yoğurt.

1,5 tatlı kaşığı zerdeçalı bir kaseye alıyoruz. Üzerine 1,5 tatlı kaşığı yoğurt ekliyoruz. Karıştırıyoruz. Ve son malzememiz olan baldan yine 1,5 tatlı kaşığı koyup karıştırıyoruz. Eğer çok sıvı olursa biraz daha zerdeçal ekleyebilirsiniz. Ne çok sıvı ne çok katı olmasın. Yani krem kıvamına gelene kadar karıştırın. Ve yüzünüze uygulayın. 15 dakikanın sonunda yüzünüzü nazilce durulayın cildiniz sarılaşabilir bunu dert etmeyin. Bir makyaj temizle pamuğuna biraz süt ya da gül suyu döküp temizlerseniz sarılığın büyük bir kısmını alır. Bu maske cilt lekelerini, akneleri geçirir. Ve akne oluşumunu önler. Ve son bir tavsiye bu maskeyi akşam uygulayın çünkü yaptıktan sonra belli bir zaman güneş ışığından kaçınmalısınız. Bu maskeyitek kullanımlık yapın. Yaptıktan sonra 2. kere kullanmayın!!!!

3)Salatalık Maskesi

Malzemeler:

Bal,
Salatalı.

Bu maskede salatalıklı göz altı maskesinden geriye kalan postayı kullanacağız. Posanın içine 1 tatlı kaşığı bal ekleyip karıştırıyoruz. Yüzümüze uygulayıp 15 dakika bekliyoruz. Ardından yüzümüzden alıp hafifçe duruluyoruz. Bu maske bir nem bombası.

4)Türk Kahveli Peeling

Malzemeler:

Zeytinyağı,
Bal,
Şeker,
Türk kahvesi.

Aslında bunun bir ölçüsü yok. Bunu küçük kavanozlara yapıp banyoda kullanabilirsiniz. Ölçüler hep aynı olsun. Örneğin 1 yemek kaşığı zeytinyağı,1 yemek kaşığı bal, 1 yemek kaşığı şeker, 1 yemek kaşığı Türk kahvesi. Bunların hepsini karıştırın ve cildinize uygulayıp durulayın. Ölü derilerden kurtulmak isteyenler için bu maske bir kahraman olucak.

5)Siyah Nokta Maskesi

Malzemeler:

Florürlü diş macunu,
Şeker,
Sıcak su.

🌸Kpop İdolü Olmak🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin