🌸Diyet🌸

30 8 10
                                    

Diyet bir çoğumuzun kanayan yarası.
Bende bu yarayı deşmeye geldim Eheheheeheh.🚪🚶‍♀️Bir önceki bölümde zerdeçallı maske tarifi vermiştim eklemeyi unutmuşum o maske tek kullanımlık 2. kere kullanmayın!!!!

İlk kpop idollerinin diyetlerini sonra  ise "Zayıflamanıza yardımcı olucak şeyler" gibi bir şey yazacağım. Bu bölümün 2.'sini ister misiniz?

Başlayalım aşko.

Jennie diyeti

1. Gün

Sabah: Avakado salatası, detoks suyu ya da yeşil çay.

Öğlen: Yulaf lapası.

Akşam: 1 muz.

2. Gün

Sabah:  Avakado salatası, detoks suyu ya da yeşil çay.

Akşam : Kore yemeği

3. Gün

Sabah: Avakado salatası, detoks suyu ya da yeşil çay.

Öğlen: Yulaf lapası.

Akşam: 1 muz.

Avakado salatası nasıl yapılır?
Malzemeler; 1 salatalık, 1 dometes, 1 avakado. Salatalık ve domatesi kesip bir kaseye alıyoruz. Ardından avakadoyu 2'ye bölüp bir bıçağı hafifçe avakadonun çekirdeğine vurup çekirdeği çıkarıyoruz. Avakadoyu bir kaşık yardımı ile avakadonun içini kabuğundan ayırıyoruz. Ve onuda kesip kaseye alıyoruz. İşte bu kadar. Bu tarif dışında başka tarifleri youtube'dan bulabilirsiniz. Ama bu gayet iyi.

Detoks suyu nasıl yapılır?
Malzemeler; 1 kahve fincanı sirke, 1 bütün limon (bir limon çok gelirse yarımda kullanabilirsiniz),1 çubuk tarçın,biraz nane, işaret parmağınızdan biraz daha küçük bir zencefil (toz olmasın!!!) Yarım salatalık,ve su. Bir şişenin içine 1 limonu sıkıyoruz,üzerine 1 kahve fincanı sirkeyi ekleyip nane,tarçın,zencefile salatalığı koyuyoruz. En son neredeyse şişenin ağzına kadar su koyuyoruz ve yaz aylarında buz dolabında saklayıp sabah aç karna içebilirsiniz. (500 ml'lik bir şişe kullanırsanız daha iyi olur.)

IU diyeti

1. Gün

Sabah: 1 elma.

Öğlen: 1 tatlı patates.

Akşam: Protein içeceği.

2. Gün

Sabah: 1 elma.

Öğlen: 1 tatlı patates.

Akşam: Protein içeceği.

3. Gün

Sabah: 1 elma.

Öğlen: 1 tatlı patates.

Akşam: Protein içeceği.

UYARI!!!
IU diyeti sağlıklı bir diyet değil!!! Bir doktor gözetimi altında yapın. Uzun bir süre bu diyeti uygularsanız ölüme bile yol açabilir. Ben uyarımı yaptım oluşabilecek sağlık sorunlarından sorumlu değilim.

Tatlı Patates Nasıl Yapılır?
Tatlı patatesin kabuğunu soyuyoruz. Ve bir tencereye alıyoruz. Tencereyi suyla doldurup ocağa alıyoruz. Yaklaşık 12 dakikada haşlanmış olacaktır.

Momo diyeti

1. Gün

Sabah: Haşlanmış tatlı patates.

Öğlen: Bolca su.

Akşam: Haşlanmış tatlı patates.

2. Gün

Sabah: Haşlanmış tatlı patates.

Öğlen: Bolca su.

Akşam: Haşlanmış tatlı patates.

3. Gün

Sabah: Haşlanmış tatlı patates.

Öğlen: Bolca su.

Akşam: Haşlanmış tatlı patates.

Tatlı Patates Nasıl Yapılır?
Tatlı patatesin kabuğunu soyuyoruz. Ve bir tencereye alıyoruz. Tencereyi suyla doldurup ocağa alıyoruz. Yaklaşık 12 dakikada haşlanmış olacaktır.

Zayıflamanıza yardımcı olucak şeyler:

1) Spordan sonra 2 bardak su için.
2) Gün içerisinde mutlaka 2,5 litre su için.
3) Ev işlerini yapın.(Kalori yakarsınız)
4) Her yemekten önce 2 bardak su iç.
5) Daha sık diş fırçalayın.(Örneğin gün ortasında)
6) Her acıktığını hissettiğinde 2 bardak su iç.
7) Ekmek yememeye çalış.
8) Yemek yerken yavaş yavaş çiğne ve porsiyonları küçült.

Şimdilik bu kadar Posie'ler🌸 Sizleri seviyorum.🌸🌟❤(Büyük ihtimalle bu bölümün 2.'si gelir)

Medya: Hyunjin

   

🌸Kpop İdolü Olmak🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin