*********
"Ohh fetelor... nu meritați să aveți lângă voi o persoană atât de iresponsabilă ca mine!" mormăie MinJee cuvintele, traversând strada în viteză.************
💙 💙 💙
Era ora 16:10 minute atunci când Bang începuse ședința, chiar după apariția lui MinJee în companie. În birou alături de manager se aflau cei trei magnae din BTS, însoțiți de frumoasa trupă de fete SugarGirls.
Prima persoană pe care o luă Bang în vizor, fu chiar micuța brunetă ce se așezase pe canapea, făcându-se toată ghemotoc între cele două amice ale sale, dorindu-și parcă să se facă nevăzută.
-Deci... începe bărbatul, ochii lui oprindu-se asupra lui MinJee, domnișoară Kim, ne poți spune și nouă motivul pentru care ai lipsit astăzi, fără să anunți pe nimeni?
Toți o priveau pe bruneta ce înghiții în sec, înainte să-și facă curaj să răspundă acelei întrebări.
- Domnule Bang, nu am putut ajunge la companie până acum pentru că....
- Pentru că? Repetă bărbatul, cu toții fiind nerăbdători să afle răspunsul ei.
- Pentru că eram încă de azi noapte cu bunica la spital! îi răspunde aceasta repede, după care continuă : Vă rog se poate să vorbim despre această problemă în particular? Adică după ce terminați ședința cu băieții? pune întrebarea și imediat își lasă capul în podea, simțindu-se extrem de jenata.
Chiar dacă i-a fost greu, fata le povestise amicelor sale de întâmplările prin care trecuse cu bunica ei, iar asta imediat cum se întâlnise cu ele în sala lor de dans. Dar chiar nu își dorea ca și băieții ce se holbau la ea acum cu milă... să afle despre viața ei personală, mai mult decât au auzit deja.
- OK, îi răspunde acesta scurt, după care se întoarce spre cei trei crai de la răsărit zicând:
Deci domnilor, la voi care este problema?- Noi nu avem nici o problemă domnule! răspunde Taehyung afișând cel mai nevinovat zâmbet.
- Tu nu te lovești niciodată de probleme Taehyung, problemele sunt cele care se lovesc de tine, nu-i așa? îl întreabă acesta, întorcându-i un zâmbet fals, după care li se adresează celorlalți doi băieți. Jungkook, Jimin? Voi doi ce aveți de împărțit, ia spuneți-mi?
- Nimic domnule! răspund și aceștia, după care se privesc unul pe altul, fulgere parcă ieșind din ochii lor.
-Dacă nu aveți nimic, atunci care e motivul pentru care a-ți refuzat azi dimineață să colaborați împreună, hăă? Și ce naiba este cu acest schimb de priviri? Sunteți pe cale să vă omorâți unul pe altul, iar voi susțineți că nu s-a întâmplat nimic? Taehyung, explică-mi tu ce se întâmplă cu ei! se răstește acesta, dându-și ochii peste cap nervos.
CITEȘTI
𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 // 𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰
Fanfiction💙 💙 💙 Fata simțea nevoia de aer și fără sa îi pese că era îmbrăcată doar într-o rochita subțire, iese din casă plângând, alergând unde vedea cu ochii. Nu îi păsa încotro se îndrepta, vroia doar să-și limpezească mintea. Simțea ca nu mai poate sup...