**********
Satena luase deja o hotărâre și aceea fiind, de al lămurii pe băiat că între ei doi, nu va fi nimic în viitorul apropiat..SH - Jungkook.. îl strigă aceasta cu lacrimi în ochi...eu.. chiar nu te plac, asa că îți resping cererea de a fi iubita ta! Imi pare rău! fusese ultimile cuvinte pe care șatena i le mai rostise, înainte să fugă orbește spre toaleta fetelor, unde avea să plângă în pumni pentru decizia luată...
***********
Dacă întâlnirea dintre SunHee și Jungkook s-a terminat cu scântei, ei bine... in sala de dans a fetelor tensiunea era cu totul alta.
Când Jimin întră in încăpere și o văzu doar pe SooYun singură, acesta începuse sa-i pună rozaliei întrebări despre Taehyung și prietena ei MinJee.
Când fata îi explică pe scurt, ce hotărâre luase în privința amicei sale și unde se afla aceasta, băiatul fu vizibil deranjat de această schimbare ce a avut loc, fără ca el să-și dea acordul pentru asta sau măcar sa-și spună propria părere.
Dar simțea că după discuția avută cu Jungkook mai devreme, nu mai avea acum dispoziția necesară să se certe și cu cei doi, așa că ridică scurt din umeri zicând doar un simplu " Atunci sa se spele Taehyung cu ea pe cap" și începe să scoată din pungi, produsele cumpărate de la magazin cu puțin timp în urmă.
Gândul îi sare imediat la promisiunea pe care i-a făcut-o lui SunHee, referitor la relația dintre el și SooYun, așa că se uită câteva secunde la pustoaica ce îl ignora total, prefăcându-se ocupată cu niște pași de dans, fără ca muzica sa meargă, tușește scurt pentru ai trage atenția, iar când observă că aceasta îl privește cu coada ochiului, începe sa vorbească zicând :
JM - Știi Soo, eu chiar mi-aș dori ca noi doi să ne intelegem bine!
SY - Eu nu îmi doresc asta, decoloratule! îi răspunde aceasta acid. Iar pentru tine sunt SooYun, nu Soo, așa că nu încerca să mă.... își întoarse privirea spre el, pregătită de un nou atac cu acesta, dar imediat cum îl văzu, rozalia tăcu, cuvintele parcă refuzând să-i mai părăsească gura.
Fata se afla în transă. Îl privea acum pe băiat cum improviza o masă din cele două bănci aflate în sală, scoțând din sacose produsele cumpărate, fără să-i dea vreo atenție puștoaicei, ce îi urmarea fiecare mișcare.
"Ăsta cumva crede că face reclamă la șampon? De ce de câte ori mă uit la el, își dă părul pe spate, într-un mod atât de sexy?
Și de ce buzele alea roșii și pline, sunt atât de frumoase și apetisante??
Ohh idioato, e doar Jimin, oprește-te din a mai spune ceva despre el!
De ce nu? Tu nu vezi ce față fără imperfecțiuni are? Sau ce muschi se ascund sub acel tricou, ce stă atât de mulat pe el?
CITEȘTI
𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 // 𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰
أدب الهواة💙 💙 💙 Fata simțea nevoia de aer și fără sa îi pese că era îmbrăcată doar într-o rochita subțire, iese din casă plângând, alergând unde vedea cu ochii. Nu îi păsa încotro se îndrepta, vroia doar să-și limpezească mintea. Simțea ca nu mai poate sup...