Bună tuturor! 👋🏻💙
Vreau să vă mulțumesc mult pentru cei 288 de 👁️👁️ și pentru cele 91 de✨! 💙💙
Pentru acest capitol nu am fost prea inspirată, dar totuși sper să fie pe placul vostru! 💙💙💙💙🤗😇
Spor la citit, dragilor! 💙💙
-𝕂𝕚𝕤𝕤 𝕦, 𝕒𝕝𝕝! 💋💙
Băiatul se ridică în picioare și se duce în căutarea prietenilor lui, lăsând-o pe fată plângând, cu gândul că tot ce își dorea aceasta în momentul acela era să rămână singură doar ea cu durerea din sufletul ei...
💙Perspectiva Autoarei💙
În timp ce Taehyung discuta cu MinJee, Jungkook împreună cu Jimin erau în căutarea celorlalte două fete.
SunHee cu SooYun erau în sala de dans tăvălite pe jos, transpirate și obosite de atâtea repetiții, așteptându-și prietena care părea că întârzie prea mult.
Fetele povesteau acum despre iubiții lor, în momentul în care băieții întra în încăpere.
SooYun se ridică imediat în picioare la vederea lor, dar SunHee doar îi privește câteva secunde pe aceștia și își întoarce capul într-o parte încercând pe cât posibil să își ascundă teama pe care o cuprinde de câte ori îl vede pe JungKook.
-Ce căutați aici? îl întreabă SooYun pe Jimin care stătea rezemat de tocul ușii holbndu-se la ele.
- Păi eram foarte curioși să vedem cine ne-a deranjat orele de detenție punând aceeași melodie de cel puțin 20 de ori, așa că am plecat pe urmele "vinovaților și se pare că tocmai i-am gasit!" spune acesta arătând cu degetul spre ambele fete.-Uite Jimin, sincer sunt prea obosită în momentul ăsta să mă cert cu tine așa că vă rog să părăsiți imediat această sală!spune aceasta arătându-le băieților ușa.
-În primul rând această sală este proprietatea liceului, nu este a voastră iar în al doilea rând, de când îți permiți tu să îmi spui mie pe numele mic? Ai uitat cumva că pentru tine sunt un "Sunbae?" îi spune băiatul apropiindu-se încet de ea, vizibil iritat de vocabularul îndrăzneț al fetei.
CITEȘTI
𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 // 𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰
Hayran Kurgu💙 💙 💙 Fata simțea nevoia de aer și fără sa îi pese că era îmbrăcată doar într-o rochita subțire, iese din casă plângând, alergând unde vedea cu ochii. Nu îi păsa încotro se îndrepta, vroia doar să-și limpezească mintea. Simțea ca nu mai poate sup...