𝗛𝗶 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 !
𝗔𝗺 𝗿𝗲𝘃𝗲𝗻𝗶𝘁 𝗰𝘂 𝘂𝗻 𝗻𝗼𝘂 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹 𝗮ș𝗮 𝗰𝘂𝗺 𝗮𝗺 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀!Aș vrea în primul rând să vă mulțumesc tuturor că îmi citiți cartea, că mă susțineți, îmi lăsați comm-uri frumoase💙 și nu în ultimul rând persoanelor care mi-au listat/votat povestea!
Totuși v-aș fi profund recunoscătoare dacă m-ați anunța în momentul în care această lectură devine plictisitoare sau nu mai este pe placul vostru. Știu că am menționat asta în primul capitol dar aș dori totuși să repet că sunt nouă pe această platformă, aceasta fiind și prima mea poveste pe care o scriu și pe deasupra sunt ARMY de doar 3 luni de zile deci există toată posibilitatea să greșesc în multe chestii legate de membrii BTS pe care sincer îi ador ca și voi de altfel.
În concluzie sunt fără experiență dar comm-urile voastre m-au ajutat să continui această lectură chiar dacă voi probabil nu v-ați dat seama de asta. Știu că discursul meu a fost lung de această dată dar am vrut să știți că apreciez în totalitate fiecare mesaj din partea voastră.
Gata nu vreau să devin mai siropoasă decât atât! 😊𝗩ă 𝗱𝗼𝗿𝗲𝘀𝗰 𝘀𝗽𝗼𝗿 𝗹𝗮 𝗰𝗶𝘁𝗶𝘁! 💙
💙Perspectiva Autorului💙
Choi Minho, Cha Eun Woo și Lee Woo Hyun era 3 băieți destul de talentați. Erau actori, cântăreți, dansatori și modele de top la Big Hit, aceeași companie în care erau și trupa BTS.Erau și ei niște Idoli la fel de faimoși ca și ceilalți, foarte drăguți toți trei și chiar lăudați de Bang care părea foarte mândru de ei, lăudându-i de câte ori avea ocazia.
Erau cuminți și respectuoși cu toată lumea și mai niciodată nu intrau în probleme, așa cum o făceau cei trei magnae-line din BTS despre care vuia internetul aproape zilnic cu câte o știre bombă de câte probleme făceau.
În comparație cu Taehyung, Jimin și Jungkook aceștia știau cum să se ferească de presă și totodată aveau grijă să între în gratiile oricui era nevoie pentru a ajunge cât mai sus cu putință.
Nici ei nu îi agreau pe cei mai mici membrii din BTS, deoarece aceștia deși erau problematici, erau locul 1 întotdeauna la Big Hit în comparație cu ei, dar încercau pe cât posibil să nu lase gelozia să le strice imaginea de băieți cuminți pe care aceștia și-o crease de când încheiase un contract cu această renumită companie.
💙Choi Minho 19 ani cls 12💙
CITEȘTI
𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 // 𝓚𝓲𝓶 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰
Fanfiction💙 💙 💙 Fata simțea nevoia de aer și fără sa îi pese că era îmbrăcată doar într-o rochita subțire, iese din casă plângând, alergând unde vedea cu ochii. Nu îi păsa încotro se îndrepta, vroia doar să-și limpezească mintea. Simțea ca nu mai poate sup...