23

652 49 13
                                    

Operasyon: iblis yollama

Jimin: defileye az kaldı

Jin: niye hatırlattın

Jimin: fantezi

Chaeyoung: Namjoon'un olmadığı grupta konuşmak garip hissettiriyor

Jisoo: Namjoon'u sikim

Jennie: öyle deme Jisoo

Jennie: sadece liseden beri bir ilişkisi olmamisti

Hoseok: sesleri duymuyor musunuz

Hoseok: yoksa ben mi şizofren oldum???

Yoongi: amk bu lisanin sesi değil mi

Jungkook: Aşağı inin

Jungkook: CABUK

***********
"Bırak saçımı!"

Şu an ne mi yapıyordum? Hwasa'nin siyah bakımlı saçlarını yolmakla uğraşıyordum.

"Asıl sen bırak beyinsiz!"

Su an ne mi yapıyordu? Benim güzelim sarı saçlarımı yolmaya çalışıyordu!

"Salak misin nesin kızım? İlk sen başlattın!"

"Hwasa şu sikik elini kırmadan önce çek saçlarımdan!"

"İlk sen çek!"

"Ya dalga mı geçiyorsun? Çek!"

Sonunda aşağı inenler ile Hwasa daha da çemkirirken sinirle saçını daha da çektim.

"Ne yapıyorsunuz tanrı aşkına?!"

"Lalisa bırak saçını kızın!"

"İlk o bıraksın! Her şeyi o başlattı?!"

"Tanrım... Çocuk gibisiniz!"

Elimi tutan elle Jungkook'a bakmış, sinirle elimdeki saçlara daha da asılmıştım.

Gelen çığırmayla bu sefer Namjoon hızla yanımıza gelmiş, ne döndüğünü anlamasa da Hwasa'nin elini saçımdan çekmişti.

Sonunda rahatlarken son bir kez daha sert bir şekilde çektiğim saçla gülmüştüm.

Elimdeki siyah telleri yere atarken, Jennie başımıza toplanmış komşuları yollamaya çalışıyordu.

"Bu yaşında bile neler yapıyorsun Lisa? Ya birisi video çekmişse?!"

"İlk o başlattı? Bana Burada bağırmanın anlamı yok Jungkook!"

"Ne ben başlattım? Saçıma yapışan sendin! Sürtük."

"Sen yine dayak istiyorsun galiba?!"

Jungkook'u es geçmiş Hwasa'nin yanına adımlıyordum ki Namjoon'un hwasa'yi arkasına almasıyla durdum.

"Lafını söylüyorsan arkasında dur, birilerinin arkasına saklanmakla veya dergilerdeki yüzümü delmekle olmuyor bu iş!"

Namjoon duraksarken ben de duraksadım, ağzımdan kaçırdığım şeyle Jimin'den oflama gelmiş, Jin ise kendi kendine bir şeyler mırıldanmıştı.

"Ne dergisi, Ne delmesi?"

"Lalisa bir kere de pot kırma ya!"

"Ne yapayım yoongi? Ağzımdan kaçıverdi."

"kısacası psikopat sevgilinin evi Lalisa'nin olduğu dergilerle dolu, he bir de hepsinde yüzünü deşmiş. Bu bilgiyi atlamamak gerek."

Benden önce Jisoo'nun olayı açıklamasıyla derin bir nefes aldım, ihale hiç değilse tek bana kalmazdı.

"Bana iftira atmayı kesin!"

"Seni küçük bir böcek gibi ezerim Hwasa ve sen iftiranın ne demek olduğunu o zaman görürsün."

"Hadi canım, Chaeyoung?"

"Çok sinirlendim pardon."

"Çok haşindi, bayıldım."

"Uzak dur karimdin Park Jimin."

"Taehyung, şu sevgilini alır mısın? Kara kedilik yapıyor!"

Taehyung bir şey demeden omuz silkerken güldüm, bu gergin ortamda bile kendi kafalarına göre takılmaları cidden komikti.

Namjoon boğazını temizlerken bütün ilgi yeniden ona dönmüştü.

"Kanıtınız var mı?"

Hwasa şok içinde Namjoon'a dönerken sırıttım, Namjoon başından beri Hwasa'ya güvenmemişti.


_______________________________________

Herkes Hwasa lisaya bir şey yapacak saniyodur fakat Hwasa ve Lisa saç baş girmekten başka hiçbir şey yapmamıştır


Bu arada

Liskook fici yayimladim bakin

🥺🥺🥺😻😻😻

yellow buildingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin