"Tanrım sonunda kurtuluyoruz!"
Namjoon'un sevimsiz bakışlarıyla jisoo kısa bir kahkaha atarken ben de gülümsedim. 6 yılın ardından şükürler olsun ki mezun olmuştu.
"Lalisa gerçekten Namjoon'un dans eşi olduğuna inanamıyorum. Bu çok, kırıcı."
"Ağlayacaksan oynamayalım kookie?"
"Sen sus, sevgilin yanında bile değil!"
Jungkook'un jimin'e karşı çemkirmesiyle kahkaha atmış, kahkahamı kesen şey ise Rosie'nin ince sesi olmuştu.
"Kimin sevgilisi yanında değil?"
"Park Roseanne!"
"Kim Taehyung?"
"Roseanne?"
"Yoongi?"
"Ros-"
"Anan ama Jimin."
"Annem seni çok seviyor?"
"Bende onu."
Konunun uzayacağını herkes fark etmiş durduran ise her zaman ki gibi jisoo olmuştu.
"Evet Jimin Chae gelmeyecekti ama torpille eğitim kampından Namjoon'un mezuniyeti için çıktı ve geldi sorma chae sen de cevap verme yeter artık gidelim yoksa çocuğumun mezuniyetine geç kalacağız!"
"Sonunda sustu."
"Jung Hoseok!"
"Pardon."
Sonunda herkes hazırlanmış ve aşağı inecekken Namjoon'un salonun ortasında durmasıyla durakladık.
"Ne oluyor be?"
"Bence yeni düştü mezun olacağı."
"doktorluk okuduğu yeni aklına gelmiş olmasın?"
"abartma Jen, o kadarını da unutmamıştır."
"O bana çocuğum mu dedi az önce?"
"Of namjoon! Yürü ya."
**********
"gittiğimiz her yerde rezil olmayı nasıl beceriyoruz hiçbir fikrim yok.""Alışkanlık oldu artık, sonunu düşünen kahraman olamazmış."
"Niye kahraman olmak isteyeyim yoongi?"
"Mezuniyetimi mahvettiniz!"
"Namjoon'dan kurtulmak için kahraman olmak isteyebilirsin Roseanne."
"Namjoon haklı gençler, 6 yılın sonunda boru mu bu? Rezil ettiniz çocuğu."
"Lalisa olayı sen başlattın?"
"Sonunu düşünen kahraman olamazmış."
Hepimiz koltukta yayılıp mayışmış seslerimizle konuşurken gülümsedim, hâlâ kıyafetlerimiz üstümüzdeydi ve kesinlikle rahatsız hissettiriyordu ama kimsenin umurunda da değildi.
"Namjoon! Üzülme özür dileriz."
"Jisoo en son konuşacak kişi sensin rezil insan!"
"Ne yapsaydım doktor kankilerin kocama yavşarken?"
"Daha kocan olmadı?"
"olacak ama."
"Olunca görüşürüz."
"Aman be! Senin için yeniden mezuniyet yaptırırım kutup ayım benim!"
Jennie yerinden kalkıp Namjoon'a sarılırken onaylayan mırıltılar çıkmıştı.