30 Final

710 44 20
                                    

"Tanrım, çok heyecanlıyım!"

Kim Jisoo üstündeki gece mavisi oldukça iddialı elbiseye bakarken gülümsedi, giydiğinden beri kendini aynanın önünden alamıyordu.

"Lalisa yanımızda minik bebekken işinde bu kadar başarılı olman çok korkunç."

"çok güzel oldun Jisoo."

Lalisa arkasında, aynadan Jisoo'ya bakarken gülümsedi, elbise gerçekten de Jisoo için yaratılmış gibiydi. -zaten onun için tasarlanmıştı-

"Lisa!"

Jin'in heyecanlı sesiyle ona doğru dönmüş, krem rengi gömleği ve pantolonunun ne kadar yakıştığını fark etmişlerdi.

"Jin? Sen misin?!"

"Galiba heyecandan bayılacağım!"

Lalisa boğazını temizlerken Jin çoktan Jisoo'nun yanında geçmiş, hayran bakışlarını ona atmakla meşguldu, yeniden âşık olmuş gibiydi.

"Bana bakın, heyecanlanmak yok! İlk defa olduğunu biliyorum fakat sizin en iyisi olacağınızı da biliyorum. Bu işi berbat etseniz bile sizin için yeniden yapacağım."

Jisoo genç kıza sarılırken gerginliği az da olsa gitmişti, arkasından Jin de sarılırken derin bir nefes aldı, onlar yanındayken cidden şanslı hissediyordu.

"Bizsiz mi sarılıyorsunuz?!"

Jimin'in sesiyle üçü de ona doğru dönerken gülümsedi, siyahlara bürünse bile oldukça sevimli gözüküyordu.

"Tanrım! Çok güzelsiniz!"

Chaeyoung'un heyecanlı sesiyle gülümserken Lalisa ilgiyi üstüne çekmek için bağırarak konuşmuş, çocukların beklediğinin aksine bütün dikkat Lalisa'ya dönmüştü, işyerinde gerçekten de otoriterdi.

"Aylardır ne kadar çalıştığınızı çok iyi biliyorum ve bunun için teşekkür ederim. Emeğimizin karşılığını alacağımızdan eminim, hadi podyumun tozunu attıralım!"

Herkes coşkuyla alkışlarken Lalisa gururla gülümsedi, gözlerini Jungkook'a çevirirken Jungkook'un gururlu bakışlarını fark etmiş, utanarak gitmesiyle ilgili bir şeyler mırıldanıp işine geri dönmüştü.

Lalisa Manoban defilelerinde hata kabul etmezdi. - bugüne kadar. -

" Jisoo ve Seokjin ilk siz gireceksiniz, lütfen dikkat edin. Lalisa hanım bu konularda çok otoriterdir, en yakını olduğunuz için size belli etmek istemiyor sadece."

Lalisa'nin asistanı nayeon en sevimli haliyle karşısındaki gençlere gülümsemiş, ardından Jisoo ve Jin'in yerini göstererek Lalisa'nin yanına dönmüştü. Tabii diğerleri de izleyiciler kısmına.

Kim Jisoo ve kim seok Jin podyuma çıkarken, Jisoo'nun ayağının burkulacağını kesinlikle tahmin etmişlerdi, fazla heyecanlılardı ve böyle bir şey olacağı belliydi.

Jisoo endişeyle arkaya kısa bir bakış atmış, Lalisa'nin gülümseyen yüzüyle yürüyüşüne devam etmişti.

Saatler diğer modellerinde yürüyüşüyle geçerken sonunda son iki kıyafet kalmış, kapanışı yapacak olanlar yine Jisoo ve Jin olmuştu.

Başladığı yere bu sefer beyaz gelinlikle dönen Jisoo anlamsızca Lalisa'ya bakmıştı, podyuma gelinlikle Çıkacağını hiç tahmin etmiyordu.

Jin ise giydiği takım elbiseyle ve yapılmış saçlarıyla düğününe hazırlanıyormuş gibi hissediyordu.

"Lalisa?"

Lalisa Jisoo'nun meraklı sesiyle nayeon ile konuşmayı bırakmış, Jisoo'ya dönmüştü. Beklediğinden de güzel olan genç kadınla fark ettirmemek için gülümsedi.

yellow buildingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin