Następnego dnia obudził mnie mój budzik. Następnie leżałam chwilę i zaczęłam myśleć o moich znajomych z dawnej szkoły i o starej ekipie z mojej szkoły. Ale o nich opowiem wam trochę później. Nagle moje myśli zostały zbite cichym pukaniem do drzwi mojego pokoju. Po chwili zobaczyłam tam swojego tatę, który chciał ze mną poważnie porozmawiać. Na co stwierdziłam, że skoro i tak już nie śpię to z nim porozmawiam. Rozmawiałam z nim tak do 6 rano, z czego ta rozmowa bardzo mnie zdziwiła. Mój tata powiedział w tej rozmowie, żebym w nowej szkole zachowywała się jak stara dobra Marinette i żebym na siłę nie zmieniała siebie. Potem powiedział, żeby ta rozmowa została w tajemnicy, ponieważ nie chce kłótni z moją mamą o to, że mi w głowie przewraca . Po rozmowę zaczęłam brać ciepły prysznic i zrobiłam poranną rutynę. Jak spojrzałam na zegarek to była punktualnie 7 wiec bez żadnych pretensji , musiałam iść do nowej szkoły. Na wyjściu z domu , spotkałam swoją mamę wiec bez żadnych słów , zaczęłam się ubierać i chciałam jak najszybciej wyjść z mieszkania, ale los chciał że moja mama złapie mnie za rękę , zaczęła mi mówić co ,mogę i czego nie mogę robić w nowej szkole a po chwili , przypominałam sobie słowa mojego ojca z rana. Wiec tylko przytakiwałam na każde jej słowo. Potem gdy , dochodziłam do szkoły , zobaczyłam na swój telefon i zobaczyłam, że ,jest 7.35 wiec po prostu , skakałam ze szczęścia, że rozmawiałam z moją matką aż pół godziny (czy rozumieliście ten sarkazm) no i niestety jak , dochodziłam do szkoły , przypominałam sobie, że muszę iść do dyrektora szkoły po jakieś papiery czy coś takiego. Jak doszłam do szkoły i weszłam na jej boisko (nie wiem, czy można to tak nazwać) to czułam spojrzenia całej szkoły na mnie ,ale podeszłam do pokoju dyrektora, a następnie weszłam do środka. Przywitałam się i zaczęłam rozmowę z dyrektorem. Podczas gdy zaczęłam jak że ciekawą rozmowę z dyrektorem, w tej samej chwili klasa, do której , miałam być przypisana , miała lekcje z wychowawcą gdzie pani im powiedziała na końcu lekcji, dojdzie do ich klasy nowa uczennica na przerwie klasa cały czas , rozmawiała o nowej uczennicy. Ja w tym czasie skoczyłam rozmowę z dyrektorem, a następnie , udałam się na boisko szkolne gdzie , słuchałam muzyki i usiadłam na ławce , czułam się bardzo nie swojo jak prawie cała szkoła , przyglądała się mi. Po chwili usłyszałam dzwonek na lekcje wiec , udałam się pod moją klasę gdzie miałam lekcje z wychowawcą. Gdy , chciałam wejść do środka , poczułam czyjąś rękę na moim ramieniu, na co się odwróciłam , okazało się z to była pani wychowawczyni. Zapytała się, czy mogę z nią chwilę porozmawiać, na co się zgodziłam. W tej rozmowie pytała mi się o takie rzeczy jak ile mam lat gdzie , mieszkam itp. Podczas naszej rozmowy ludzie w klasie rozmawiali o mnie . Jak skoczyłam rozmawiać z wychowawczynią ,weszliśmy do klasy gdzie z głośnej klasy po chwili, została automatycznie wyciszona i to nie przez panią tylko przez to, że weszłam do klasy. Pani mnie przestawiła, a następnie , miałam usiąść koło kogoś z tej klasy po chwili rozglądania się po klasie , zobaczyłam jedną znaną twarz. To była twarz Luki, który chodził do mojej starej szkoły i który także jest członkiem gangu lub grupki jak zwał tak zwał, do którego także i ja należę.
CZYTASZ
Zła Dziewczyna
Teen Fiction❤zakończona❤ Marinette to zwyczajna 17 latka która przez śmierć swojej babci musiała wyprowadzić sie z swojego miasta i jechać do Paryża . Tam musiała zmienić sie o 180 stopni . Poznaje w nowej szkole Bad Boya . Kim on bedzie ? Co zrobi Marinette...