Czarny wilk #5

170 12 1
                                    

Szłam w jego stronę, Kiedy szłam w stronę Luki czułam radość, której dawno nie czułam gdy szłam do jego ławki każdy z klasy mi się głęboko  przyglądał i obserwował mnie (ich spojrzenia , wyglądały jak bym, szła na wojnę, z której nie miałabym wrócić ) ale nagle usiadłam koło niebiesko włosego, był ubrany prawie cały na czarno z wyjątkiem białej bluzki. Siedzieliśmy w ciszy przez jakieś 2 minuty aż nagle się do mnie , odezwał. Cichym, lecz przystojnym głosem zapytał mnie, dlaczego koło niego usiadłam wtedy , zrozumiałam, że ten debil mnie nie rozpoznał a z racji, że , byliśmy w gangu tylko pseudonimy wchodziły w grę i tylko ja i szef gangu znaliśmy imiona osób z gangu. Lecz po pewnej ciszy , odezwałam się do niego nie, patrząc na niego i powiedziałam cicho" Black Wolf" we własnej osobie. On chwile zaniemówił i szybko złapał mnie za nadgarstek i mocno cisnął. Po chwili pani się na nas spojrzała i nie mogła wydobyć z siebie nawet jednego słowa. Widząc to nie zastanawiając się złapałam Luke za nadgarstek a następnie wykręciłam obie dłonie. Następnie wzięłam mocno Luke za nadgarstki i zaczęłam go prowadzić do wyjścia. Pani nadal nie mogła nic powiedzieć a cała klasa , zamilkła. Otworzyłam drzwi a po chwili rzuciłam go na korytarz. Po chwili on zaczął szybkim krokiem iść do mnie i złapał mnie za nadgarstki i, zaczęliśmy się cofać aż nagle , uderzyłam w ścianę ,przybliżał narciarski do ściany zaczął wypytywać mnie o wszystko. A po chwili zobaczył na moim nadgarstku tatuaż.

( tatuaż na końcu) 👇👇👇

Taki tatuaż miałam.

Po chwili zrozumiał, że tak naprawdę stoi przed swoją szefową. W tym samym czasie w klasie wszyscy myśleli, że przyjdę pobita, ale jak drzwi , zaczęły się otwierać w klasie natychmiast, pojawiła się cisza a na minach uczniów z klasy, pojawiło się zaskoczenie. Gdy usiadłem do ławki z Luką to zadzwonił dzwonek, który kazał nam iść na przerwę.

 Gdy usiadłem do ławki z Luką to zadzwonił dzwonek, który kazał nam iść na przerwę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Zła Dziewczyna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz