Medya:armin
Arın'dan:
"çey beyi bu eye yiye dedidiiç" (şey beni bu eve niye getirdiniz)
"çünkü lalin ve sen burda oyun oynayın diye"Daha 2 yaşındaki bir çocuğa anlatabilirsin ama psikolog yardımıyla anlatmamız daha mantıklıydı.
Yemeğimizi yemiş lalin, alis, armin ve ben birlikte oyun oynuyorduk. Diğerleri armini pek hoş karşılamamıştı. Aris yaşına göre çok iyi konuşabiliyordu. Çünkü biz onla habire konuşuyorduk. Tabii olduğu kadar
Arminin akşam yatabileceği tek yer arisin yeriydi. Ama orayı yabancılarsa korkabilirdi. Yanıma alırdım ama lalinde vardı. İkisini ortamıza alırsak uykularında habersizce kendilerine zarar verebilirlerdi. Armini bilmem ama lalin aşırı değişik yatıyordu. Uyurken birine saldırabilecek potansiyel vardı. Armin inşallah yerini yadırgamaz rahatça uyurdu. Sessiz olmaya başlıyınca etrafa baktım. Lalin ve armin uyuyakalmışlardı.
Lalin alisin kucağında, arminde yerdeydi. Üşütebileceği için onu yavaş bir şekilde kucağıma aldım. Arisin odasına gelince yavaşça yatırdım. Telsizi açıp bir taneaini elime alıp odadan çıktım. Saat daha 9 'du.
Elimle telsizle aşağı inerken aliste yanıma geldi. Lalini yatırmış olmalıydı. Birlikte aşağı indik. Herkes salondaydı. Tekli koltuğun birine oturdum. Biz gelince herkes susmuştu. Ares"o çocuğunda aristen bir farkı yok her bebk aynısır sonuçta"
"hayır her bebek aynı değildir" bunu diyen arendi.
"ares lütfen abicim biraz vakit geçirsen anlarsın zaten niye bu kadar ön yargılısın. 2 yaşındaki bir bebeğe ön yargılı davranıyosun ve bu seni çocukça davrandığın anlamına geliyor. Areninde dediği gibi her bebek aynı değildir." dedim.
Hala aynı şekilde bakıyordu. Bir insan bu kadar duyarsız olamazdı gerçekten." kaç yaşına gelmişsin hala aynısın biraz dediklerimi yapsaydın şu an okuldan atılmış olmazdın. "dedim
Aren armine karşı iyi davranır inşallah o da biraz nötr'dı. Ama daha ilk gün olduğu için olabilir sonuçta her çocuk aynı değildi ve evet arminde aris gibi değildi. Aresin bunu anlaması için asırların geçmesi gerekiyordu sanırım. Saate baktığımda 1'e geldiğini gördüm. Artık yatma vakti geldiği için masanın üstünde duran telsizi alıp odaya çıkmaya başladım. Yatağa yavaşça lalinin uyanmamasına dikkat ederek yattım. Telsizide yanımdaki küçük çekmeceli yere koydum(komidin mi komodin mi tam bilmediğim için yanlış yazmamak için yazmadım) bir gün gelip aris senin kardeşin değil deseler inanmazdım ama şimdi inanmıştım. Gözleri arene yüzüde aresin küçüklüğünü andırıyordu. Alise baktığımda o çoktan uyumuştu. Bende uyusam iyi olur diyip kapattım gözlerimi.Telsizden bazı sesler gelmesiyle açtım gözlerimi. Kalkıp arminin odasına doğru ilerledim. Odaya geldiğimde ares armine boş kağıtlar veriyordu. Ne yapmaya çalıştığını anladığımda gülmeye başladım. Ares hemen kağıtları alıp saklamaya çalıştı. Arminde bana bakıp gülümsüyordu. "Denedin mi yırtıyor mu bari" dedim
Ares "yırtmıyor" dedi. Sanırım pişmandı. Bu kadar çabuk pişman olmasına şaşırmıştım. Bir günde pişman olmuştu. Aslında bu iyi bir şeydi. Armin için en azından. Kolumdaki saatten saatin kaç olduğuna bakıcakken tarihi gördüm. Bu gün tatil günümüzdü. Her şeyi ayarlamıştık ama sanırım ertelememiz gerekiyordu. "bugün tatil günümüzmüş ama maalesef gidemicez armin daha bize alışmadı" dedimO sırada armin "yayi yayi yayiye diyeyim" diye bağırmaya başladı.
Diğerlerine sorar gözle baktığımda hepsi onaglıhordu armini. O zaman hazırlanmaya başlasak iyi olurdu. "herkes eşyalarını ayarlasın akşam uçağa binmemiz gerek" dedim. Arminin eşyası yoktu lalinin küçüklüğünden kalma eşyaları giydiyorduk. Alis bugün armine kıyafet almaya çıkmamız gerektiğini söylemişti. Bir an önce çıksak iyi olur"birtanem alışverişe çıksak iyi olur bir an önce alalım eşyaları son ana kalmasın"dediğinde tamam diyip hazırlanmıştık şimdi arminle beraber gidiyorduk. Vardığımızda inip avm'ye girdik. Bebek mağazasını bir tanesine virdiğimizde güzel şeyler vardı. Lalinin eşyalarınıda burdan alıyorduuk sanırım. Çünkü doğaldı kıyafetlerin pamukları. Lalin bir sepet alıp bir şeyler almaya başladı. Onun zevki güzel olduğu için onu izlemeye başladım. Bazı şeyleri bana gösteriyordu. Bende hepsine kafa sallıyordum. Onu çok seviyordum ve kimse benim sevgimi sorgulayamaz. O çok güzeldi. Bugün ona bir kez daha aşık olmuştum. Kardeşimi sanki kendi çocuğuymuş gibi severek bakıyordu. Ama zaten ben ona her gün yeniden aşık oluyordum. "aldıklarım şimdilik yeter tatilden dönüncede bakarız yine bir kaç parça" dedi. Bende kabul edip elindeki sepeti aldım ve arminle birlikte kasaya ilerledim. Aldıklarını ödedim. Ve yanına ilerledim. Lalin içinde bir şeyler bakıyordu. "lalinede bir şeyler bakıgım dedimde daha tam yazlıklar çıkmamış sanırım az çeşit var gelince bakarız yine" deyip yanıma geldi. Alnından öpüp"bakarız birtanem "dedim. O sırada alnıma küçük bir şey deydi. Bakrığımda aröin geri çekiliyordu. Ben alisi öpünce oda benim alnımı öpmüştü. Bunu görünce kıkırdamaya başladık. Alis armine yaklaşık onun alnından öpüp yanağından makas almıştı. Armin kıkırdayınca bizde tebessümle bakıyorduk ona. O sırada arabanın yanına gelmiştik. Armini koltuğuna oturtup. Sürücü koltuğuna geçtim. Eve doğru gitmeye başladık. Eve vardığımızda kapıyı ares açmıştı. Sonra hızlıca yukarı koşmaya başladı. Herkes eşyalarını toplamaya başlamıştı sanırım. Bizde odamıza gidip bir büyük bir de orta boy valiz çıkardım. Büyüğe biz koyduk. Ortayada lalinle arminin eşyalarını yerleştirdik. Akşam olmaya başlamıştı. Bizde her çeyi kapının önüne götürdük. Eşyaları arabaya taşıdıklarında bizde arabalara bindik 2 araba gidiyorduk. Sonunda havaalanına vardığımızda eşyaları uçağa taşıyan yetkililerin işini bitirmesini bekledik. Bitirincw bizde uçağa bindik herkes yerleşmişti. Armini alis lalini ben kucağıma almıştık onların özel koltukları vardı aramızda 2 tane onları oraya oturttuk zaman geliince uçak kalkmaya başlamıştı. Artık biraz tatil zamanı...
Arkadaşlar en yakın arkadaşımın babası dün vefat etti.
Bu arada yorum yapın lütfen ve beğenmediğiniz bir yer varsa yorumlara yazın görüşürüz minnoş okurlar...