İsmini bilmediğim çocuk

2.1K 133 107
                                    

Koridorlar sessizdi hızlıca öğretmenler odasının kapısına geldik içerden midnight çıktı. Midnight'ı tanıyordum ve sevdiğim kahramanlardandı ve ben fazla kahramanlara hayranlık duymazdım ama hepsine saygı duyardım.

Midnight: Burda çok sevimli iki kız varr. Siz yeni nakil olan öğrenciler olmalısınız!

Misa: evet 1-A sınıfına nakil olduk

Midnight: burda bekleyin tatlım hemen sınıf öğretmeninize haber vericem

5 dakika sonra içeriden siyah saçlı, uzun boylu ve uykusu varmış gibi görünen bir adam çıktı.

Aizawa: ben sınıf öğretmeninizim aizawa sensei demeniz yeterli, beni takip edin.

Aizawa senseiyi takip edip sınıf kapısına geldiğimizde sensei bize döndü.

Aizawa: burda bekleyin sizi içeri çağırdığımda gelip kendinizi tanıtın.

Anladığımızı belli etmek için kafamızı salladık sensei sınıfa girdi 5 dakika sonra bizi çağırdı ve sınıf kapısından içeri girdik.

Aizawa: kendinizi tanıtabilirsiniz.

Sınıftaki herkes merakla bize bakıyordu.

Misa: ben Akane Misaki tanıştığımıza memnun oldum.

Yuna: Mizuki yuna.

Etrafa bakınırken bu sabah beni kurtaran çocuğu gördüm o da bana bakıyordu tam o sırada sarışın bir çocuk kafasını sıradan kaldırıp yunaya baktı ve bağırarak ayağı kalktı.

Sarışın çocuk: BU İŞE YARAMAZ KIZIN BURDA NE İŞİ VAR BÜTÜN APTALLARI NEDEN BİZİM SINIFA ATIYORLAR!!

Korktuğum için yunanın kolunu tutup arkasına saklandım, o sırada yuna ona sinirli bakışlar attı ilk günden kavga çıkarmamaya çalıştığını anlamıştım

Pembe saçlı bir kız ayağa kalkıp bizimle konuştu.

Mina: siz onu boşverin her zaman böyledir, ben ashido mina tanıştığımıza sevindim

Sonra yeşil saçlı çocuk konuştu.

Midoriya: ben midoriya izuku sınıfımıza hoşgeldiniz, utanarak devam etti özgünlüklerinizi sormamın sakıncası var mı acaba?

Gülümseyip cevap verdim

Misa: ben yediğim tatlılar sayesinde kristal oluşturabilirim ve enerjisi sayesinde portallar oluşturabilirim.

Yuna: 4 element kontrolü

Midoriya defterine bişeyler yazarken konuştu "vay canına özgünlükleriniz çok havalıymış"

Aizawa sensei: tanışmayı sonraya saklayın ikiniz boş yerlere oturun.

Kapı tarafında en arka sıraya oturdum tam yan sırama ise yuna oturmuştu.

Tenefüste
Tenefüste o çocuğa teşekkür etmek için yanına gidecektim ki sınıftaki bir kaç kişi yanımıza geldi.
Uraraka: merhaba ben uraraka ochako

Momo: ben momo yaoyorozu sınıfımıza hoşgeldiniz.

Kaminari: el sallayarak ben kaminari denki

Kirishima: yumruklarını birbirine vurarak ben de kirishima eijirou

Böylece sınıftaki hemen hemen herkesle tanıştım, ama sabah beni kurtaran çocukla konuşma şansı bulamamıştım.

Öğlen tenefüsü zili çaldı, ayağı kalkıp tam yanına gidecektim ki bu seferde mina önüme geçti

Mina: heyy misa-chan öğlen yemeğini bizimle yemek ister misinn?

Misa: gülümseyip* çok teşekkür ederim mina ama özgünlüğün yüzünden öğlen yemek yemiyorum başka sefere belki

(Evet özgünlüğüm yüzünden gün içinde yemek yemiyordum çünkü tatlı yedikten sonra üstüne yemek yersem yediğim tatlıların gücünü kullanamıyordum zaten küçüklüğümden beri aç kalma konusunda dayanıklıydım)

Mina: tamamm, sonra görüşürüüüz

Tekrar o çocuğun sırasına döndüğümde yoktu bende tuvalete gitmeye karar verdim.
Tuvaletten çıktığımda yine her zaman önüme çıkan o kelebeği gördüm ve onu takip etmeye başladım, uzun bir süre onu takip ettim sonra kelebek birden ortadan kayboldu ve sanırım bende kaybolmuştum, ilerdeki köşeden tam dönücektim ki aniden biriyle çarpıştım.

Burda bırakıyorum ilerki bölümlerde görüşürüüüz.

Todoroki x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin