Kızlar bağırmamdan dolayı yukarı yanıma gelmişlerdi. İlk konuşan Buket olmuştu "Kim bu ve senin elin niye kanıyor?" Buket'in ikinci sorusunu es geçerek diğer soruya yöneldim. Gerçekten kimdi bu ne işi vardı benim evimde. "Bu çocuk yoksa o çocuk mu Nehir" Derin'in sorusuna başımı sallayarak evet cevabını verdim.
"Hadi kızlar yardım edin aşağı indirip sandalyeye bağlayalım" bana garip garip baktılar ama sonra Azra, Buket ve Derin aşağı sandalye işini halletmeye gitti. Asya ve ben çocuğun -kişinin- bir koluna Hande bir koluna girdi. Zar zor da olsa elimin acısını düşünmemeye çalışarak aşağı indik. Buketler sandalyeyi salonun tam ortasına koymuşlardı ve Derin'in elinde de ipler duruyordu. Evime giren şahısı sandalyeye oturtup ellerini kollarını bağlamaya başladık. Yavaş yavaş uyanıyordu galiba ki 'ah,uh' gibi sesler çıkarmaya başlamıştı. "Hadi Nehir bu uyanana kadar senin elinin pansumanını yapalım." başımı sallayıp Azra ile birlikte banyoya pansuman yapmaya çıktık.~•~•~
"Nehir uyandı" benim de pansumanım bitmişti zaten.
Merdivenden inerken çocuğun sandalyeden kurtulmak için cebelleştiğini gördüm. "Kimsiniz lan siz mafya mı""Hayal gücün çok genişmiş" beni duymasıyla bana baktı. "Seeen" yanına vardığımda "Ya been" hiçbirşey olmamış gibi sırıttı. "Sen kimsin ve evimde ne işin var"
"Been Rüzgar ve evine de birinden kaçıyordum önüme çıkan ilk eve gideyim dedim ve şansımın böylesi senin evine geldim."
"Hırsız mısın yoksa sen polisten mi kaçıyordun."
"Ne hırsızı ne polisi, merak etme kimse senin evine falan gelmez neyse artık çözün beni" bencede artik gitmeliydi. Hemen gidip Rüzgar'ın ellerini kollarını çözdüm. "Ha bu arada pijamalar çok yakışmış, fıstık" deyip evden çıktı. "Salak" diye bağırdım ama evden çıktığı için doğal olarak duymadı. "Neyse kızlar ben yatıyorum, hepinize iyi geceler" Derin zaten aşağıdaydı kızlarla ilgilenirdi.
~•~•~
Sabah yüzüme dökülen su ile uyandım. "Ne yapıyorsunuz ya insan hic boyle uyandırılır mı"
"Özdeştik canım, günaydın" sırıtıyordu Derin.
"Nehir valla ben dedim yapmayalım dedim ama dinlemediler"
"Ayy Buket'im beni mi düşünürmüş neyse hadi gençler aşağı ben çarşafları falan değişeyim sizde kahvaltıyı hazırlayın, hadi naş naş"
~•~•~
Masayı topladıktan sonra salonda kös kös oturmaya başladık. Bugün pazar olduğu için kimse birşey yapmak istemiyordu.
"Kızlar ne yapalım" hepimiz Asya'ya baktık.
"Bugün pazar dinlenme günü sadece dinlenelim olmaz mı"
"Olur" hepimiz Azra'yı destekledik.
"İyi tamam be siz kös kös oturun benim işim var hadi bay bay"
"Dur bekle sen nereye ben oraya bende geliyorum." Arza ve Asya 5 dk geçtikten sonra gittiler.
"Kızlar bizde gidelim"
"Nedir zengin kalkışı yaptınız"
"Tatilde hep birlikteyiz zaten, hadi çok öptüm bay bay " Buket ve Hande'ye sarılıp uğurladıktan sonra Derin ile birlikte ev temizliğine başladık. Toz almak, elektrik süpürgesiyle evi temizlemek, vileda yaptıktan sonra birimiz bir koltuğa diğerimiz diğer koltuğa yığıldık.
~•~•~
"Nehir hadi kalk okula"
"Ne okulu kızım ya tatile girdik." harbi ne okulu. Okul!! Geziye ne zaman gidilecek ona bakacaktı. "Tamam hadi kalktım hazır-" çoktan hazırlanmıştı Hande. "Hadi cabuk seni bekliyorum" 5-10 dakikada hemen hazırlandım. "Tamam hadi çıkalım."
~•~•~
Okula vardığımızda hemen cama asılan kâğıtlara baktık. "Ha buldum Nehir, tatil iki hafta erken başlıyor yani iki gün sonra saat 11 de otobüs kalkıyor, bir dakika iki gün mü, iki günde nasıl hazırlanacağız Nehir"
"Ne bileyim ben Derin AVM'ye gidelim yemek yedikten sonra biraz alışveriş yaparız eve gidince de valizlerimizi hazırlarız tamam mı hadi"
~•~•~
AVM'de yemek yedikten sonra mağazaları dolaşmaya başladık. "Nehir baksana vitrindeki elbiseye ne kadar güzel" dedikten sonra hemen mağazaya girdi. Elbiseye baktığımda yeşil üstü dar eteğine doğru pileli olan güzel bir elbiseydi. Ama tatilde giyilecek bir elbise değildi. İçeri girdiğimde Derin çoktan bedeni olan elbiseyi bulmuş kabinlere doğru ilerliyordu. Bende o giyene kadar şortlara tişörtlere bakmaya gittim.
Birkaç parça kıyafet sepete koyduktan sonra Derin'in yanına gittim. "Nasıl olmuşum sence Nehir"
"Çok güzel olmuşsun canım da bizim tatilde giyecek şeylere bakmamız gerekmiyor mu"
"Tamam işte bunu tatilde giyeceğim ben"
"Tatilde mi, bu elbise orası için biraz kalın bir elbise değil mi"
"Yok yok ben alıyorum ne olur ne olmaz"
"İyi peki sen bilirsin, ben kasadayım şu elimdekilerin parasını ödeyeyim"
~•~•~
Birkaç mağaza daha gezip alışveriş yaptıktan sonra eve gittik.
"Tamam hadi durmak yok şu valizi de hazırlayalım bitsin bu iş" Derin ile birlikte yukarı çıkıp valizleri açtık. Şort, tişört, bikiniler vb. eşyaları valize yerleştirdikten sonra valizlerin kapağını kapatıp kapının önüne koyduk. "Unuttuğumuz birşey var mı""Yok Derin herşeyi koyduk." evet artık 2 gün sonra başlayacak olan tatili beklemekten başka yapacak bir şeyimiz yok.
~•~•~
"Nehir kalk kalk kalk saat 10 geç kalacağız" ne saat 10 mu! Hemen kalkıp banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından üstümü giydim. Aşağı indiğimde Derin 'ağaç oldum odun' der gibi bakıyordu. Saatte baktığımda 10.30 yazıyordu. "Tamam hadi çıkalım."
"Saçların ıslak git kurut öyle çıkarız"
"Ya zamanımız yok hem hava sıcak kurur" deyip valizimi aldım ve evden çıktım. Hande de geldikten sonra taksi durağının oraya doğru yürüdük. Taksi geldikten sonra valizleri bagaja koyduk. "Ben bir annemi arayayım"
"Alo anneciğim nasılsınız"
"İyiyiz canım siz neler yapıyorsunuz"
"Bizde iyiyiz zaten onun için aradım gezi bugün başlıyormuş iki hafta öne çekilmiş simdi otobüslerin oraya gidiyoruz"
"Tamam canım haberdar et beni çok öpüyorum"
"Bende" deyip telefonu kapattım.Otobüslerin kalktığı yere vardığımızda bizim okulun otobüsünün dolduğunu bu yüzden başka bir okul otobüsüne bineceğimiz söylendi. Otobüsün yanına vardığımızda önce valizleri yerleştirdik ve otobüse bindik ama hiç yer yoktu. İlerledikçe ayrı ayrı iki tane yer vardı. Boş yerlerin yanında kimin oturduğuna baktığımda birinde Rüzgar diğerinde de AVM'de Rüzgar'ın yanındaki arkadaşı oturuyordu. "Rüzgar sen o arkadaşının yanına otursan da bizde arkadaşımla burada otursak."
"Hayır, olmaz"
"İyi tamam be senden bir şey isteyende kabahat" gidip o tanımadığım Rüzgar'ın arkadaşının yanına oturdum. Derin de bu yüzden Rüzgar'ın yanına oturdu. "Evet arkadaşlar otobüs kalkıyor herkes yerine otursun"
"Merhaba ben Doğukan""Bende Nehir, şey beni araba tutuyorda cam kenarına geçebilir miyim" kafasını sallayıp yer değiştirdik. Kulaklıklarımı takıp yolu izlereyek müzik dinlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥İlk ve Sonumsun♥
ChickLitKlasik okulca tatil için otobüse binmişlerdi... Okul gezisi 3 okulu bir araya getirirken onları da bir araya getirdi... Aslında önceden tanıştılar ama kötü bir tanışmaydı.. Bu gezi onların tanışmalarını yenileyecek bir fırsattı... Gezinin akışı on...