Arkadaşlar birkaç isim değişikliği yaptım Hande Derin, Kıvanç Doğukan ve Duru Hande oldu ;)
Rüzgar'ın Ağzından
Doğukan ile kavga ettiğimiz için otobüste ayrı ayrı yerlere oturduk. Otobüsün kalkmasını beklerken iki kişi daha bindi. Biriiii Nehir diğeri de onun arkadaşı. Nehir'i ilk gördüğümden beri takip ediyorum yani yaklaşık 3 senedir. Naklimi onların okuluna yapmaya çalışsam da bazı sebeplerden dolayı olmadı, ama bu sene olacak. Nehir'in konuşmasıyla düşüncelerimden koptum.
"Rüzgar sen o arkadaşının yanına otursan da bizde arkadaşımla burada otursak." aslında evet derdim ama belki böylelikle yanıma oturur diye düşünüp hayır dedim ki düşüncemde de hatalı çıktım, gitti Doğukan'ın yanına oturdu.
"Merhaba ben Derin sende sanırsam Rüzgar değil mi"
"Evet Rüzgar" uzattığı elini sıktım. Sonra zaten Derin de müzik dinlemeye başladı bende can sıkıntısından televizyon izlemeye karar verdim.
Biraz film izledikten sonra Nehirlerin olduğu tarafa baktım. Nehir uyuya kalmıştı. "Doğukan, laan Doğukan" kısık sesle konuştuğum için duymadım beni. Ben niye zaten kısık sesle konuşuyorum ki.
"Doğukan"
"Efendim"
"Yer değiştirelim mi"
"Niy.. haa tamam"
"Kardeşsin biliyorsun değil mi"
"Biliyorum" bizde böyleydik işte kavga eder beş dakika sonra barışırdık. Doğukan'la yer değiştirip Nehir'in yanina oturdum. Nehir'e baktığımda saçlarının ıslak olduğunu yeni fark etmiştim. Ona doğru üfleyen klimayı kapattım. Kulaklığı bir kulağından düşmüştü ve dinlediği şarkı duyuluyordu. Kulaklığı kulağıma takıp dinlediği şarkıyı bende dinlemeye başladım ama bu şarkıyı ilk defa duyuyordum. Telefonun ekranını açıp şarkının adının Seda-bembeyaz olduğunu gördüm. Birkaç kere o şekil dinledikten sonra nakaratını ezberlemiştim.
Bembeyaz sımsıcak ellerinden bir mektup düşmüş kalbime açsam mı açmasam mı
Yemyeşil bir nehir gözlerinden sözcükler düşmüş ateşlere alsam mı almasam mıŞarkıyı dinlerken Nehir'in başı omzuna düşmüştü. Artık saçlarının kokusunu daha iyi duyabiliyordum. Saçları ıslak olduğundan dolayı da koku iki katına çıkmıştı. Başımı başının üstüne koydum ve bu berrak, güzel kokuyla birlikte kendimi şarkının akışına bıraktım. Dün gece 'otobüste uyurum'diye düşünüp uyumadığım için uykunun beni ele geçirmesine izin verdim.
Nehir'in Ağzından
Banyo yaptığım için otobüse binince uyku basmıştı. Uyandığımda başımın üstünde bir ağırlık vardı. Yavaşça kafamı oynatmadan yukarı doğru bakmaya çalıştım. Baktığımda Rüzgar'ı gördüm. Bir kulağında benim kulaklığım başını başıma koymuş uyuyordu. Yavaşça başımı çekip yerine yastık gibi birşey bulup koydum. Rüzgar uyuyunca çok tatlı oluyordu, çok kariz- ne diyorum ben, evime hırsız gibi gelen çapkın birinden etkikenmemeliydim. Düşüncelerimi kafamdan atmak için kitap alıp okunmaya başladım.
Yaklaşık daha 5 dakika geçmesine rağmen kitaba baktığımda miğdem bulanıyordu, araba tutma olayı yüzünden kitap okuyamıyordum. Sinirle kitabın kapağını kapatıp televizyonu açtım. Televizyonda da hiçbirşey olmayınca Derinlerin tarafına baktım. Bazen Doğukan'la laf dalaşına giriyorlar bazen de kahkahalarla gülüyorlardı, GARİP!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥İlk ve Sonumsun♥
ChickLitKlasik okulca tatil için otobüse binmişlerdi... Okul gezisi 3 okulu bir araya getirirken onları da bir araya getirdi... Aslında önceden tanıştılar ama kötü bir tanışmaydı.. Bu gezi onların tanışmalarını yenileyecek bir fırsattı... Gezinin akışı on...