Merhaba arkadaşlar ilk iki bölüm çok kısa oldu farkındayım bu bölümü uzun tutmaya çalıştım. İnşallah beğenirsiniz
Benim ilk kitap denemem olduğu için biraz kotu olabilir ama inşallah ileride telafi ederim okunursa :)"Anneciğim biz geldik" seslendim anneme ama annem evde yoktu. Telefonla aradım.
"Anneciğim nerdesin eve geldim yoksun?""Arkadaşımın yanına geldim canım siz evde oturun birkaç saat sonra gelirim ben, dikkatli olun" sonra da telefonu kapattı. "Derin ev birkaç saatliğine bizimmiş" Hande'nin yanına gittiğimde mutfakta buzdolabına bakıyordu. "Ne yesek?"
"Annem yapmıştır birşeyler ısıtıp yiyelim mi?"
Derin beni başıyla onayladıktan sonra yemekleri buzdolabından çıkartıp ocağın üstüne koyduk.Akşama doğru Derin'in yatağını hazırlarken annem geldi "Kızlar ben geldim" merdivenler inip annemin yanına gittim. "Hoşgeldin"
"Hadi Derin'i de çağır geçin salona sizinle birşey konuşağım." başımı sallayıp Derin'e seslendim. "Derin gel hadi annem bizimle birşey konuşacakmış yatağı sonra hazırlamaya devam ederiz"
Derin ile birlikte salona geçip annenin gelmesini bekledik. "Evet kızlar sizinle konuşacağım konu-" annemin lafını bölen kapı zili olmuştu. "Ben bakarım, babamdır " kapıyı açtığımda tahmin ettiğim gibi babam gelmişti. "Hoşgeldin babacığım, hadi gel annem birşey diyecekmiş""Tamam elimi yüzümü yıkayıp geliyorum" babamı yukarı yolladıktan sonra annemlerin yanına döndüm. "Ee anne ne diyecektin"
"Baban gelsin öyle başlarım" tamam der gibi başımı salladım.
Babamda geldikten sonra annem söze başladı "Evet kızlar biz babanla bir karar aldık. İşlerden dolayı çok bunaldığımız için 1 haftalığına memlekete gitmeye karar verdik."
"Tamam sorun yok bizde Derinlerde kalırız-" lafimı bitiremememin sebebi Derin'in konuşması oldu."Benim buraya gelme sebebim de oydu ya Nehir, annemler teyzemleri görmeye 1aylığına gittikleri için burda kalmamı daha uygun görmüşlerdi, hani" ayy ben onu tamamen unuttum olsun biz büyüdük yani küçük çocuklar değiliz evde tek başımıza kalırız."Peki ne zaman gideceksiniz ?"
"Aslında yarın gitmeyi planlıyoruz."
"Eee annesi büyüdüler onlar artık liseyi bitirdiler"
"Bitirmedik baba 1 sene daha var"
"Olsun az kalmış 1 sene çabuk geçer neyse Selma biz yavaştan hazırlanalım yarın yolcuyuz." annemle onayladıktan sonra yukarı hazırlanmaya çıktılar. Bizde yarım kalan işimizi tamamlamaya çıktık.
~•~•~
"Nehir kalk hadi işimiz var." dün gece geç uyuduğumuz için kalkmak istemiyordum. Hem ne işiymiş bu. "Ne işi kızım ya yat uyu bugün cumartesi"
"Ya okula gidip gezi otobüsleri saat kaçta ve ne zaman kalkıyor bakmamız lazım."
"Kızlar uyanın hadi kahvaltı hazır." annemin bize seslenmesiyle Derin'in ısrarından kısa bir süre de olsa kurtuldum. Ama yine de uyuyamayacaktım, tatilin ilk gününden uyku haram oldu bana yani.
Banyoya girip soğuk su ile yüzümü yıkayıp iyice kendime geldim. Üstümü değişip Derin ile birlikte aşağı kahvaltıya indik. "Günaydın"
"Günaydın kızlar hadi kahvaltıya"masaya oturup iştahla kahvaltımı yaptım.
Kahvaltı bittikten sonra annemle birlikte masayı toplamaya başladık. Toplama işi bittikten sonra annemler erkenden gideceklerini söylediler. " Kızlar kendinize çok dikkat edin biz gittikten sonra kapıyı kilitleyin 'kim o' demeden de sakın kapıyı açmayın tamam mı? "
"Anne artık çocuk değiliz kendimize dikkat ederiz merak etme sen gözün arkada kalmasın" ana yüreği herhalde deyip annemler uğurladım. "Derin parti zamanııı"
~•~•~
"Parti dediğin bu muydu yani" ne var kötü mü ben öyle ışıklı son ses evi kirleten partilere gelemem canım :D
"Ne var yaa parti iste 5-6 kişi, süsleme, cipsler kolalar ve pijama. Adı üstünde pijama PARTİSİ" canımız sıkılıyor diye parti yapalım dedik beğenmedi hanımefendi."Ya tamam neyse güzel olmuş güzel, kızlar nerde"
"Yukarıda pijamalarını giyiyorlar"
Kızlar da geldikten sonra dedikoduya başladık. En son gezi sohbeti açıldı. "Eee kimler geliyor geziye"
"Ben" Buket ve Hande aynı anda demişlerdi. "EE siz kızlar gelmiyor musunuz?" sorum Azra-Asya kardeşlerineydi. "Yok biz ailecek tatile çıkacakmışız"
~•~•~
"Şimdi ne yapalım" Derin'in sorusunu partiyi ben kurduğum için ben cevapladım "Şimdiiii film izleyeceğiz" herkes sevinmişti, devam ettim "Ama aşk filmi izlemeyeceğiz, korku filmi izleyeceğiz." birkaç kişinin yüzü asılsada yerime yerleştim ve kızların da gelmesini bekledim. Yavaş yavaş yanıma oturduklarında filmi başlattım.
~•~•~
"Yaa ben çok korkuyorum kapatın filmi" elleri ile yüzünün bir kısmını kapatan Asya'ya cevabı Azra verdi. "Kızım nerden korkuyorsun filmdeki kız evde geziyor birşey olduğu yok"
"Ama sonunda bir şey olacak k-" demesiyle kızın önüne bir şey atladı. Asya'nın cırtlak sesiyle bağırmasıyla hem yüzümü buruşturdum hemde gülmeye başladım. Filmi durdurup gerilim yaratmak için kapattığımız Işığı açtım. "Ne gülüyorsunuz ya komik mi?"
"Değil mi, tamam neyse birşey yok sakin ol geçti ba-" yukarıda bir şey düşüp yüksek bir ses çıkarmıştı, tabi bu da hepimizin dikkatinin sesin geldiği yöne doğru çekti. "Ne-ne-neydi o" şimdi hepimiz Asya gibi korkmaya başlamıştık. Sakin ol Nehir sakin ol bir şey yok sadece pencere açıktı rüzgardan dolayı bir şey düştü.
Elime bir sert cisim kaptığım gibi yukarı sessizce çıkmaya başladım. "Nehir gitme birşey olacak""Asya o tür şeyler ancak filmlerde olur burdan yüzü gözü kanlı birinin çıkmasını bekleme" ilerlemem Derin'in konuşmasıyla durdu.
"Dur bende geliyorum"
"Ya bişe yok sen Burda kal şuan orda sen hariç herkesin yüzü bembeyaz" biraz araya nostajide eklemeye çalıştım" yavrularım sana emanet, aslanım" sonundaki 'aslanım' kelimesini eklemeseydim bacağıma terlik yemiyor olurdum. Hızlı ama yavaş bir şekilde yukarı çıktım. Bütün odalara baktım ama hepsi boştu. Tahmin ettiğim gibi odamdaki pencere açık olduğundan birşey düşmüş. "Kızlar birşey yok tam tahmin ettiği- Aaaaa"arkamı döndüğümde büyük bir çığlık atmıştım ve o anki durumumla karşımda duran kişinin başına elimde cisimle sert bir şekilde vurdum. Karışımdaki kişi 'ah' deyip yere düştü. Hala kim olduğunu görmemiştim çünkü lambaları yakmamıştım. Lambaları yakıp elimdeki cisme baktığımda parçalanmış cam vazo olduğunu gördüm.
Elim cam parçalarından dolayı birkaç yerden kesilmiş ve kanamaya başlamıştı. Elimi umursamadan önümde iki seksen yatan kişinin yüzüne baktım. Bu kişiyi bir yerden hatırlıyorum ama... Yoksa o mu??
Birileri birileri heyecanlı bitirmem gerektiğini söylemişti. İnşallah heyecanlı bitmiştir ve güzel-diğerlerine göre uzun- bir bölüm olmuştur.
Dediğim gibi ilk kitabım olduğu için biraz-bayağı kötü olabilir. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥İlk ve Sonumsun♥
ChickLitKlasik okulca tatil için otobüse binmişlerdi... Okul gezisi 3 okulu bir araya getirirken onları da bir araya getirdi... Aslında önceden tanıştılar ama kötü bir tanışmaydı.. Bu gezi onların tanışmalarını yenileyecek bir fırsattı... Gezinin akışı on...